1-Bölüm

69 11 5
                                    

"Anne hadi parka gidelim lütfen~"

Annesi bir hisimla Felix'e döndü ve saçını çekti.

"Ben sana demedim mi! Bana bayan Lee diyeceksin!"

"Ö-özür dilerim bayan Lee"

"Aferin. Düş öneme park'a gidiyoruz hadi"

Felix gözlerindeki ışıltı ile Bayan Lee'ye dönmüştü.

"gerçekten mi bayan Lee?"

"Evet güzel oglum hadi park'a gidelim"

Felix o an çok mutlu olmuştu nerden bildbilirdiki yaklasan zaman diliminde hayatında Anne diye birisinin olamayacağını.

"Bayan Lee hangi parka gidicegiz acaba?"

"Şehrin diğer tarafındaki"

"Bayan Lee orası fazla uzak degilmi? Yakindakina gidebilirdik zaten alt sokağımızda park var?"

"İşime karışma Felix!"

Felix'in anında gözleri dolmuştu. O çok narin bir çocuktu. Bir melek'ten farksızdı.

"Özür dilerim bayan Lee"

Yaklaşık 2 saat sonra park'a gelmişlerdi Felix hızla arabadan inmiş ve salıncaklarin olduğu tarafa doğru koşmuştu.

Felix parlayan gözleri ve yüzündeki gülümseme ile hızlıca salıncağa binmiş ve sallanmaya başlamıştı.

Yaklaşık 1 saattir park'ta oynuyordu Felix, hava çoktan kararmıştı.

"Bayan Lee nerdesiniz?"

Etrafına bakındı Felix, ne bayan Lee nede geldikleri araba ortalıkta yoktu.

Felix gözünden düşen damlalar ile parkın ortasındaki ağacın altına sığındı.

Bir süre boyunca orada sessiz bir şekilde agladiktan sonra saçlarında bir el hissetti küçük.

"Neden ağlıyorsun Minik Melek?"

💌

Minnacık🤏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minnacık🤏🏻

~Azy'

kids in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin