2022. Szept. 4.
A mai nap is pont úgy indult, akár csak a többi (inkább nem sorolnám fel megint a reggeli rutinom). Iskolába menet (MEGINT) összeszedtem a többieket és együtt indultunk a pokolba. A suliban nagyon nem történt semmi érdekes. Susu után a srácokkal elmetünk kávézni (mint mindig), majd Hanék (Lix és Han) haza mentek (bár ahogy Hant ismerem kétlem, hogy elsőnek oda vették az irányt). Szóval csak én és Hyunjin maradtunk.
-Babe.. mármint öö.. Hyun! Nem megyünk át hozzánk? Vagy esetleg nincs kedved valamikor nálunk aludni? Akár csinálhatnánk filmes estet, mint tavaly. -vetettem fel az ötletet, miközben próbáltam terelni a figyelmét a becenévről amit véletlen adtam neki.
-Hmm.. de igen, persze! Jó ötlet, akkor szóljunk a többieknek is? -kérdezte illedelmesen, de aranyosan. (Várj, mi!? Aranyosan!?)
-Írsz nekik, vagy írjak én? -kérdeztem vissza miközben gyengéden megsimiztem a haját.
-Írok én. -válaszolta, majd édesen rám mosolygott. Mivel Hyunjin szólt Felixnek ezért Han is megkapta az üzenetet, szóval Hyunnal átmentünk hozzánk.
-Van kedved valamit nézni ameddig nem jönnek a többiek? -kérdeztem udvariasan miközben helyet foglaltam az ágyamon, majd óvatosan az ölembe húztam Hyunt és átöleltem a derekát.
-Igen, de ne horrort. -jelentette ki, majd óvatosan kiszállt az ölemből, enyhe pírral az arcán.
-Okés, nem választok horrort, én sem szeretem. -mondtam, majd hagytam, hogy ő válasszon filmet. (Egyébkén valamilyen koreai drámát néztünk aminek elfelejtettem a címét.) Majd mikor már sokáltam, hogy a többiek nem jönnek, ráírtam Hanra.
Minho:
-Szia! Merre vagytok?
Han:
-Bocsi, közbe jött valami, szóval nem tudok menni.Minho:
-Oh értem, semmi baj. Lixről tudsz valamit?Han:
-Azt hiszem valami családi programon van.Minho:
-Oh oké, értem.Letettem a telefont és Hyunra néztem.
-Azt hiszem ketten maradunk. Hannak közbe jött valami, Lix pedig családi programon van. -magyaráztam meg az első mondatom.
-Oh értem. Akkor... menjek én is? Vagy maradhatok? -kérdezte, pedig tudta, hogy bármikor nálunk lehet.
-Dehogy! Maradj nyogodtan. Tudod, hogy bármikor szívesen látlak. Ráadásul szeretek időt tölteni veled. -mondtam, majd rámosolyogtam és megsimogattam a haját.
-Rendben, köszönöm. -hálálta meg, majd félénken hozzám bújt, és folytattuk a film nézést, majd a felénél elaludtam.
_________________________________________
Heyaaa! Próbáltam valami érdekesebb részt hozni, nem tudom mennyire sikerült. Visszajelzést szívesen fogadok. (És igen, tudom kicsit gyorsan halad a story:( )
YOU ARE READING
Minho's diary [Hyunho]
FanfictionLee Minho középiskolás naplója, melyben elég nagy szerepet játszik Hwang Hyunjin (is).