Lili's pov
Ik word wakker in een rare kamer als ik naast me kijk zie ik de jongen van gister ik schrik en gil dan spring ik uit bed en ren de gang op, al snel hoor ik voetstappen achter me en ze komen snel dichtbij dan voel ik een sterke arm me tegen houden hij vouwt zich om mijn lichaam en neemt me mee terug naar de kamer, maar dat laat ik niet gebeuren ik schreeuw schop en sla ik bijt hem zelfs in zijn arm en het enige wat hij zegt is "zo jij bent me een pittige" dan lacht hij en tilt me op ik krijs en dan komen er een aantal dokters aan rennen ze zien wit weg"kunt u alstublieft deze jongedame neerzetten?"
"Nee" zegt hij speels, "nee?" Een andere dokter kijkt hem streng aan en zegt dan "Sven zeg haar neer!" "Ja, mama" zegt Sven beteuterd
Aha hij heet dus Sven goed om te weten.
Hij zet me neer en ik loop de kamer in op de voet gevolgd door twee dokters.
Ze zeggen me dat ik moet gaan zitten en dat doe ik, dan vragen ze me of ik weet hoe ik heet ik vertel ze mijn naam en leeftijd ook waar ik woon want ik zou wel graag weer terug willen.
Dan vragen ze me of ik weet wat er gister gebeurd is ik vertel ze dat ik even friet ging halen en dat ik toen tegen Sven op botste het was niet de bedoeling maar toen wist ik niks meer.
De dokters zeggen me wat Sven had vertelt en ik luister.
Daarna vragen ze me of ik alleen naar huis kan en ik zeg ja, dan brengen ze me mijn kleren en kleed ik me om.
Even later ben ik thuis en ga ik douchen, ik was mijn haren en doe mijn make-up, ik trek ook ander kleren aan en dan ga ik boodschappen doen want ik heb dus nog steeds niks gegeten, ik doe veel boodschappen en ga dan naar huis.Sven's pov
Het meisje is naar huis maar ik weet nog steeds haar naam niet dus ik loop haar stiekem achter na ze heeft geen idee dan komen we aan bij haar huis en ze loopt naar binnen ze ziet me nog steeds niet
Super bedankt ik vind het leuk worden en de vraag is wordt dit wat of niet?
Het kan zijn dat ik iets minder ga schrijven vanwege school
Maar ff serieus ik hoop dat jullie dit een leuk boek vinden
JE LEEST
You+Me= 4ever
RomanceLili een meisje van zeventien is net verhuisd naar haar eigen appartement Ze is super blij en maakt alles klaar in het huis Als ze s'avonds even gaat wandelen komt ze een jongen tegen en kan ze niet meer stoppen met over hem te denken Sven is een jo...