Vikivel lementünk reggelizni. Csináltunk rántottát, majd szóltam az őröknek, hogy aki evett az váltsa le azt aki még nem.
-Kailey jól átgondoltad?
-Nem, de majd lesz valahogy. Másképp nem ment volna el tegnap.
Veled minden rendben?
-Csak rám kell nézni. Ha visszatértünk engem Bred megint megver.
-Nem fog, mert itt vagyok. Egy újjal sem érhet hozzád.
-Legyen így. Mi mára a terv?
-Megyünk bulizni
-Hogy tessék?
-Jól hallottad, megyünk bulizni. Éjfél előtt 10 perccel oda együnk amúgy.
-Jaaa így oké, ilyen kancsali képpel nem akarok megjelenő.
-Nyugalom. Matt-nek tegnap, ugye mondtam, hogy éjfélkor a bárban tali.
-És mi lesz? Elhiszed, hogy szeret?
-Pont erről akarok vele beszélni, viszont hadjuk a témát most.
-Nem hagyom, nem akarom, hogy ez miatt a barom miatt szenvedj. Érzel valamit iránta?
-Őszintén? Nemtudom. Valami vonz hozzá, de nemtudom mgmondani, hogy micsoda. És tudod miért nem érzem azt, hogy ki akarna használni? Mert ha csak ennyi akkor nem várt volna ennyi ideig. Ne erőszakkal visz vissza. Hívhatsz naívnak, de a férfiak egyszerű lények.
-Jolvan este veled megyek, de figyelek tudod. - erre elnevettük magunkat.
-Csak nyugodtan.Este
-Elkészültél? - kérdezi Viki belépve a szobámba.
-Juhj de csinikében vagy csajosom.
-Köszi, de te ugye most szórakozó velem?
-Miért? Mivan?
-Mi az, hogy mivan? Te tényleg egy farmerban és egy pulcsiban akarsz menni?
-Hát most na. Kényelmes.
-Na nem. Megmutatjuk neki, hogy értékes vagy. Tudja, hogy a belső értékes, de most az legyen a cél, hogy megvaduljon.
-Belátom, most az egyszer igazad van.
-Menj le mindjárt megyek akkor.
-Rendben.Fél óra keresgélés után még is találtam a megfelelő ruhát.
-Kailey ez még lehet túlzás.
-Te mondtad, meg is kapja. Nem vicceltem el én sem.
-Egyébként kurva jól nézel ki.
-De csak utánad.
-Na induljunk a sofőr már vár.2 óta múlva meg is érkeztünk. Az autóban kicsit izgultam, és már ideértünk ezáltal jobban izgulok. Na akkor hajrá Kailey megtudod csinálni.
-Ne izgulj megoldod, mint minden mást.
-Igazad van nem futamidhatok meg.
-Na menj.-otthagva barátnőmet, mentem is a VIP részhez. Belépve megpillantottam őt. Hát mit is mondjak ő is igazán ki tett magáért. Fekete ing, fekete nadrág, öltöny és egy fekete lakkcipő. Összeakadt a tekintetünk egy pillanatra, de hamar kizökkentettem magamat, majd leültem. Na akkor kezdjünk bele.