Arkadaşlar öncelikle yazım yanlışı varsa özür dilerim.
Laura 1 hafta sonra izin süresini bitirmişti ve artık işe gitmek zorundaydı. Tam hazırlanmış çıkarken kapıda bir zarf gördü.
Zarf buydu:Laura yerinden zıpladı. Çünkü bu çalıştığı iş yerinin sahibi Jungkook'un eviydi. Laura aceleyle hemen evden çıktı. Hemen bir taksi çağırdı. Sorun şu ki yine Steven onu takip ediyordu.
Hemen iş yerine geldi. İş yerine girer girmez üzerini değiştirmeye gitti. Harisa görünce çok mutlu oldu.Harisa-Seni gördüğüme çok mutlu oldum. Ha bide Jungkook seni çağırmıştı. Odasında seni bekliyor. Hemen gelmeni istedi.
Laura-Aa tamam hemen gidiyim ama o kadar hızlı yürüyemiyorum hala bacağım ağrıyor.
Harisa-Aa hala ağrıyor mu geçmiş olsun canım.
Laura-Teşekkür ederim Harisacım.
Harisa hemen hızlı bir şekilde Jungkook'un odasına çıkar. Jungkook onu görünce çok mutlu olur ama farkettirmez.
Jungkook-Üzerini değiştirmemişsin. Çabuk üzerini değiştir.
Laura-Aa unutmuşum siz beni çağırdığınız için acele etmiştim.
Jungkook-O kadar önemi bir konu değil daha doğrusu işinden atılmaman için önemli bir konu değil.
Jungkook bunu bağırarak söylediği için Laura biraz korkmuştu. İşten atılmak istemiyordu. Harisa koşa koşa aşağıya indi. Kendini tutamayarak ağladı. Tabi içinden. Harisa hemen onun durumunu anladı.
Harisa-Canım sen iyi gözükmüyorsun bir sorun mu var?
Laura-Büyük ir sorun var galiba Jungkook beni işten kovucak :(
Harisa-Hiç korkma görüyosun ben bura uzun zamandır çalışıyorum ilk başlarda bana da yapardı. (fısıldıyarak) bunların hepsi test.
Laura-Aa anladım. Neyse benim acilen işe başlamam gerek.
Harisa-Tamam iyi işler
Laura hemen üzerini değiştirip Jungkook'un odasına çıkar.
Jungkook-Sadece söylemek istediğim şey bu akşam ki partiye geleceğini öğrenmekti.
Laura-Aa evet. Acil bir işim çıkmazsa geleceğim haber veririm.
Jungkook-Tamam odamı temizle. Ha bide şuraya içecek döküldü. Onu güzelce sil.
Laura-Tamam efendim.
Laura bütün işin bitirir ve eve gitme zamanı gelir. Bugün biraz erken çıkmak için izin almıştı. Çünkü alışverişe çıkması gerekiyordu. Laura alışveriş merkezine geldiğinde parti için üç elbise arasında kalır.
Onlar da bunlar:Laura' nın 15000 TL'si vardı. Yani istediğini alabilirdi. Laura fazla abartı istemediği için 1. ve 3.'nün arasında kaldı. Bu yüzden ikisinide aldı. Geriye 3401 TL'si kaldı. Bunlada taksi paraını ödicekti. Geriye 3331 TL kaldı. Bunla da topuklu ayakkabı alcaktı. Bu sefer üçü arasında kaldı. İki tane alcaktı.
Onlarda bunlar:Laura ayakkabı ile çantayı beğenmişti ama 2000 TL'lik olanı daha çok sevdi kararından vazgeçti sadece 3.'yü aldı.
geriye nerdeyse 1000 TL kaldı. 1000 TL'ye de bu çantayı aldı:Parti saat 14.00'da başlıyodu. Ve hemen kıyafetlerini giyip dışarı çıktı. Taksi yoktu. Mecburen otobüse bindi. Herkes ona dik dik bakıyordu. Sonra bir adam onun *zel bölgesine dokunmaya başladı. Hemen otobüsten biri farkedip adamı dövmeye başladı. Laura'yı kurtaran adam bu:
Neyse işte sonra Laura adama teşekkür etti ve para teklif etti. Adam bunu kabul etmedi. Bu arada adamın adı Jack.
Laura-Lütfen kabul edin.
Jack-Lütfen ısrar etmeyin istemiyorum onun yerine arkadaş olabiliriz.
Laura-Memnuniyetle.
Jack numarasını verir. Laura farketmeden geç kalıyordur. Son dakika yetişir.
Jungkook onu görünce adeta büyülenmişti. Ama Laura işe yeni girdiği için onu mecburen çalıştırmak zorundaydı. Yoksa baya linç yerdi.
Jungkook-Neden gecikiyosun herkes burda hizmet bekliyor.
Laura-Özür dilerim efendim.
Jungkook-Neden bu kıyafetlerle geldin?
Laura-Efendim ben yanlış anladım galiba partiye davet edildim sandım.
Jungkook-Evet edildin ama hizmet etmeye.
Harisa onu görünce:
Harisa-Çok güzel olmuşsun ama neden değiştireceksin?
Laura-Efendimiz buraya eğlenmeye değil hizmet etmeye geldiğimi söyledi.
Harisa-Bir dakika sen ciddi misin?
Laura-Ne yazık ki ben bunları almak için bütün maaşımı kullanmıştım artık akraba düğününde falan giyerim.
Harisa Laura'yı kolundan tutarak Jungkook'un yanına getirdi.
Harisa-Sen ne hakkınla bu kızı çalıştırıyorsun or**** ço****
Jungkook'un adamları 2 saatliğine Harisa'yı partiden atar.
Jungkook Laura'yı üst kattaki odaya çağırır ve onun yanlış anlamamasını eğer seni çalıştırmazsam çok linç yiyeceğini söyler ve odadan çıkarken kulağına sen benim için değerlisin der.
Laura ne olursa olsun gerçekten kırılmıştı. Laura çalışırken Harisa'nın ceza süresi bitmişti. Laura Harisa'nın ceza süresi bittikten yarım saat sonra oradan ayrıldı.
Arkadaşlar en güzel yerde kesiyorum
Ağlayın
Yeni bölüm gelecektir beklemede kalın.