2-Bölüm

55 8 10
                                    

"Neden ağlıyorsun Minik Melek?"

Gelen ses ile kafamı bacaklarımın arasından kaldırmış ve benden en fazla 3 yaş büyük olan kişiye bakmıştım.

"A-annem az önce burdaydi ama şuan yok"

Yanıma gelerek oda benim gibi yere oturdu.

"Peki eviniz buraya yakın mı?"

"Bilmiyorum buraya ilk defa geliyorum annemin dedigine göre burası şehrin dış kesimlerindeymis"

"Ah evet burası şehir merkezine biraz uzak"

İki elinide kaldırarak yüzümü elleri arasına almış ve göz yaslarimi silmişti.

"Tamam şimdi daha fazla ağlama, bak benim annem ileride oturuyor benimle gelmeye ne dersin? Anneni bulan kadar bizde kalırsın hem"

Gözlerimi o güzel gözlerine kenetledim.

"Şey olur zaten gidicek başka bir yerim yok..."

Elimi tutarak beni ayağa kaldırmış ve ileride oturan güzel kadının yanına getirmişti.

"Anne bak bu Felix, Felix buda annem rosé"

"Merhabalar Felix'cim ne kadar tatlısın sen"

"Teşekkür ederim efendim"

"Ah bu arada ben sana ismimi söylemeyi unuttum hyunjin ben"

"Memnun oldum hyunjin"

Hyunjin hyung bana gülerek bakıyordu bu beni birazcikta olsa rahatlamıştı.

"Anne Felix ailesini kaybetmiş bizde kalsa olur mu?"

"Ah Felix'cim tabiki kalabilirsin istediğin her zaman kapımız sana açık"

"Teşekkür ederim efendim"

"Tatlım bana efendim demene gerek yok hatta bana anne diyebilirsin"

Gözümden birçok yaş düştü düşücekti neredeyse.

"Hadi o zaman eve gidelim hava soğumaya başladı."

Rosé anneyi dinleyerek hyunjin hyung gilin evine doğru yürümeye başladık.

Bir kaç sokak geçtikten sonra 2 katlı kocaman bir evin önünde durmuştuk neredeyse bizim evimiz kadar büyüktü.

Rosé anne kapıyı açarak bizi içeriye davet etti hyunjin hyung tekrar elimden beni çekiştirerek evin icerisine girdirmisti.

Hyunjin hyung ile evi gezerken kaynaşmıştik bile.

"Lixie gece benimle uyumak istermisin?"

Geceleri karanlıktan çok fazla korkardım hatta bu yüzden odamda her gün ben uyuyana kadar hizmetcilerimizden birisi ama masal okurdu ama hiç bir işe yaramazdi.

"Evet hyung lütfen lütfen"

Tekrardan elimi tutarak beni aşağı kata cekistirmeye başladı.

"Hadi o zaman hemen anneme soralım'

Aşağı kata indigimizde arası dönük bir şekilde televizyon izleyen rosé anne ile karşılaşmıştık.

"Anne Felix ile birlikte uyuyabilirmiyiz?"

"Neden bunun için benden izin alıyorsunuzki? Siz istiyorsaniz tabiki uyuyabilirsiniz"

Aynı anda hyunjin hyung ile ellerimizi çırparak birbirimize dönmüştük.

" hadi o zaman odama gidelim"

Başım ile onayladiktan sonra merdivenlerin oraya gelmiş ve durmuştuk.

"Hyung neden durduk odana gitmeyecekmiyiz?"

"Bir Saniye bekle lixie"

Hyunjin hyung içeride koltuktan oturan rosé anneyi kontrol ettikten sonra bana yaklaşmış ve kulağıma fısıldamıstı.

"Şimdi seni kucagima alacagim ve odama benimle birlikte cikicaksin anlaştık mı?'

"Anlaştık!"

Sesim biraz fazla çıktığı için anında ellerim ile ağzımı kapatmıştım.

Hyunjin hyung ellerini önce belime daha sonra bacaklarıma indi bir anda beni kucağına alması ile hızlıca ellerimi boynuna satmıştım.

"Sıkı tutun lixie"

"Hyung sende beni bilerek düşürme ama"

Gülüştükten sonra Hyunjin hyung'un odasina gelmiştik.

"Hyung... Odam çok güzelmiş."

"Evet benim gibi hıh"

Kıkırdayip yanağına sulu bir öpücük bırakmıştım.

"Hey lixie sulu sulu öpme sevmiyorum..."

"Tamam bir daha öpmem o zaman"

Beni yatağa yatırarak üstüme çıkmis ve bana sarılmıştı.

"Yaa ben öyle demek istememiştim ama"

"Ben öyle anladım ama"

Bir önde yüzüme bir sürü öpücük konmaya başladığında kahkaha atmaya  başladım.

"H-hyung dur tamam"

En sonunda durmuştu.

"Hadi lixie uyuyalim çok uykum vagg"

"Peki hyung"

O yatağa yatınca bende onun yanına yatmış ve kafamı boynuna gömmüştüm.

Oda yüzünü saçlarıma gömmüştü. Ne kadar o şekilde durduk hatırlamıyorum ama en son hatırladığım şey saçlarımda hissettiğim öpücüklerdi sonrasında ise uyuya kalmışım.

 Ne kadar o şekilde durduk hatırlamıyorum ama en son hatırladığım şey saçlarımda hissettiğim öpücüklerdi sonrasında ise uyuya kalmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minik lixiemiz🐥🤏🏻

Vote ve yorum yapın plsss

Mükemmel ötesi yazarınız olarak yeni bölümü gecenin 11'inde yayınlıyorum çok zekiyim kiskanmayin bebeklerimm👊🏻💋muah öptüm hepinizi

kids in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin