I. Part 1

139 3 1
                                    

BEVEZTŐ

Nem is tudom hol kezdjem. Azthittem élhetek új életet, de nem ez nem így történt. Apámat megölték a franciák. Bred és Viki eltűnt az évek során. Mikor az ember azthinné megvan mindene ami kell akkor nagyot téved. Család nélkül az élet egy ördögi háromszög. Mintha csak a szívem több kisebb darabra tört volna. Az üzletek ugyan gyarapodtak, de valami hiányzott és az nem más mint a gyermekem. Sajnos a stressz, a folyamatos rosszul lét vezetett a halálához. Miattam történt mind ez. Megöltem, pedig még meg sem született. Én tettem. Én aki próbálta megóvni, de a testnek parancsolni nem lehet. A tudat, hogy a kezembe sem foghattam, mindent tönkretesz.
Ha valakit szerettek, akkor óvjátok mindentől és mindenkitől. Ne adjátok, hogy az ördög kezére jusson. Tapasztaltam, &és személyem szerint jobb életem is lehetne, de nem, mert annak a mocsoknak annó én mellettem. Gyűlölöm őt, de leginkább magamat. Hisz ha nem vagyok naív, most nem ott tartanánk ahol.

Jelenleg az egyik megbeszélésre indulok az egyik ügyfelemhez. Eddig csak telefonon beszéltünk most eljött az ideje, hogy találkozzunk is. Bár nem túl meggyőző pasas. Hazudni nem tud kíváncsi vagyok, most mit hord össze.
Az egyik szállítmányozás lopták el, őt kértem fel, hogy segítsen. Bár az nem túl meggyőző ha csak röviden válaszol tudjátok ez a nem, oké, igen, rendben stb. Ezt utálom. Nekem bő válaszok kellenek. Hacsak nem egy összeesküvés van a túloldalon.

2 óra elteltével meg is érkeztem a helyszínre. Persze csak is a saját klubbomban beszélem meg ezeket. A vip részleget érve. Szókásos gondok akadnak.

-Leila Roosal van megbeszélni valóm. Legyenek szívesek beengedni. - jahj bocsánat el is felejtettem megemlíteni, de a nevemet megváltoztattam.
-Engedjék be most azonnal. - mondtam majd a két őr lehajtott fejjel arrébb áll.
-Tessék parancsolni.
-Nem szokásom annyira. Elnézést az úrnak kérnék egy pohár whiskyt. Én nem kérek semmit köszönöm.
-Aha hallom.
-Megszokás. De térgyünk is a tárgyra. Van bármi is amit kiderített a szállítmánnyal kapcsolatban? Vagy az apámmal kapcsolatban?
-Igen. Mind a kettővel kapcsolatban van hírem. Melyikkel kezdjem. - bármennyire is kíváncsi vagyok most a szállítmányról szeretnék hallani.
-A szállítmányról szeretnék tudni elsőnek.
-Rendben. Nemtudom, hogy önnek ismerős-e Matt Darkrose név. Ha igen akkor kapcsolnám őt az apja halálához.
-Nem most így hirtelen nem ugrik be.
-Mutatók képeket hátha úgy világosabb lesz drága Kailey. - mikor így szólított azthittem a pofám leszakad. Megmutatza a képeket és azon Matt tisztán látszódik. Kezembe vettem a rólam készült képeket is, majd azokat is amelyiken ketten vagyunk rajta. Istenem nem ez nem fordulhat velem elő. Egy emberrel ennyiszer kapcsolatba kerülni már lehetetlen esküszöm.
-Netán valami baj van?
-Hogy van e bajom? Á nincs. Honnan vannak ezek a képek &és mi köze van ennek Matt-nek.-kicsit későn, de felvillanó a kép.
-Zayn-néztem rá szúrós szemekkel
-Kailey.
-Te rohadék. Tudtam, hogy nem kellett volna megbízni benned.
-Én pedig tudtam, hogy segítség kell.
-Nem drága barátom. Téged Matt küldött csak, csak hogy kövess. - mielőtt megszólalhatott volna kimeneten a helyiségből. Majd egyből megindultak a kijárat felé. Megálltam a bejáratnál és rágyújtottam.

Nem hiszem el. Hogyan lehetek én ekkora hülye. Hogyan? És még csak nem is kerteltem hanem magamat tálalva az ördög karjaiba repültem megint. Újból. Miért? Miért ismétlődik meg minden? Hogy lehetek ennyire naív. Ahhhhhjjj. Megbolomdulok.

Mikod már úgy éreztem kitoboltam magamat, elindultam haza. Idegesen nem jó ha vezeték, mert baleseteznék.

Maffiába-Házasságra kényszerítve 2Where stories live. Discover now