Gaara gözlerini açtığında karşısındaki manzara karşısında tek dediği kelime şuydu"Te-ma-ri Kankuroda ordan Temari diye bağırdı. Gaara Temari nin kanlı vücudunu tuttu. Kankuro hemen Gaara yla Temari nin yanına geldi. Sakura hemen Temariyi hemen iyileştirmeye başladı. Bu anda Sakuranın yüzünden gözyaşları damlıyordu. O sırada Gaara Sakuraya "Temari iyileşecek değilmi Sakura cevap versene"Sakura " Şey Temari zehirlenmiş ve onu hayata döndürmek çok zor malzemeler konohada kaldı. Onu hemen konohaya götürmeliyiz. Ama 3 dakka içinde ölecek. Konoha neredeyse yarım günlük yol"Gaara ve Kankuro benim yüzüme çok fena baktılar. Gaara Temariyi sırtına alıp"Biz Kankuroyla onu konohaya götürürüz.
Sakura bunu onaylayarak ken Temari şöyle dedi"Gaara Kankuro ben artık dayanamıy-cam ne o-olur beni unutmayın sizi seviyorum"Dediği anda hayata gözlerini yumdu. Sakura nabzını dinledi ve "Te-Te-Temari ö-öldü." O sırada herkez yardıma gelmişti. (YANİ TAKIM 10,TAKIM 8 VE KUM KÖYÜ SAVAŞÇILARI)Bunu duyan Kum köyü savaşçıları teker teker ağlamaya başladı. Bunu duyan İno ve diğerleri ama çoğunlukla Shikamaru Gaara ve Kankuro kafayı yemişlerdi. Gaara Temariyi kucaklayarak Kum köyüne götürdü...
Arkadaşlar bölümü Beğendinizmi devam bölümü yakında. Bu biraz fazla abartılı oldu. İstediğiniz gibi eleştirebilirsiniz.
YOU ARE READING
SAKURA SAVAŞLARI
ActionNaruto sevenler hep biliriz sasuke veya naruto lu yada farklı kişilere göre bölümler var ama ben bu hikayede herşey Sakuraya oluyor Sakurayaı sevenlere özel