3.BÖLÜM

44 7 6
                                    

Selam bebişlerim yeni bölüm ile karşınızdayım lütfen yorum yapın v oylayın emeğimin karşılığını istiyorum <\3

Bilinmeyen numara: Efendim gerçekten de telefonunuza şifre koymadınız mı?

(bay jeon çevrimiçi)

Bay jeon: Siktir sen nasıl ulaşabildin benim telefonuma?

Bilinmeyen numara: Hocam kusura bakmayın ama salak mısınız siz?

Bilinmeyen numara: Ceketinizin cebinden çıkartmıyorsunuzki telefonu ceketi öğretmenler odasında görüncede fırsat bu fırsat diyerek girdim içeriye Kaldırdım engeli tabi odada kimse yoktu.

Bay jeon:Tekrar engelleyemeyeceğimi mi sanıyorsun?

Bilinmeyen numara: Efendim lütfen...

Bilinmeyen numara: Öğrenciyim ben yeni hat alacak kadar zengin değilim bana bunu yapmayın.

Bay jeon: Bana yazmayı kesmezsen tekrar engellerim seni.

Bilinmeyen numara: Ama efendim beni yine çok fena azdırdınız.

Bilinmeyen numara: Göğsünüzü haşlayan kahveye şükürler ediyorum üzerinizde ki dar tişörtü birr çırpıda çıkarmanız kasıklarımin karıncalanmasına sebep oldu efendim.

(Görüldü)

~~~~~~~~~~~~~(arkadaşlar ~~bunun anlamı yani Düz yazı)

Ağaçların arasından gizlice çatik kaşlarını izlerken belli belirsiz sırıttım.

Arka bahçede ki her zaman ki bankında oturuyor sigarasını içiyordu.

Dişlerini sıkarak elinde ki telefonu parçalamak istercesine bakıyordu.

Onu delirtmeyi seviyordum fazla ateşli oluyordu çünkü.

İkinci kahveyi 'yanlışlıkla' üzerine dökerkende amacım onu delirtmekten başka bir şey değildi.

-------------(bu ise text)

Bilinmeyen numara: Efendim inanın kimsenin olmadığını düşündüğünüz lavaboda üzerinizdeki tişörtü çıkarırken kabinde gizlenmiş bir şekilde sizi izliyordum.

Bilinmeyen numara: karın kaslarınız ağzımı feci bir şekilde sulandırdı sizi musluklara oturtup üzerinize çıkarak o kalın uyluklarınıza oturmayı çok isterdim.

Bilinmeyen numara: Yumuşak dudaklarımla göğüslerinizin ucunu emmeyi keskin dişlerimle ise o minik tepecikleri çekiştirmeyi ve altımda kıvranmanızı...

Bilinmeyen numara: Beni belimden tutup ileri geri yaparak aletinizi kalça aramda sıkıştırmak istemez miydiniz?

Bilinmeyen numara:Ince belimden kavrayıp bembeyaz tenimi dudaklarınızın arasına almayı dişlerinizle vücudumun her bir köşesini talan etmeyi ve ıslak öpücüklere boğmayı isterdiniz değil mi?

(Görüldü)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dudaklarımı dişleyerek başımı ona çevirdiğimde gördüğüm görüntüyle gözlerim fal taşı görmüş gibi açıldı.

Hassiktir...

Tek elini masanın altına sokmuş aletini okşarken diğer eliylede telefonu sıkıca tutarak dişlerini sıkıyordu.

Nefeslerinin hızlı hızlı attığını seri bir şekilde inip kalkan göğsünden anlıyordum.

Dudaklarımı yalayarak aletine diktim gözlerimi ve aynı onun gibi tek elimi aletime atarak telefonuma döndüm.

---------------------------------------

Bilinmeyen numara: Sikeyim hocam kulaklarıma kirli kelimeler söylediğinizi hayal edin sıcak nefesiniz fısıltı olarak hassas tenime çarpıp loş odayı dolduruyor ve siz aletinizden deliğime değen zevk suyunun bilincinde bir şekilde kulaklarıma fısıldıyorsunuz.

Bilinmeyen numara:Dudaklarımı kanatırcasına emip ince belimi iri ellerinizle sıkıştırıyorsunuz tek elinizi belimden indirip dolgun kalça yanaklarıma tırnaklarınızı geçirerek sert sert şaplaklar atıyorsunuz.

Bilinmeyen numara:Kucağınızda manyak bir şekilde zaplatıyorsunuz beni.

Bilinmeyen numara: Kulağınıza "efendim daha sert ve daha hızlı bir şekilde becerin sizin için cayır cayır yanan minik deliğimi büyük ve kalın aletinizle içimi doldurup zevkten sızlanarak ağlatın beni sert bir şekilde duvarlarımı ezin hassas noktama çarpıp beni zevkten deli gibi aglatın A-ah efendim lütfen..." diye fısıldadığımı hayal edin.

(Görüldü)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Elimin hareketlerini biraz daha hızlandırıp terden alnıma yapışan saçlarımı umursamadan ona baktım.

Aynı benim gibi dar pantolonunun üzerinden nefes nefese bir şekilde yazdıklarımı okuyor ve yutkunarak aletini çekiştiriyordu.

İri eli gözüme çarpınca ufak bir şekilde sızlandım ve kalçamı oturduğum yerde ileri geri yapmaya başladım Deliğim yanıyordu.

-------------------------------------

Bilinmeyen numara: Aletinizin üzerinde sekerek mahvediyorum sizi Sert köprücük kemiklerinizi emiyor kasıklarınıza oturup kalktığımda tok bir ses duyuluyor siz ise deliğimi olabilecek en sert şekilde eziyorsununuz.

Bilinmeyen numara: İçime geldiğinizi hayal edin hocam Arsız öğrencinizin küçük deliğinin içine doğmamış çocuklarınızı boşalttığınızı hayal edin Biraz daha mahvolun biraz daha delirin ve biraz daha isteyin bedenimi.

Bilinmeyen numara: Sizin için her daim burda olacağım.

(Görüldü)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Telefonu masaya bırakıp elimi biraz daha hareketlendirdim ve onun kendini tatmin edişini izleyerek baksırıma boşaldım.

Nefes nefese kirpiklerimi kırpıştırdığımda bay jeon gözlerini sımsıkı yumarak başını geriye atmıştı.

Boynunda ki damarlar gözler önüne serilirken bir kaç hızlı çekişle aynı benim gibi baksırına geldi.

Kırmızı dudaklarını yaladığında belli belirsiz sırıtarak oturduğum yerden kalktım.

Elimde ki kitabı önüme alıp son kez ona baktığımda afallamış bir şekilde durduğunu gördüm.

Sanki yeni yeni yaptığı şeyin farkına varıyormuş gibiydi terlemişti ve başını yere egerek saf saf pantolonundan belirgin olan ıslaklığa bakıyordu.

Dudaklarımı ısırıp gülümsememi bastırarak adımlarımı soyunma odasına ilerlettim.

Belki de onunla birlikte olma fikri sadece hayallerimde kalmayacaktı...

İşte bu kadar sabah yeni bölümü atarım canlarım iyi günler dilerim hepinize

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YOU'RE MINE /JIKOOK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin