Selam. Nasılsınız? böyle bir kitaba başlamak istedim umarım tutar.bence güzel olucak .Elimden geldiğince her gün yeni bölümler atmaya çalışıcam.Yazım yanlışları olucaktır çok takmazsanız sevinirim.İyi okumalar.🤍✨
Selam.İlk önce kim olduğumu söyleyeyim.Ben Ceylan 16 yaşındayım.İki tane abim var . açık söylemek gerekirse büyük abimi daha çok seviyorum.Ailem biraz katıdır bu yüzden profesyonel bir oyuncuyumdur ,ufak sesleri çabuk duyarım.Aileler neden baskıcı ki hiç anlam veremiyorum.Böyle yaparak iyi yaptıklarını düşünüyorlar ama hiç de iyi deyil.Kötü çocukların aileleri değilmi baskıcı iyi yaptıklarını düşünselerde iyi değil kötü etkiliyor.Ama işte anlamıyorlar ya da anlamak istemiyorlar.Babam en çok onu seviyorum o benim kurtarıcım ve iyikide var.Neyse boş verelim bunları.
Yarın okul ve benim erken kalkmam lazım.Bu kadar düşünmek yeter ben uyuyorum.
Zil sesi ile uyandım.evet bu gün okuldu.nefret ediyorum okuldan,neden bu kadar erken başlıyor ki.Neyse kalkıp lavaboya girdim rutin işlerimi Hall etdim ve kıyafet seçib giyindim.
Bunları giyindim ve şimdi aşağı iniyorum.Her zamanki gibi annem ve abim hariç kimse uyanık değildi.birazdan kalıcaklar.Annem bana çay dökümüşdü.Sabah yemek yemediği mı bildiği halde yine her zamanki gibi bir şeyler koymuştu.
C:Anne kaç kere söyliyicem sabah yemek yemeyi sevmiyorum boşuna koyma.C.a:Ye işte bir şeyler aç gitme okula.
C: Sevmiyorum anne ben ne zaman sabah yemeyi yedim? Hiç bir zaman zorlama boşuna.
C.a:bari çay iç.
C:tamam anne.
Çayımı içib bitirdim okula daha vardı ama erken gitmekten zarar gelmez.
C:ANNE BEN ÇIKIYORUM GÜLE GÜLE
Şarkı açıb kulaklığımı takdim en sevdiyim şarkı çalıyordu.Un Holy. Çok seviyor huzur veriyor bana.otobüs daha gelmemişdi otobüs bekliyordum ki sınıfta tek sevdiğim ve konuşduğum çocukluk arkadaşım Nisa geldi.cidden o olmadan okula gitmek istemiyorum yalnız kalıyorum ve gün geçmiyor çok sıkıcı oluyor.
N: Günaydınn.Naber?
Diyib sarıldı bende kollarımı sardım.C:Sanada günaydın.iyiyim sen nasılsın?
N:bende iyiyim aşkım
Derken otobüs geldi bindik ve okula geldik.Nisa ile sıramızda oturub konuşmaya başladık normalde bir kız bir erkek oturuyorduk ama biz bunu boz'ub beraber oturuyorduk.Yavaş yavaş sınıf dolmaya başladı. Zil çaldı ve öğretmen geldi.Ders Matematikdi ve ben hiç bir şey anlamıyordum.Nefret ediyorum bu dersden.Bi anda kapı çaldı içeri bir tane çocuk girib öğretmene sınıf defterini verdi.Çocuk çok iyiydi bizim okulda böyle giyen birileri varmıydı ya dedim kendi kendime.Demekki varmış.verdi ve çıktı.çoçuğu çok merak etmeye başladım ve bu kadar az gördüğüm için üzüldüm.neyse ders bitti Zil çaldı ama aklım o çocukta kalmıştı kimdi acaba.Nisaya söyledim ama o da kim olduğunu dedi dikkat etmemiş bende gösteririm dedim.biolji dersiydi aşağı kata bioloji odasına inicektik. Onu gördüm gülüyordu, gülüşü çok güzeldi.Nisaya gösterdim ve bu çocuk olduğunu dedim o da oha cidden çok iyiymiş falan dedi.
Zil çaldı.Biolji dersi bitdi çıkarken bir sınıf içeri giriyordu ve o da ordaydı.Yanından geçtim.
Okul biti ve eve geldim.Acaba ismi ne ve kim çok merak ediyordum sınıfını ve sınıfında bir kız benim hem akrabam hemde favori kuzenimin kankasıydı.Onu düşünmeyi bırakıb şarkı açtım ve uyudum.Şarkısız uyuyamıyorum.Biraz geçtikten sonra gözlerim kapandı ve uyudum.
Son✨🤍
______________________________________İlk bölüm için bu kadar yeter inşaallah seversiniz diğer bölümler dahada güzel olucak bu bölüm biraz sıkıcı oldu gibi ama emin olun diğer bölümler daha iyi olucak bı zaman sonra hikaye eğlenceli oluyar ne kadar başlangıç sıkıcı olsada lütfen okumata devam edin.Bu bölüm kısa oldu saat geç bu yüzden uyumam lazım yarın okul var.Diğer bölüm uzun olucak.Umarım seversiniz.güle güle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız'ız Belkide
Randomaşık olmak bumu? Acı,mutluluk,kırgınlık,üzüntü iyi tarafıda var kötüde.İlk görüşte aşka hiç İnanmamışımdır ama gerçekmiş varmış öyle bir şey.Hatta ben aşka İnanmamışımdır direkt ama inandım işte.