Sabah 7:00 alarm çalmasıyla yataktan yere düşmüştüm her sabah bunun yaşan masından ne kadar bıksamda buna bi çare yoktu .😔
Biraz yerde tavanla bakıştıktan sonra sonunda kalktım banyoya gittikten sonra nerdeyse kendi yansımamdan korka bilirdim.Bi duş aldıktan
sonra saçımı dikmiş üstümü giyinmiştim ve kahvaltı için kendime sandvinç hazırladım kahvemle birlikte sandviç yedim saate baktığımda ise okula geç kaldımı fark ettim ve allal acele çantamı aldım ve okulun yolunu tuttum .Okula geldim de arkadaşlarla sınıfa gittim.İlk ders coğrafyaydı yani sınıf hocamızdı hoca yoklamayı aldıktan sonra aramıza birinin katılıcanı bu sene ve ona iyi davranmamız gerektini onun biraz özel oldunu söyledi ilk başta anlamamiştık sonra hoca minyongi 'ye dokunmamız ,temas da bulunmamız gerektini söyledi ilk başta garipsemiştim sonradan küçüklükten gelen bir travma olduğunu söyledi .Aklım da sadece çocuğu canlandırdım garip görünen biri olmalıydı sonra hocanın sesine ilkildim minyongiyle yeni gelenler le uğraştımız gibi uğraşmamız gerektiğini bellirtti.Zaten diyer okulundanda kriz geçirdiği için gelmişti . Anlamadım şey ise kim bile bile dokunsunki yoksa diyer okulunda'da hiç mi sevilmiyordu derken kapı çaldı ilk müdür bey girdi sınıfa ardından da minyongi ,galiba utangaç kafası yere eyik girdi .Öğretmenle müdür konuşurken ben minyongiye baka kaldım aslına bakarsan kedi gibiydi kediyede benziyodu ama çok güzeldi bugune kadar gördüm kişilere benzemiyordu zaten benzeyemezdide nedene ise çok güzel hatta hattinden fazla güzel olmasıydı .Ardından hoca minyongiye döndü ve kendine tanıt ve boş biryere geç dedi ve sınıftan çıktı minyongi adını hangi okuldan geldini söyledikten sonra hocanın yönlendirdi yere doğru yürüdü fakat sinir oldum çocuk yani huyunjin yanına oturmasını istemedi çantasını koydu ve koluna uzandı minyongi anında kasılmıştı herkez biyanda huyunjin ve minyongiye bakmaya başladı ben buduruma neden oldunu anlamadım şekilde fazla sinirlen miştim aslında bunu sebebi huyunjinle kavgalı olmam olabilir hatta birbirimizi hastanelik etmemlede alakası yok zaten.😂Minyongi kasılınca çok kısık sesle lütfen dokunma diyordu ben hemen huyunjinin eline tuttum ve minyongi'den uzaklaştırdım huyunjine ters ters bakış atsamda minyongiye döndümde istemeden gülümsedim ve istersen benim yanıma otura bilirsin dedim benim yanım boş dedimde ise minyongi yanındaki kişi hayaletmi yoksa dedi ve güldü.Jhope yanımda oturdunu biyan için unutmuştum .İç sesim bana ilk günden rezil oldun diye küfürler ederken ben jhope biyanda kedi yavrusu gibi tutup huyunjinin yanına oturtmuştum .Minyongiye dönüp artık boş diyip salakça gülümsemiştim minyongide bana dönüp teşekkür etmiş ve oturmuştu bende hemen yanına geçmiş adımı söylemiştim okul bittiminde bahçede minyongiyi beklemey başladım ama o en son çıkıyomuş ben nerden biliyim bekledim bekledim ama gelmedi bende yarın görme umuduyla eve gittim ve direk kendimi yata attım .yavaş yavaş uykum gelmişti ve her gözümü kapattımda aklıma minyongünin bana gülümsemesi gelmişti o gün uyuyakaldım.
Buda ikincibölümdü unarım seversiniz 💜💜💜💜
MİNYONGİ 17 yaşında .
Park jimin 18 yaşında .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yonmin
Fanfictionzor biri olan min yongi 'ye aşık olan ,park jimin min yongiyi kendine aşık etmek için uraşıcak ve min yongi hiç kimseye dokunamıyor . 🫠