Դե արդեն իմացաք որ էս մի ամիս չկայի։ Հմի կասեք ուր էիր, խի թողիր էտ աղջկան մենակ։ Հա ես տղա եմ, ու թող չթվա թե տղեն չի կարա կոտրվի, չի կարա նեղվի ու լացի։ Ես ամեն ինչ արի, ամեն ինչ որ Սելինային հետ բերեմ, բայց ինքը մի բառով ամեն ինչ կոտրեց։ Հասկանում եմ իրան, իմ ասածից հետո ինքը էտ ա եզրակացրե։ Բայց երբ ասեցի որ ես քո համար ամեն ինչ արել եմ, ոնց կարայի մի քայլով տենց բան անեի, չհավատաց💔թող ու հելա գործից է, քաղաքից է, բայց չեմ մոռացե իրան, ասեմ ավելին' մինչև հիմա սիրում եմ գժի պես։ Ես պռոստը առանց իրա կյանք չունեմ։ Ուղղակի ինձ ժամանակ էր պետք, որ հասկանայի ինչ եմ ուզում, կամ ինքն ինչ ա ուզում...էրեկ հետ էկա քաղաք էլի...
...
Էտ աղջկան որ Սպոյի կողքը տեսա էն էլ էսքան ժամանակ հետո, մտածեցի վերջ💔😭 ինձ մոռացել ա արդեն, ինքը արդեն ունի նրան ով Իրան սիրում ու վստահում ա😭🥺 աչքերս լցվել էին, երբ մոտեցան ինձ, չկարողացա ինձ զսպեմ, ձայն տվեցի.
- Սպո՞💔
- Սելին😳💔
- Ծանոթ ե՞ք Սպո😌(Արինա)
- Հա ծանոթ ենք, հետո կբացատրեմ Արին(Սպո)
- Ոնց ես Սպո🥺ուր էիր կորել
- Դու ասա Սելինա, գործով տեղ էի գնացե, խի՞
- Ըհ չէհ🥺 ուղղակի, որ չկայիր մտածեցի
- Բան է չի էղե, լավ մենք գնանք, վռազում ենք
- Հահ🥺 չխանգարեմ ես
- Արդեն խանգարեցիր բայց դե😌(Արինա)
- Արինա՛😡(Սպո)💔😭 Էսքան սառը ու կոպիտ երբեք չէր խոսացել իմ հետ, ըղք Սելինաաա😭💔ատում եմ քեզ, զզվում եմ քեզնից, խի սենց արեցիր, էտ տղու կյանքը դժոխք դարձրիր, իսկ հիմա խի ես լացում, խի ես մտածում հը՞😭💔ինքը էլ քոնը չի ու երբեք էլ քոնը չի լինի😭💔ինքը իրա սիրուն ունի արդեն....😭💔վազել եմ տուն ու փակվել սենյակում 😭💔մաման էկավ դուռը ծեծեց, բայց ասեցի որ հանգիստ թողի ինձ😭😭 չգիտեմ ինչ անեմ էլ💔 մեռնել չեմ կարա, որովհետև մամաս էլ չի դիմանա, ինչ անեմ բա😭💔էսքան տանջանքին ոնց դիմանամ😭💔...
ՕՐԵՐ ԱՆՑ
- Պարոն Դավթյան, կներեք, որ ուշացա, ուղղակի խցանման մեջ էի մնացել
- Ոչինչ Սելինա ջան, դիպլոմդ արդեն նայել եմ, ու պարզ ա ամեն ինչ
- 💔 կարող ե՞մ աշխատել արդեն
- Իհարկե կարող ես🙂ես քեզ չգիտեմ ինչու բայց շատ եմ վստահում, հենց վաղվանից կարող ես անցել աշխատանքի
- Վախխխ💔🥺 շատ շնորհակալ եմ ձեզ, սա իմ երազանքն ա եղել ամբողջ կյանքում
- Դե գնա աղջիկս, գնա տուն, քեզ կարգի բեր ու արդեն մտածիր նոր կերպարիդ մասին
- Լավվ🥺🙂 շնորհակալ եմ շատՈրոշեցի կյանքս նորից սկսեմ, գնացի հիվանդանոց, որտեց ՊՐԱԿՏԻԿԱ էի անցել, ու աշխատանքի ընդունվեցի։ Դուրս գալուց չգիտեմ ոնց ինչ-որ մեկի գրկում հայտնվեցի....😳💔