Bărbatul brunet se ridică și se apropie de mine.
– Eu sunt Samar, frumoaso!îmi ia mâna ,și depune un sărut umed.
Zâmbesc fals . Ihh,și-a lăsat balele pe mâna mea.
Ella ,nu arăta cât de scârbita ești .
Subtil îmi duc mâna la spate ,și o șterg de rochie.
– Încântată! mă forțez să zâmbesc .
– Dispari ,Sam! Malakai mârâie.
Sam își dă ochii peste cap,se strâmbă la Malakai,și se duce înapoi la locul său pe canapea.
Mă apropii cu Malakai de restul,mă uit la fiecare în parte .
– El este Victor! Malakai îmi arată spre un bărbat blond cu ochii negri .
Ochii săi sunt atât de negri,sunt precum noaptea.
Așa numitul Victor se ridică,vine în fața mea.
Victor îmi zâmbește sincer,întinde mâna spre mine,îi cuprind mâna.
– Încântat să te cunosc!Victor zâmbește ,apărându-i două gropițe în obraji .
– De asemenea! abia articulez cuvintele .
Ne privim preț de minute bune,fără să mai simțim prezenta celorlalți din jurul nostru ,de parcă am fi doar noi doi,nimeni altcineva .De parcă restul de oamenii ar fi dispărut subtil din jurul nostru.
Malakai își drege vocea ,făcându-ne conștienți de prezența lor,clipesc de câteva ori și îi dau drumul mâini bărbatului.
– William,arată spre un bărbat șaten. Samael,arată spre celălalt bărbat brunet.
Le zâmbesc reținută.
Când i-am atins mâna lui Victor ,am simțit mii de furnicături pornind din degete,ducându-se în întregul meu corp.
Victor îmi face semn să mă așez pe canapeaua unde stase el până atunci .
Timid mă apropi de canapea ,mă așez ,Victor se așază lângă mine .
Samir se uită urât la Victor ,parcă vrând să îl omoare cu privirea ,însă bărbatul de lângă mine nu îi dă importanță celuilalt bărbat .
Victor se apropie îngrozitor de mult de mine ,se apleacă în dreptul urechi mele.
Simt mii de furnicături în întreg trupul .
Drace ,simt un mic disconfort între picioare .
– Ce vârstă ai?șoptește pe o voce suavă.
Înghit în sec ,îi simt respirația mentolată prea aproape .
Încerc să îmi păstrez calmul,și să nu îl las să observe că îmi tremură corpul și cât de tulburată sunt.
– Optsprezece! abia am putut rosti.Dar tu?
– Douăzeci și cinci!îmi șoptește tot la fel ,aproape de ureche.
Mii de fiori îmi traversează întregul trup. Al naibi blond ,parcă ar știi ce efect are asupra mea ,din adins parcă se apropie și mai mult de mine,înghit în sec.
– Presupun că începi facultatea anul acesta,la ce dai?
– Medicină! mormăi.
– Avem printre noi un viitor medic! îmi face cu ochiul .
Nici nu mi-am dat seama când sa îndepărtat de mine.
– Dar tu? îmi mut privirea asupra sa.
– Mă ocup de afacerea familiei!șoptește de parcă asta ar fi un secret.
Mă privește fix în ochii,simt o senzație ciudată în stomac.
Ce se întâmpla cu mine?Nu este primul bărbat cu care vorbesc ,am mai vorbit și înainte, fie că ei erau băieți și nu bărbați ,dar niciodată nu m-am simțit așa când vorbeam cu unul din ei.
Victor îmi flutură prin fața ochilor un pahar cu martini ,îi zâmbesc ,iau paharul de la el,beau câteva guri.
Victor zâmbește ,apoi ia un pahar cu whisky ,lua o gură zdravănă ,își pune înapoi paharul pe masa de sticlă,își scoate pachetul de țigări ,ia o țigare ,bagă înapoi pachetul în buzunar ,scoate bricheta ,apasă pe butonul ei ,își aprinde țigarea ,bagă înapoi bricheta în buzunar ,trage cu poftă din țigare.
– O să te îmbolnăvești ! mormăi.
– Nu fumez mereu!șoptește .
– Totuși nu sunt bune!
– Știu,spune resemnat.
Preț de câteva minute bune ,niciunul dintre noi nu mai spune nimic.
Îmi beau și restul de băutură din pahar ,și din când în când mă uit cu coada ochiului la el.
Malakai își întoarce privirea spre noi,se uită încruntat la mine și Victor .
Oare să fi văzut aproprierea dintre mine și Victor?
Închid câteva clipe ochii.
Sper să nu fi văzut ,altfel îmi va face morală.
CITEȘTI
Pasiune arzătoare - #Tate Brothers I
RomancePentru ea ,el era bărbatul blond neadeptul relațiilor serioase . Pentru el ,ea era singura care merita o relație serioasă . Viața are alte planuri și îi lovește din plin când lumea le este mai dragă. Warning : limbaj licențios,scen...