part 2

81 6 3
                                    

Azerbaycan'ın gözünden

Bir hışırtı ile kendime geldim. yanıma İsrail geldiğini gördüm. Az önceki her şey hayalmi? Kendimin hâlâ binanın önündeki bank'a oturduğumu gördüm.

İsrail*🇮🇱
" Selam Azerbaycan "

Azerbaycan*🇦🇿
" Sanada selam İsrail, ne oldu? "

İsrail*🇮🇱
" Ermenistan olayını duydum "

Azerbaycan*🇦🇿
" Üff boşver "

İsrail*🇮🇱
" Ne yapmayı planlıyor'sun? "

Azerbaycan*🇦🇿
" Bilmiyorum? "

İsrail*🇮🇱
" Bu sefer Türkiye'ye yardım etme "

Azerbaycan*🇦🇿
" Olmaz! O bana yardım etti "

İsrail*🇮🇱
" Ama Azerbaycan, maddi manevi her türlü Türkiye'ye yardım ediyorsun. Bu yüzden diğer ülkeler senden nefret ediyor "

Azerbaycan*🇦🇿
" Nefret ederlerse etsinler "

İsrail*🇮🇱
" Sen bilirsin... "

İsrail oradan uzaklaştı. Doğrusu İsrail'den nefret ediyordum. Yahudilerin ırkı 2 defa tükenecek'ken 2 defa Türklerin kurtarması kulağa şaka gibi gelebilir.

Ama İsrail ne yaptı? Hiç teşekkür etmedi zaten kendi uydurma dinleri yüzünden Yahudiler hariç herkesin ölmesi gerektiğini düşünüyor. ( Tevrat ve İncil insanlar tarafından yazıldı) belki dost olabiliriz? Ama türk olduğum için pek ırkımı sevmiyor neyse Bende ev'e doğru yol aldım. Haklıydı çevremdeki herkes bu yüzden benden nefret ediyordu.

Böyle ezilmekten yoruldum. Benim Ermenistan'dan toprağımı almam gerek.
Yolda ilerlerken onu gördüm! Bu oydu

Bana ilk Karabağ savaşında yardım ettiği günden beri kalpim ona atıyor. Ama Türkiye'ye olan duygularım yüzünden herkes gibi oda benden uzaklaştı...

Biliyorum, tüm dünya kendi çıkarına bakıyor. Ama ben bakmıyorum bunu onların anlamasına gerek yok. Çünkü onlar kendi kardeşlerini üç kuruş için satan ülkeler...

Onu sadece uzaktan izleyerek seviyorum. Belki vaktiyle duygularımı ona açıklasaydım. Belki o benim olabilirdi?

Diğer Avrupalılar gibi zevkine düşkündü. Çok yakışıklıydı, belki ona vurulmamın asıl sebebi görünüşüdür? Onun içini hiç bilmiyorum? Onu pek tanımıyorum? Belki tehlikeli sularda yüzüyorumdur? Ama ben bunu pek umursamıyorum...

Kısa süre içinde oradan uzaklaştı. Etrafında Danimarka dışında diğer kızlarda ( 🇧🇾) ( 🇧🇪) yanına geldi.

(...)

Yatakta uzanıyordum. Bir türlü uyuyamadım. Benim Ermenistan'dan toprağımı almam gerek. Ama nasıl?

Aklıma birden Rusya - Ukrayna savaşı geldi. Eğer bende savaş açarsam benim üstüme gelemezler. Ama Ermenistan'ın yalan söylentilerini doğrulamış olurum.

Bir tarafta toprağımı alabilirim ama diğer tarafta bir yalanı doğrulamış olucağım?

Bu şansı kaçıramaz'dım ama Karabağ'da
Bana destek olan ülkelerin imajını değiştirmek istemiyorum . Yarın bir şekilde onları ikna etmem lazım. Özellikle Norveç'i...

Kafamı yastığa gömüp rüyamda onu ve kendimi hayal etmeye çalıştım. Daha doğrusu smut hayal etmeye çalıştım ama bu sefer hayal edemedim...

(...)

Yazarın gözünden

Azerbaycan Karabağ konusunda ona destek veren ülkeler ile konuşma yapar.
Açıkça hepsi Ermenistan'ın yalanına inanmış hatta Azerbaycan'ın hoşlandığı şahıs'ta -

Azerbaycan hepsini bi zahmet ikna etti. Ama bu savaş açmıyaçağı anlamına gelmiyor. Savaş konusunu açmadı çünkü
Aralarda köstebek olabilirdi.

Azerbaycan ilerlerken yolda Norveç'i gördü. Sadece o kalmıştı, onun yanına gitti.

Azerbaycan*🇦🇿
" Merhaba Norveç, nasılsın?"

Azerbaycan'ın kalpi çok hızlı atıyordu. Yüzü ise çok kızarmıştı, Stresten eteğinin ucu ile oynuyordu. Norveç ise telefonuna bakarak yanıt verdi.

Norveç*🇳🇴
" İyi ya "

Norveç telefonuna bakarak uzaklaştı. Azerbaycan buna cidden üzülmüştü. Evet Norveç eskisi gibi onunla samimi değildi birde İsveç ve Türkiye olayları ve ona benzer ailevi olaylar.

Aslında Norveç Azerbaycan ile samimi ama Norveç'in içini ikizi İzlanda dolduruyor. Azerbaycan Norveç'i seviyor ( iki türlü sevgi var içinde) ama İzlanda'dan nefret ediyor. Zaten İzlanda sürekli Norveç ve Azerbaycan'ın arasını bozmaya çalışıyor. Özellikle Karabağ meselesinde ( ya Ermenistan'ı desteklemesini istiyor) tâbi bunları yapma sebebi geçmiş ile alakalı

Azerbaycan ama Norveç peşimden gitti...

Belki bu bölüm sarmamış olabilir? Bu savaşa gireceği için biraz hızlı hızlı girişi yapıyorum.



 Dirty Mind Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin