BİR DOSTUN MEZARI

197 17 5
                                    

Gaara Temariyi aldığı gibi kum köyüne götürdü.Diğerleri arkalarından geliyorlardı.Kum köyü sakinleri ve kazekakelerde ordaydı.Tsunade Temariyi görünce Temariye ne oldu diye sordu. Sakura'' Temari o o öldü.Zehirli bir kılıç tam Gaaraya gelcekken Temari Gaaranın öüne geçti ve Temari kendi canını feda ederek Gaarayı kurtardı.''

Tsunade''Anlıyorum''Gaara lafa karışarak''ONU NASIL İYİLEŞTİREMESSİN HA SEN EĞER MALZEMELERİNİ YANINA ALSAYDIN BÖYLE OLMIYCAKTI neden NEDEN TEMARİ NİYE BAŞKASI DEĞİL(ağlıyor)'' Sakura ve diğerleri Gaaranın bu sözüne daha çok ağlamaya başladı. Gaara kendini suçluyordu. Kankuro Shikamaru shinobiler ve diğer kum köyü sakinleri durmadan ağlıyordu. Temariye özel bir mezar yaptılar. Gaara fısıldayarak''Merak etme Temari bunun hesabını verecekler.Senin için onları teker teker öldürcem bu benim sana sözüm Temari hergün yanına gelip yaptığım görevleri anlatıcam bundan hiç şüpen olmasın.''Sakura bunları duyduğu halde duymamış gibi yaptı.

.

.

.

.

.

..

Temarinin ölümünden 1 hafta geçmişti. Sakuranın kafası sorularla doluydu. Sakura artık dayanamayıp Tsunade-samanın yanına gidip soruların cevaplarını öğrenmek istiyordu.

Sakura çok geçmeden hokake binasına vardı. tsunadenin odasına girdiğinde masa kan içindeydi ve Tsunade-sama yoktu.Sakura çığlık attı. o sırada Sasuke ordan geçiyordu çığlık sesinin geldiği yöne doğru koştu. Prens Sakurayı bayıltıp kucağına almıştı koştu ama yetişemedi sonra hokagenin olmadığını ve masanın üstündeki kanı farketti.



ARKADAŞLAR SİZCE TSUNADE-SAMA NERDE PRENS SAKURAYI NİYE KAÇIRDI DİYE DÜŞÜNÜYORSUNUZDUR. 5İ AŞAN BEĞENİ OLURSA YB GELCEK VE YORUMLAR TABİKİ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...


SAKURA SAVAŞLARIWhere stories live. Discover now