ՄԱՍ 29

24 0 0
                                    

- Ինչ եք խոսում ոնց Սպոն չկա էլլլլ😭💔տենց բան չի կարա լինի
- Քուրս էղե պրծել ա արդեն 💔բայց Սպոն ասել էր որ քեզ մի հատ բան փոխանցեի, որդե կարանք հանդիպենք
- Ինչ պետք ա փոխանցեք 😭💔
- Նամակ, նամակ ա թողե քեզ
- ...💔😭

Ժամ ու տեղ պայմանավորվեցինք, բայց քիչ էր մնում մեռնեի, Սպոոո 💔😭Սպոո խի ես չասեցի որ ներել եմ քեզ, որ սիրում եմ քեզ💔😭 բոլորից շատ ու ամեն ինչից շատ💔😭Սպո ախր հիմա ես ոնց եմ առանց քեզ ապրելու, ոնց եմ էս խղճով գլուխս բարձին դնելու💔😭դեռ շոկի մեջ էի, չէի գիտակցում ինչ ա կատարվում շուրջս💔😭մի ժամ երևի նստած լացել եմ💔😭էլ ուժ չունեի, մի կերպ վեր կացա լվացվեցի ինձ մի քիչ հավաքեցի ու գնացի էտ տեղը.

- Քուրս էս է նամակը, Սպոն նախորդ օրը տվել էր ինձ, որ տայի քեզ, քեզ կարևոր բան ուներ ասելու, ասեց որ իրան չես ուզում տենաս, դրա համար ինձ տվեց որ տամ💔
- 😭💔 բայց ոնց ա էղել ախր
- Դե խմած էր, տենց է նստել ա ռուլին ու էղել ա էն ինչ էղել ա😭💔
- Ախր ոնցցց💔😭 ինչի ես չեմ հավատում, ուր ա ինքը ուզում եմ իմ աչքով տեսնեմ😭
- Կտենաս քուրս կտենաս💔 բայց հմի չէ, վաղը կգամ կտանեմ քեզ
- 😭😭💔
- Դե ես գնամ, Չխանգարեմ քուր ջան, պինդ էղի💔

Ձեռքերս դողում էին😭💔 կանգնած տեղիցս չէի կարողանում շարժվել, ինձ թվում էր իկ մահվան վկայականն ա ձեռքս, սիրտս ահավոր արագ էր աշխատում, թվում էր հեսա տեղից դուրս կգա😭💔ինչ ահավոր բան ա մեռնելը, թանկ մարդուն կորցնելը, նամանավանդ երբ չես ներել իրան, չես ասել էն ինչ ուզել ես, ազատություն չես տվել զգացածիդ ու հիմա զղջում ես😭💔բայց իզուր որովհետև ինքը չկա էլ, չկա, ինքը չի կարա տեսնի ու լսի զգացածդ, չի կարա սեղմի քեզ իրա կրծքին ու ասի որ առանց քեզ չի կարա ապրի, ոնց որ դու առանց իրա😭💔 վախենում էի նույնիսկ նամակը բացեի 😭💔բայց վերջապես մեջս ուժ գտա ու սկսեցի կարդալ.

💌 Հրեշտակս, իմ Սելինա, իմ սիրուն, իմ անուշ, իմ ամեն ինչ 💔հա արևս Չգիդեմ հիմա խի եմ էս տողերը գրում, բայց երևի սիրտս մի բան զգում ա, իմացի որ ինչ էլ ըլնի ես քեզ սիրել եմ սիրում եմ ու կսիրեմ հավետ 💔գիդեմ որ չես ներե ու չես է ների ինձ, բայց իմացի որ ես նույն պահին զղջացել եմ արածիս համար, հորդ չեմ ներե բայց քո համար ես պտի անեի էտ վիրահատությունը💔լավ անցած ըլնի հմի մենակ մի բան եմ ուզում ասեմ քեզ💔😭եթե իրականում ինձ սիրել ես, ասա, գոռա որ սիրում եմ💔😭գոռա որ ինձ սիրում եսսսս, գոռա որ լսեմ, որ զգամ քեզ Սելինն💔😭......

- Սպոոոոո💔😭 սիրում եմմ քեզ, սիրում եմմ Սպոո 💔😭
- Ես է քեզ եմ սիրում հրեշտակս 💔🥺😍

ԻՄ ՍԻՐԵԼԻ ԵՐԱԶԱՆՔ (MY DARLING DREAM)Where stories live. Discover now