بارت...{9}

694 22 0
                                    

تحدثت بين دمو.عها ونير.ان قلبها

: ايوه بس انا مش عايزة اقعد هنا كفا.يه لحد كده انا هر.جع مصر وهتعا.لج هناك...

_يا حبيبتي عشان رجلك و دي سفايرة يعني مش هعرف الحـ.قك لقدر الله لو حصل حاجه....

_ايوه امك عندها حق انتي لسه تعبا.نة وبعدين محصلش حاجه لكل دا هو فهم غلـ.طُه وهو بنفسه قال نقعد هنا...

تقدمت حور نحو اخاها بغضـ.ب وصد.مه

: هو دا كل اللي همك! اول ما يقول نقعد نقعد ولما يؤ.مر اننا نمشي نمشي مفيش كر.امه....

_كرامة اي دا مازن ابن عمك و ابن الصعيد يعني شخصية كده جديده عليكي راجل بجد مش ذي اللي شوفناهم أو من العيال الخر.عة وبصراحة كده انا عايزوهُ ير.بيكي....

تحدثت حور بغيـ.ظ شـ.ديد

: طب ما بدل هو ير.بيني كُنت ر.بيني أنت ولا أنت مش را.جل...

"امسـ.ك ذار.عها بعـ.نف شـ.ديد وهو يلو.يه خلف ظهرها

: لو فكرة إنك عشان البنت الوحيدة هسكـ.تلك تبقي غلطانه....

تحدثت بأ.لم شـ.ديد في ذرا.عها لكنها تحدثت بشجا.عه

: انت بس بتتشـ.طر عليا انا... عارف ليه؟؟ لأني دايما الحيطه الما.يله ليك بس انت فعلاً مش ر.اجل عشان معند.كش كراــــــــــــــــــــــ.......

"كان علي وشك ان يصـ.فعها بشـ.دة فاغمضت عيناها بخو.ف شـ.ديد لكنها سرعان ما فتحتها عندما راته يقف امامها مُمـ.سكاً بيد اخاها الذي كان يحمل العديد من الغضـ.ب والثو.ران في تلك الصـ.فعة"

تحدث مازن بغضـ.ب وعـ.نف وهو مازال مُمـ.سكاً بيده

: بيت مازن عصام مفيش فيه حُر.مه تضر.ب مهما حصل...

تحدث كريم بغيـ.ظ منها

: ايوه بس دي اختي ومن حقي ار.بيها...

_دي اختك لكن دا بيتي ومش من حقك تلمـ.سها لما تبقي بره البيت دا ابقي اعمل ما بدالك مفهو.م...

" التفت إليها بهدوء وحنان في عيناه يحتاج لو يتحدث معاها قليلاً، فكان علي وشك ان يمـ.سك بذراعها التي تتأ.لم منها لكنها سرعان ما ا.بتعدت عنه قبل ان يمسـ.ك بيدها "

" اند.هش كثيراً من فعلتها فاصبح يري الكُر.ه في عيناها والغضـ.ب منه، فتلك المشاعر كانت تقـ.تله ف كُر.هها له اصبح الحا.جز الوحيد بينها وبينه "

تحدث مازن بغضـ.ب ل كريم

: اي اللي حصل أنت مد.يت ايدك عليها...؟!

_انا حبيت بس ار.بيها عشان تعرف تر.د عليا وتقولي همشي يعني همشي...

" اند.هش مازن كثيراً مما تفوه به كريم فكيف تحتاج إلي ان تتر.كه! إلي هذا الحد اصبح بشـ.ع لتلك الدرجة امامها! "

ابن الصعيدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن