(𝐈 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐎𝐓 𝐓𝐎 𝐒𝐀𝐘 𝐓𝐇𝐄 𝐒𝐋𝐀𝐒𝐇𝐄𝐑𝐒 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐍𝐄𝐄𝐃𝐒 𝐓𝐎 𝐁𝐄 𝐀𝐆𝐄𝐃 𝐃𝐎𝐖𝐍 𝐀𝐑𝐄 𝐀𝐆𝐄𝐃 𝐃𝐎𝐖𝐍 𝐓𝐎 𝐀 𝐑𝐄𝐒𝐎𝐍𝐀𝐁𝐋𝐄 𝐀𝐆𝐄 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧 𝐚𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬)
(Y/N'S POV)
𝐈 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐚 𝐡𝐨𝐫𝐫𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞. 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐟 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐢𝐭. 𝐎𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐢𝐭 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐆𝐮𝐲𝐬 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐥𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐠𝐨𝐝?.." 𝐈 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟. 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐬? 𝐖𝐡𝐚𝐭. 𝐓𝐡𝐞. 𝐅𝐮𝐜𝐤. "𝐇𝐞𝐡𝐞𝐡.. 𝐡𝐢?" 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞. "𝐖𝐇𝐀𝐓 𝐓𝐇𝐄 𝐅𝐔𝐂𝐊" 𝐈 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐜𝐡𝐞𝐝. 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐦𝐩𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐲𝐞𝐥𝐥, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐡𝐨𝐰 𝐠𝐫𝐢𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.
𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 '𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠' 𝐚𝐭 𝐦𝐞, 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐈 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧 𝐤𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡. "𝐎𝐰-! 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐨𝐫?!" 𝐇𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐜𝐡𝐞𝐝, 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐟𝐞𝐞𝐭. "𝐇𝐎𝐖 𝐓𝐇𝐄 𝐅𝐔𝐂𝐊 𝐀𝐑𝐄 𝐘𝐎𝐔 𝐓𝐀𝐋𝐊𝐈𝐍𝐆 𝐀𝐍𝐃 𝐌𝐎𝐕𝐈𝐍𝐆???" 𝐈 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝. "𝐖𝐡𝐨𝐚, 𝐰𝐡𝐨𝐚, 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐢𝐭𝐬, 𝐬𝐮𝐠𝐚𝐫-" "𝐂𝐀𝐋𝐌 𝐌𝐘 𝐖𝐇𝐀𝐓?!" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐟𝐥𝐚𝐛𝐛𝐞𝐫𝐠𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝, 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐫𝐞𝐚𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭. 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐚 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐤. 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦. "𝐎𝐤𝐚𝐲, 𝐨𝐤𝐚𝐲.. 𝐨𝐤𝐚𝐲.. 𝐈𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲! 𝐈'𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲 𝐨𝐫 𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩, 𝐲𝐞𝐚𝐡, 𝐲𝐞𝐚𝐡.. 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦." 𝐈 𝐦𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫. "𝐂𝐚𝐥𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐬. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦, 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲."
YOU ARE READING
Mad Hatter | Slasher x Fem!Reader
Fanfictionyo yo yo, this is a shit story i made because i was bored as fuuuuck 😜 kinda based on mad hatter by Melanie Martinez (duhhh) amazing song by the way