2023. 6. 15 New Yourk ,Amerika
Éppen a kanapén ültem amikor eszembe jutott egy jó ötlet ...
Ja amúgy én még mindig Sara Gomez vagyok, 20 éves kb 1 hónapja lettem , és tavaly ősszel költöztünk New Yourkba mivel moddell lettem a Dior cégénél és még sok cat walkon vettem rész . Eléggé nagy lett a népszerűségem mivel elkezdtem a moddell társaimmal barátkozni pl Kendall Jenner , Bella és Gigi Hadid . Ők mind nagyon kedvesek de nekem hiányzik Spanyolország amit csak úgy ott hagytam a népszerűségért , persze szoktam Mariaval irogatni és néha Gavival is . Miriam és Mateo is eléggé megváltozott igaz hogy kb fél év telet el de most valahogy mindenki megváltozott ,én is . Az emberek Icon nak hívnak , mert olyan Iconikussan sétálok végig a kifutón . Nagyon sok fiú oda vissza van tőlem de engem nem igazán érdekelnek .
Éppen a kanapén ültem amikor eszembe jutott egy jó ötlet . Mi lenne ha az idei nyáron elmennén Spanyolországba a Jachtommal , igen van egy jachtom :)
Ezt az ötletet megírtam Kylie nak
"szia Kylie "
"Ohh szia Sara"
"Van egy nagyon jó ötletem !"
"Halgatom "
"Mi lenne ha az idei nyáron elmennénk vakációzni Spanyolországba ?"
"Ó ez egy szuper ötlet ! De még is Spanyolországon belül hová ? "
"Mondjuk ibiza és onnan Barcelona ?"
"Oké és még kik jönnének ?"
" Hát kendallt szerettem volna megkérdezni meg a Hadidokat "
"Oké én benne vagyok és Stormi is "
" ohh Stormi kérdezi hogy Miriam és Mateo is jön?"
"Igen persze Mateo lesz az elő aki igent mond mer már régen nem látott élőben Barcelonai mecsett "
" oké és akkor holnap után mehetnénk is a privát gépemmel"
"Okés"
Majd rá írtam Kendall ra is aki igent mondott , majd Gigi és Bella is .
-Miri ,Theo !
-Miaz ? Kérdezték
-Van egy hatalmas hírem nektek ! Holnap után elmegyünk vakációzni Spanyolországba ! Mondtam majd mind a ketten boldogan néztek rám
-Úr isten tényleg ?!?! Mondták majd megöletek
-Ugye Stormi is jön ? Kérdezte a kis szőke húgom
-igen2 nappal később ...
-Szisztok köszönt Kylie és Stormi .
-Sziasztok köszöntünk mi is majd a Hadid testvérek is megérkeztek , és persze Kendall a kezében 2 818 tekilával . Nem is Kendall lenne ;)
-Idulás ! Mondta StormiOlyan 12 óra múlva megérkeztünk Ibiza ra . Majd elfoglaltuk a szállásunkat és kimentünk a partra én , stormi és Miriam . Csak a lábunkat lógatuk bele a vízbe és néztük a nappemetét .
Majd haza mentünk ami egy hatalmas nagy apartman volt , emeletes . 7 hálószobás .
-A paparazzik megint követtek minket a parton ! Mondta Stormi
-Igen láttam mondta GigiFriss hírek :Sara Gomez a híres vlogger/moddell Ibizán kapták el húgával és Kylie Jenner lányával Stormi Websterrel
Másnap reggel elmentünk a jachtommal egy kicsit fürödni
Gavi
Már fél éve nem láttam Sarát és az ikreket , csak a TV ben mert tele van vele minden . Éppen edzésről jöttem haza mikor megláttam a paparazzi képeket róla ahogy Ibizán vannak a pert mellet Miriammal és Stormival Kylie Jenner lányával , olyan szép volt azokon a képeken . Majd megnéztem a story ját az 1. Ő volt a 2. az ikrek ölelkeztek . Nagyon boldog voltam hogy újra Spanyolban van , igaz ő Ibizán én pedig Barcelonában de ...
Sara
Elindultunk a hajómmal és kirktam pár sztoritMajd este lett és inttunk egy kicsit , majd táncoltunk . Nagyon nagy vibe volt . Majd másnap a hajón reggeliztünk
Majd lőttünk egy képet amit kiraktam szintén
Majd indultunk is Barcelonába ...
ESTÁS LEYENDO
A kamerák mögött <Gavi>
RomanceEgy influenszer lány a zűrös múltja után új életet akar kezdeni . Az apja meghalt és az anya pedig egy dr*ogos . Elégé szép jövő áll ellőtte amíg megtudja hogy az anya meghalt és a húga és az öccse a gyámoltjai lesznek . Idő közben megismer egy foci...