Sabah her zamankinden geç saatte uyanmıştım daha doğrusu daha geç yataktan kalmıştım uyku beni terk edeli baya olmuştu. Akşama kadar pek fazla işimiz olmadığı için motorcu gibi görünme görevini bulmuştuk, kendimize gereksiz görevler bulmakta üstümüze yoktu. Biraz evde oyalandıktan sonra öğle yemeği ve alışveriş için bizimkilere buluşmuştum keşke gelmeseydim. Şu an herşey karşımda duran giydiği dapdar iğrenç pantolonun içinde küfürler ederek havalı olduğunu sanan Jungkook'u izlemekten daha iyi olurdu.
"Motoruma atla güzellik ve sana bu çöplüğün yıldızını göstereyim."
Gözlerim kocaman açıldı.
"Hop hop hop sakın motor sürmeyi aklından bile geçirme."
"Ama ben motorcuyum."
"Hayır, değilsin."
Tam ağzını açmıştı ki Jimin Jungkook'u susturdu.
"Söz şu görev bittikten sonra gerekirse Jennie'nin ayaklarına kapanır istediğin gibi motor kullanmanı sağlarım ama o zamana kadar aklından bile geçirme."
Jungkook'un yüzü asıldı ve sessiz bir şekilde "Tamam." diyerek kıyafetlerle ilgilenmeye devam etti, çocuk gibiydi.
"Oğlum bunlar ne? Motorcuların siyah giyme yemini yok doğru düzgün şeyler seçin."
"Hepsi siyah giyinmişti dün."
"Dünü boşver geçen cumartesi moda şovuna çevirmişlerdi var ya spor ama havalı şık şeyler bulmamız lazım."
"Normalde üniforma ile takılınca pijama tişört dışında hiç bir şey spor gibi gelmiyor gel sen seç."
"Ne giydiğini de ben seçeyim bir o kalmıştı istersen giydireyim de."
"Neden bu şekil yükseldin bir anda ya."
"Yok bir şey. Seçerim kıyafetlerini."
"Yok mu bir şey." Diye konuşmaya katıldı Jungkook. "Dün sarı fırtınayı stalklamış galiba Felix ile sevgiliymiş."
"Neden hep kadın peşindesiniz bir kere de sadece iş yapın ya."
"Bunu diyene bak dün biz arabada olmasaydık ohoo."
"O konuyu hiç açmayın çok değişik hissediyorum. Böyle elektrik geçiyor sanki içimden."
"Aranızdaki çekimi görmemek mümkün değil ama sen iş üzerindeyken bir araya gelmeniz büyük şanssızlık."
"Boşver ya zaten en fazla ne olabilir ki."
"Aşık olsanız bir birinize dizilerdeki gibi."
Jimin'in telefonun çalmasıyla dikkatimiz oraya yöneldi.
"Yok şu an boşuz"
"Biliyorum orayı."
"Tamamdır, birazdan oradayız." Deyip telefonu kapattı.
"Kalkın Jennie bizi arkadaşlarıyla tanıştıracak."
Aldığımız kıyafetlerin parasını ödedikten sonra yola çıktık. Jimin bizi girişinde büyük harflerle DAISY yazan mekana getirdiğinde saat dörttü ve alışveriş yüzünden yemek yemediğim için açlıktan ölüyordum.
Arabayı park edip girişe yöneldik, çok da dolu olmayan barda Calvin Klein tişörtünün altına kot şort giymiş olan güzel kadını bulmak hiç zor olmadı.Bizi gördüğünde ona doğru yürüdük.
"Bahsettiğim motor aşıkları Taehyung, Jimin, Jungkook bir süre bizimleler.""Bunlar Rosé, Kai, Lisa, Yoongi, Sehun, Yeonjun ve Felix."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTHING / taennie /
FanfictionPolis Taehyung peşinde olduğu motor çetesinin suçunu kanıtlamak için motorsiklet yarışçısı Jennie ile iş birliği yapmak ister