Scarlett-Y/NDün denildiği gibi gerçektende odam hazırlanmıştı. Sanki nasıl bir şey istediğimi bilirlermiş gibi benim zevklerimle döşetilmişti oda.Yorganımın altına başımı sokmuş telefonumda geziniyordum.
Pencere ani bir şekilde açıldığında başımı yorganın altında çıkartmıştım. İçeri giren soğuk rüzgarla titremiştim. Ayağa kalkıp pencereye ilerkedim ve sertçe kapattım. Aralıkta olduğumuzdan dolayı iyice soğuktu.
Geri yatağıma oturduğumda kapım tıklatılmıştı. Kapıya baktığımda kilitlenmemişti. Kapıyı kilitlemeyi nasıl unuturum! Bıkmışcasına bir nefes verdiğimde gir demiştim. İçeri hiç beklemediğim bir yüz girmişti. Jacka bakıp tek kaşımı havaya kaldırmıştım ne işin var burada? Dercesine.
Yüz ifademe karşılık dudakları kenara kıvrılmış ve belinin arkasındaki ellerini öne uzatarak içinde böbrek olan tabağı göstermişti. Sonra gözlerini bedenimden ayırmadan arsızca konuşmuştu.
"Acıkmışsındır?"
Yüzüne ciddimisin? der gibi baktığım kahkaha atmıştı. Göz devirdiğimde konuşmuştum.
"Getireceksen kan getir."
Dediklerime karşılık dalga geçer yüz ifadesinden iz kalmamış yerini dehşet bir görünüm katlamıştı. Sesli nefesler aldığında çıldırmış gibi gözüküyordu yavaşca bana yaklaşmaya başladığında yatakta geri gitmiştim.
"Dedikleri doğru demek..?"
Yutkunduğumda başımı sallamıştım. Yüzü daha da dehşet bir görünüm aldığında "Senle ben aynıyız kardeşim!" Diyerek bağırmıştı odanın içinde. Yatağın içinde daha çok yanıma yaklaşmış ve elini başıma koyarak okşamıştı.
"Onu rahat bırak Jack. Unuttun mu?"
Jeff boş ifadesini takılmış elleri ceplerinde kapıya yaslanmış bizi izliyordu. Neyi unuttumu? Jack biliyorum demişti Jeffe karşılık. Yataktan kalkmış ve Kapıya yaslanmış Jeffin omzunu itekleyerek gitmişti.
Jeff arkasından göz devirmiş ve kapıyı kapatmıştı. Tam kilitle diyecekken bunu anlamış gibi kapıyı kilitlemişti. Sonra yatağa oturmuş ve elindeki şişeyi uzatmıştı. Aldığımda "İç" demişti. Gözlerimı kısıp ona şüpheli bir bakış atmıştım. Bu çocuğa hiç güvenmek olmaz! Beni zehirleyedebilir! Göz devirmiş ve şişenin kapağını açarak ağzıma tuttuğunda onu itmiştim.
"Kızım rahat dur!"
Elleriyle ellerimi sabit durmaya çalıştığında hala direniyordum. Çenesi gerildiğinde beni diğer eliyle kucağına oturtmuştu. Yüz yüze geldiğimizde çatık kaşlarıyla karşılaşmıştım.
"Kan bu!"
Kaşlarım yukarı kalktığında anlamıştım. Jeff göz devirerek yine şişeyi ağzıma yaklaştırmıştı. Açtığımda yavaş hareketlerle içirmişti. Ağzımda hissettiğim tatlı kanla kendimi daha canlı hissedebilmiştim.
Dudaklarımın kenarına bulaşan kanı elleriyle silmiş ve şişenin kapağını kapatarak cebine koymuştu. Bebek besliyorum resmen diyerek ağzında gevelediğinde göz devirmiştim.
"Bu gün görev yokm?"
Başını hayır anlamında salladığında eklemişti.
"Olsa bile her göreve seni yollamıyoruz"
Anlarcasına başımı sallamıştım. Sonra yüzüne baktığımda gitmeliyim demişti. Omuz silkip git dediğimde göz devirmişti.
"Kalkacakmısın?"
Dediğiyle başımdan aşağı kaynar sular inmişti. Siktir çok rezil bir an. Başımı aşağı eğip onaylar şekilde sallayarak kucağından kalkmıştım. Oysa umursamaz tavırlarıyla yataktan kalkarken belimden çekilen eliyle boşlukta hissetmiş gibiydim. Kapıyı açarak çıktığında kalkıp kilitlemiştim.
Hem kendi kucağına oturtuyor hem kalk diyor! Manyağa bak! Yürü git be!!
-
Oy verirmisinizz?
Şişe:
İyi geceler!!/İyi günler!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff the killer x reader // 18+
Fanfictionarkadaslar nolur okumayin bu kitabi cok ergenim