- part 1 +18-

178 9 2
                                    

Azerbaycan'ın gözünden

İçimde fırtınalar kopuyordu. Her zaman duygularım ön plandaydı. Eğer ona karşı kadınlığım ve cinsel yönüm ön plana çıksaydı belki o benim olabilirdi? O bunu çok arzulayan bir tip... Belki? Sadece uzaktan onu sevmekle yetindim...

Duygularım hep ön planda olduğu için herkesi kendimden uzaklaştırdım. Artık tüm gözlerden uzak sadece karanlıkta parlayan küçük bir yıldızım...

Elimde tuttuğum kağıt parçalarını iyice buruşturdum. Ermenistan işgal ettiği Karabağ toprağını kendisinin olduğunu ve benim orayı işgal etmeyi çabalayan bir işgalci olarak göstermiş hatta nafaka istemiş.

Bu ne cüret?! Ve bu taleplerini Rusya'nın arkasından istemiş. Korkak, aptal şimdi onun yüzünden herkes beni işgalci olarak görmeye başladı.

Binadan ayrılıp can sıkıntısı ile binanın önündeki bank'a oturdum. Cep telefonu ile Türkiye'yi aramak ve aramamak arasında kaldım... Çok stresliydim, Türkiye son zamanlarda meşgul olduğu için onu aramaktan vazgeçtim. Ayağı kalkıp ilerledim.

Yolda ilerlerken kimsenin olmadığı yeşillik bir alana gelmiştim. Derin nefes aldım ve etrafı gezmeye başladım. Yolda ilerlerken bir ağacın altında birden onu gördüm, Norveç ağacın altında doğanın keyfini çıkarıyordu. Yanıma gittim.

Azerbaycan*🇦🇿
" Bune sıcak böyle"

Hiç utanmadan göğüslerime bakıyordu.
Şimdiden dimdik olmuşlardı. Gözlerinin içine büyük göğüslerimi sokmaya çalıştım.

Azerbaycan*🇦🇿
" Baksana Ter damlıyor "

Elini tutup göğsüme götürdüm. Bundan iyice zevk aldığı belliydi. Avucu ile göğsümü sıktı. Sıkması ile inlemem bir oldu.

Azerbaycan*🇦🇿
" Ah yapma çok fenayım~"

Norveç*🇳🇴
"Çok sıcak'sın kedicik~ "

İyice içime sokulup boynuma ıslak öpücükler kondurdu. Diliyle yalayıp emiyordu.

Azerbaycan*🇦🇿
" Ahh ~ "

Zevkten ne dediğimi bile bilmiyordum ama umursamadım. Norveç sırıtıp avucu ile kadınlığımı okşamaya başladı. Çoktan ıslanmıştım. Norveç bundan iyice zevk alıyordu.

Norveç elini oradan çekti ve üstünü çıkarmaya başladı. Bende onu görünce üstümü çıkarmaya çalıştım. Norveç benim üstüme çıktı.

Kaldığı yerden boynumu öpmeye başladı. Sonra ısırmaya başladı.

Azerbaycan*🇦🇿
" Ah! ~dur! I - ısırma! ~ "

Norveç*🇳🇴
" Elimde değil şekerim ~ "

Elleri bütün vücudumu ellemeye başladı. Göğüslerime dokunmaya başladı. Göğüslerimi iştahla emmeye başladı. Zevkten dört köşe olmuştum. Birden göğüslerimi ısırmaya başladı.

Azerbaycan*🇦🇿
" Ah! ~ d- dur!~"

Norveç*🇳🇴
" Üzgünüm aşkım ~ "

Norveç daha fazla dayanamadı ve elini kemerine görürdü ve kemerini çıkarıp, pantalonu'nu çıkarmaya çalıştı.

Azerbaycan*🇦🇿
" Ç- çok hızlısın ~"

Norveç*🇳🇴
" A*ın s*rılsıklam olmuş o*ospum "

Norveç beni altına aldı ve içime girdi. Girmesi ile inlemem bir oldu. İçimde hızlı bir şekilde gel git yapıyordu.

Azerbaycan*🇦🇿
" Ah! ~Ah! ~ y- yavaşla ~

Norveç*🇳🇴
" Üzgünüm şekerim ~ için sıcacık ~"

sert ve hızlı bir şekilde gel git yaptı. En sonunda içime boşaldı. Norveç beni kucağına aldı ve beni öpmeye başladı.

Sanki rüya'da gibiydim. Fransız öpücüğü ile öptü. En sonunda ayrıldık. Eşyalarını topladı ve bana baktı.

Norveç*🇳🇴
" Seni seviyorum aşkım"

Azerbaycan*🇦🇿
" Bende seni seviyorm "

 Dirty Mind Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin