3-Bölüm

39 3 1
                                    

Hyunjin
Sabah uyandığımda yanımda bir melek uyuyordu. Tatlı lixiem

Yavaşça onu uyandirmadan yanından kalkmaya çalıştım. Birden boynuma sarılması ile az önce kalkmaya çalıştığım yere geri uzanmıştım.

"Gitme jinnie"

Yanında olduğumu belli etmek adına beline sıkıca sarıldım. Beli neden bu kadar ince?

"Burdayım lixim"

Yanağına sulu bir öpücük bıraktıktan sonra ona sarıldım ve biraz daha uyumayı seçtim.

Felix
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda yanımda uyuyan hyunjin'i gördüm.

Yavaşça yüzüne bir ama bir sürü öpücük kondurarak uyandırmaya çalıştım.

En sonunda gıdıklanmış olacakki kıkırdayarak uyandı. Bir anda belimden tutulup yatağa yatırılmam ile korkup hyunjin hyung'un boynuna sarıldım.

Beni yatağa yatırmış ve üzerime çıkmıştı.

"Lixie uyuyalim lütfen"

Sinirli bir ses tonu ile konuştum.

"Jinnie ama sabah uyandığında böyle demiyordun!"

Üzerime yatarak yüzünü boynuma gömmüştü.

"Hey bir kere o zaman kokunu alamıyordum şimdi alıyorum o yüzden uyumak istiyorum"

"Kokumu sevdigin için böylemi uyuyacagız?"

"Evet? Bak şimdi ben senin kucağında bu şekilde uyuyacağım akşamda sen benim kucağımda uyuyacaksin"

"Hmm nedenki?"

"Ben öyle istiyorum çünkü civcik"

Burnusuma öpücük bırakıp ayağa kalkmıştı. Beni kol altlarımdan tutup yatağın üzerinde ayakta durmami sağladı.

"Napıyorsun jinnie?"

Yanıma yaklaşarak önemde biraz eğildi.

"Bunu yapıyorum lixie"

Birden beni kucağına alması ile şaşırmıştım. Hızlıca boynuna sarıldım.

"Jinnie dikkat et düşüncegiz!"

Hyunjin'in bir anda beni kucağında zıplatıp bacaklarımı daha sıkı kavradı.

"Hyung'una güvenmiyormusun sen hiç?"

Yazar ablanız Azra'dan

Felix yüzünü Hyunjin'in yüzüne yaklaştırıp burunlarının deymesini sağladı.

"Bu hayatta en çok sana güveniyorum jinnie"

Diyerek Hyunjin'in boynuna sarılmışti Felix.

Hyunjin kucagindaki bebeğine dikkat ederek merdivenlerden inmeye başladı(😭) kucağındaki miniğin düşmemesi için elinden geleni yapıyordu

Zaten Felix çok hafifti. Taşımakta zorluk çekmiyordu.

kids in loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin