4- Sapsal Seyyy

124 22 72
                                    

Tm valla bu sefer uzun yazıcam

Yorumlarınızı cok begendim tesekkür ederim yorumlarınız icin😭😭

Begendiyseniz oy atmayı unutmayın lütfen 💗💗

Han jisung

"ŞAMPİYON LEE MİNHO"


Her taraftan çığlıklar koparken ben cok heyecanlanmıştım çığlık atıp zıplıyordum ve aglıyordum hyunjine sarıldım

"KWANKA KAZAWNDIK AĞMINA KOĞYİM HIAAAGGG"

o benim konuşmama gülerken ben minhoya bakmak için çekildim ve minhoya baktım minho benim olduğum tarafa bakarken ona 'tebrikler!' anlamında iki helimi yumruk yaparak havaya kaldırdım o da sırıttı ve kafasını eğdi 'tesekkür ederim' anlamında  ve milli marşımız okunmak uzere herkes saygı durusuna gecti.

Marşımız okundu ve lee minho dan imza almak gorusmek uzere minhonun bir fan meetingi olacaktı ben tabii ki ona da bilet almıştım çünkü minho 💗ben

"kanka bisey dicem simdi sen nerene imza attırcan amına koyim"

"gotume knk sonrada dovme yaptırcam oraya nasıl"

"oha cok iyi fikir"

"mal amına koyim"

Deyip onume dondugumde erken cıktıgımız icin sıranın en onlerinden yer kapmayı başarmıştım hyunjin buna bilet almak istemediğini ve gerek olmadığını söylediği icin beni dışarda bekleycekti. Benim onumde de max 10 kisi falan vardı. Tek olduğum için ve canım sıkılmasın diye
kulaklığımdan müzik açtım.

YAKLAŞIK 15 DK OLMUSTU VE BU COCUK HALA GELMEMİŞTİ. Çooookkk canım sıkılmıştı ama cok fazla mutluydum. Çünkü minhom😘😏🤭😌🤫🌹😘🥰😛😜🤪😋😉😉Bana göz kırpıp aynı zamanda opucuk atıp AYNI ZAMANDA BENLE BİLDİĞİN İLETİŞİME GEÇMİŞTİ AQ. Yaklaşık bi 4-5 senedir minhoyu izliyordum ve gerçekten ilk gördüğüm andan beri hayranıydım. Gerek arabalara olan sevgim olsun gerek minhonun çekiciliği olsun beni mest etmeyi başarmıştı ki zaten normal markette çalışan bir kasiyer olsaydı bile ona net yavsardım adam net yürüyen tassak aq. Kucuklukten beri surekli her seye gulen ve ciddiyetsiz bir çocuktum. Derslerim hele ki dikkatimi veremediğim için çok kötü gelirdi. Ne alaka amına koyim diyceksiniz biliyorum ama şöyle ki babam bir gün eve işten dönerek geldi ve yanında bana bir hediye getirmişti. Ki tahmin edecek olursunuz ki bu bir oyuncak arabaydı tabii diğer çocuklarınki gibi bildiğiniz bu a A101 de satılan dandiklerden degildi gerçekten guzel bir arabaydı ve ben babam eve ilk geldiği anda bana verdiği hediye paketini açmıştım ve oyuncağı görmüştüm. O kadar beğenmiştim ki bildiğiniz havalara uçmuştum. Hep babam alırdı böyle hediyeleri ve o zaman dünyanın en mutlu insanı ben olurdum. İşte benim araba sevdam taaa o zamanlar başladı.

Kendi kendime bir şeyler düşünürken minho gelmişti ve herkes yavas yavas ilerlemeye başlamıştı. HEPSİDE KIZDI AQ. Birde el ele tutuşoylardı amına koyim. Sg. Sıranın bana gelmesine yakın minho sıraya dogru bakmaya başladı sanki birini bir şeyi arıyor gibiydi kafasını cevirirken son anda goz goze geldik ve kafasını tekrar cevirdi ufak gülümseyip onune dondu. BU ADAM BENİ CILDIRTICAK AQ CİDDEN.

bas gaza! /minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin