Diyer gün alarm çalmada uyanmış hazırlan mış ve her sabah çarpılmış gibi kalkan ben çok enerjiktim .İçimdeki heyecanı bassıramıyordum evden çıkınca bahçemizdeki çicekleri gördüm mavi gül aklıma nedense minyongi geldi birtana kopardım ve okulun. Yolunu tuttum okul la vardımda ise gözüm heryerde minyongiyi arıyordu . Nedense bahçenin en ıssız bölümünde oturmuş ağlıyordu.hemen yanına gittim minyongi ağladıkçave öyle bir köşede oturdukça içimde bir şeyler koptunu hissediyordum .minyongi iyimisin diye sorduğumda iyiyim demişti ama hiç iyi gözükmüyordu ben napıcamı şaşırmıştım tam onu yerden kaldırmak için uzansamda minyongi sadece kısık bir ses tonuyla dokunma diye bilmişti .Tamam dokunmıcam sakin ol noldunu anlat bak herşey düzelicek emin ol ,sadece sana yardım etmeye çalışıyorum desemde sadece ağlıyorduardından zil çaldı ama minyongi hala ağlıyordu bende minyongiye yüzünü yıkıyalım ardındanda sınıfa gitmeyi teklif ettim ama yürüyemiceni bunu istesede yapamıcanı benim gitmemi söyledi ardından sadece bana sulu maviş gözlerle bakıyordu o anda sadece gözlerinde kaybolmak istedim .ben ona dalmış bakarken kapşonun kolu sıyrılmıştı kolunda morluklar ve hatta eskiden kalmış kesik izleri vardı ben şok olmuştum diyer kolundada varmı diye bakmak istedim ama minyongiye çaktıramazdım ardından hırkasını çıkarmayı önerdim °minyongi telaşlanmıştı hemen kolunu indirdi ve sıkı sıkı tuttu ve kafasını ice yere eyip hani dokunmak yoktu dedi biyandan ağlıyordu ama sanki bana göstermek istemiyordu .Büyük bir sıkıntısı vardı belliydi ama alevi mi yoksa okulun zorbalarından mı emin deyildim ama kolundaki izler aklımı karıştırmıştı zaten okul dan olması imkansızdı zaten daha okulun ikinci günüydü okulun zorbalarının dikkatini çekkemezdi bukadar çabuk o sırada minyonginin sesini duymamla aklımdaki düşüncelerden sıyrıldım minyongi senden birşey istiye bilirmiyim diye sordu ben heycan yapmıştım hemen tabi ne istersen sadece söyle derken kendimi çok fazla heycanlandımı farkedip hemen kendimi firenledim minyongi çantamda astım ilacım var onu getirirmisin dedi ve nefes alış verişi ice bozulmaya başladı ben telaş ettimama sakin görünmeye çalışarak çantanın hangi gözünde diye sormak istesemde minyongi cevap vericek durumda deyildi hemen koşarak sınıfa girdimiçeride hoca vardı ama hiç birşey söylicek durumda deyildim sonuçta minyongi daha önemliydi çantasını açtığımda hoca ne yaptığımı sordu bense acil olduğunu söyliyip özür diledim çantasının ön gözünde açtığımda buldum hemen alıp minyonginin yanına gittim minyongiye uzattım gittiğimde daha kötü görünüyordu hemen ilacı sıktı 5 dk geçtikten sonra birzda iyi gözüküyordu .minyongi birazdaha iyi olduktan. Sonra teşekkür edip yanımdan ayrılmıştı .Aslında bu yaptığına anlam veremedim çünkü nedense minyogi benden uzak durmaya çalışıyordu kafamda bu düşünceler dolaşırken sınıfın yolunu tuttum sınıfa girdimde ise minyongiyle huyunjini konuşurken gördüm içimden huyunjini parçalamak gelmişti gerçi bunu hep istiyodum .Ben bunları düşünürken jhope yanıma geldi ben o sırada yumrumu sıkmaya başlamıştım istemeden oluyodu osırada jhope düşüncelerimle arama girerek jimin seni tanımasam minyongiyi kıskandını sanıcam dedi ben ise jhope çocukluk arkadaşım olmasan seni çoktan hastanelik etmiştim diyerek huyunjinle, minyonginin yanına ilerledim huyunjine dönerek sıramdan kalkarmısın dedim ama bunu derken dişlerimi sıktımı bile farkında deyildim sonrada jhope çektiği videodan gördüm hayır bir insan ne denen durduk yere dayak yemeye çalışırki her neyse huyunjin hala kalkmıyarak konuşmasına devam etmişti ben ice sinirlenmiştim huyunjin kalkman için son 13 saniye diye 13 'ten geriye doğru saymaya başladım huyunjin ise kalkmassam napıcaksın park jimin diye artislik yapınca sinirlenmiştim o sırada minyongiye döndüm ve daha dün sana dokunmaya çalışarak yanında istemedi sen niye yanında oturmuş konuşuyorsun dedim minyongi anlamsız bir ifade vererek sadece bana bakıyodu o sırada huyunjin o gün faklıbir sebebten dolayı agrasiftim kusara bakma minyongi diyip istersen yanıma otura bilirsin diyip söze devam etti hem böylece jhop 'da yerine geçer hemde zorba birinin yanında oturmamış olursun diyip bana bana bakarak yan bir bakış attı ben o anda minyongiye bakıp yanımdan gitmene gerek yok hem zaten jhope RM yanına oturucak dimi jhop diyip tehtitkar bir bakış attı ve bana döndü ve minyongi kararını ver diyip derin bir nefes aldı .ben napıcamu şaşırmıştım ama jimin haklıydı jimin ilk günde bana yardımcı olmuş korumuştu galiba jiminin yanında kalmam güzel olucaktı .jimine döndüm ve ben yerimde iyiyim diyip çantamı toparlamıştım jimin huyunjine dönüp o seçimini yaptı diyerek yanıma oturdu huyunjin ise buna pişman olucaksın minyongi diyip sınıftan ayrılmıştı ne kadar abarttınız sadece bir sıra diyip jimine bakmıştım . O sırada zil çalmıştı okul bitmişti ama jimin beni durdurup neyin var diye sordu sabah çok kötüydün demişti ben bişeyim yok diyip çantamı alıp sınıftan çıktım o sırada jimin arkamdan koşup bir dakika bekle dur diye barıyordu sonunda bana yetişti ve mavi bir gül uzattı ben şaşırmıştım ana jimin görünce aklıma sen geldin saçında maviya diyip gülmüştü ilk defa biri bana çiçek verdi için biraz utanmış ve duygulanmıştım jimin almıcakmısın diyip bana masum bir şekilde bakmıştı ben ise almak isterdim ama eline deymek zorunda kalırım diyince bana baktı ve o zaman bende saçına takarım diyip yüzü yüzüme yaklaşmış nefesini yüzümde hissede biliyordum kulağıma eyilip gülü taktığında içim kıpır kıpır olmuştu sanki bütün dünya benimdi derken fısıltı şeklinde artık benim kediciğimsin sen diyip çantamı alıp okuldan çıkalım seni evine bırakıyım he diyip gülümsemişti sanki ruhum bedenim den ayrılıcaktı hele kulama fısıldarken kulamın ucuna dudamın deymesi aklımı başımdan almıştı ayrıca hiç rahatsız olmamıştım sanki bütün dünya benimdi derken jimin nin sesi ile irkildim hadi gelmiyomusun yoksa rahatsızmı ettim seni diyordu ben telaşlı bir şekilde hayır sadece ilk defa birinin temasından rahatsız olmadım diyip ilerlemiştim jimin buna sevindim diyip belkide ilacın olurum demişti ardından numaralaştık jimin evime kadar bırakmıştı hatta davet edip kahve içmiştik sonra jimin kediciğim benimle çıkarmısın diyip utanmıştım o anki kahve bu azımda durmuştu ama ben temasta bulunamam ayrıca ben erkeğim diyip utanmıştım ne yani illa temasla mı sevilir bir insan diyip yongiye bakmıştı hem seninde eşcinsel olduğun belli hadi ama telefon profilinin arkasında gay bayrağı var ayrıca ınstegramın da erkek gueupları paylaşmılsın yani sende bire eş cinselsin. Akşama cevabını bekliyorum kediciğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yonmin
Fanfictionzor biri olan min yongi 'ye aşık olan ,park jimin min yongiyi kendine aşık etmek için uraşıcak ve min yongi hiç kimseye dokunamıyor . 🫠