Viki bemenet a dolgozószobába én addig az irodában néztem át a papírokat. Nem hiszem el, hogy ennyi van. Aaahhhh megőrülök. KB 1 óra elteltével végeztem minden feladattal. Konkrétan lehajtottam az asztalra a fejem és majdnem el is aludtam, csak Viki úgy robbant be az ajtón, mintha egy ágyúból lődték volna ki.
-Kailey Matt kurva nagy bajban van.
-Mert? Egy megbeszélés miért lenne veszélyes?
-Te tényleg ennyire hülye vagy?
-Nem csak későn esnek le a dolgok.
-Oké ez igaz, viszont jól figyelj. Matt egy szállítmány kapcsán bakot lődt. Nem is kicsit.
-Viki haladj már.
-Mondanám, ha nem szólnál közbe. A lényeg, hogy ha Matt azt a lányt el vállalja akkor te lányom kösd fel a gatyád.
-Milyen lány?
-Tudod....
-Édes istenem. Na de vár ennek mi köze van hozzám?
-Az, hogy a munka társa kell legyen az apja miatt. Mattről mindenki csak annyit tud, hogy cég vezető. Nem de bár?
-Igen és ha elvállalja akkor komoly bajba kerülhet. A csaj lehet besúgó is. Van fotód róla?
-Igen. - elém rakott vagy 20 képet. Az egyiken ott volt Matt is. Istenem ez az ember kikészít.
-Azonnal a házához kell mennünk. Ha hazaér meglátjuk mi lesz. Ha ez mind igaz és csaj az besúgó akkor ma nála lesz.
-Jó logika.
-Te voltál a jó. Indulás. Jah és van egy rossz hírem.
-Mi?
-Motorral megyünk.
-Mi?! Miért?!
-Mert hamarabb odaérünk.
-Dehár nem is vagyok jó a motorozásban.
-Azt te csak hiszed. Indulás.
Szóltam mindenkinek, hogy figyeljenek mindenre. Ezután elindultunk a garázsba.
-Kailey mi a faszért van ennyi motoros?
-Mondtam hogy szeretem őket.-erre mindketten elmosolyodtunk. Nagyon szeretem a motorokat és ha az életem múlna rajta akkor is ezt választanám.
-Na akkor válassz.
-Nekem mindegy.
-Viki ha van lehetőség választani használd is ki.
-Oké szerintem a leghátsót választom.
-Jó választás.
-Én csak a szokásossal megyek.Viki választott motorja.
És persze az én csodabogaram.
EGY KIS IDŐVEL KÉSPŐBB.....-Na motorok elrejtve. Mi pedig menjünk ne még nincsenek itt szerencsénk van.
-Mi lesz még itt. Kiderül a végén, hogy megint csak átver az a fasz Jankó engem?
-Kailey ne gondkozz ezen. Menjünk.
-Rendben.
Belépve a helyiségbe elég furán éreztem magam. Minden úgy nézett ki, mint mikor vele voltam és ahogy azt megálmodttuk. Najó szerintem én kezdek megbolondulni. Leültünk a kanapéra és vártunk vagy 1 órát.
-Viki lehet nem is jön haza biztos basznak valamelyik hotelben.
-Nem hinném, hogy Matt egy kurvával összejönne.
-Kitudja.....
-Kailey hallottad ezt?
-Mit?
-Tényleg nem hallottad?
-De miiitt Viki mit kellett volna hallanám ne idegesít fel.-Viki felkelt majd az ablakhoz lépett. Nem értettem így én is oda mentem. Mi a framc van? Az a sok őr eltűnt. Max van 10 hol a többi?
-Kailey nem akarom az ördögöt a falra festeni, de ez nem jelent jót.
-Mindig festegetsz szóval...
-Nem most van itt az ideje viccelődni.
-Oké jóvan értem. Maradjunk nyugton. Ha nincsenek itt annak oka van.-indulnék vissza a fotelba, de mindig kell valaminek történnie.
-Nézd meg is jöttek. És a csaj is jött.
-Van egy ötletem inkább bújjunk el. Kíváncsi vagyok.
-Azthiszed vele kavar igaz?!
-Igen, de most ez nem lényeg. Menjünk inkább.
-Jahj te lány....Elbújtunk az egyik szekrénybe, hogy onnan nézzük az eseményeket.
-Matt mi van a kis hárpiával?
Hogy mivan? A kurva anyád a hárpia. Fhuuuu bazdmeg.
-Nem hárpia. Egyébként semmi közöd nincs hozzá.
-Már hogy is ne lenne. Apám neked adott. Feleségül kell venned. Vagy ha nem, máskülönben kinyír téged.
-Na akkor aranyom, csakhogy tisztázzuk valamit. Semmi közöd nincs hozzám. Se pedig az úgynevezett hárpiához. Nem veszlek feleségül és még egy szó repülsz a karjai közé. Legalább nem én nyírlak ki hanem ő.
-A te helyedben okosabb lennék. Nem félek attól a ribanctól. Attól még, hogy ő vezet mindent is, mert te segítettél neki meghát az apja is ottvolt.-Viki kezd gecire elegem lenni.
-Higgadj le ne most cirkuszolj.
-Jó....-Nem volt senkisem ott. Az alámy mindenre képes. Majd megtudod milyen. Akkor már nem lesz ekkora pofád. Bred vidd a pincébe. - Bred felrángatta a lányt a karjánál fogva majd elhurcolta.
-Lányok gyertek ki a szekrényből...
-Na bazdmeg. Viki most mi legyen?
-Te kérdezed tőlem? Te vagy a főnök bassza meg.
Kinyitottuk az ajtót majd elé sétáltunk.
-Matt......
-Csönd, hogy a picsába jutottatok ide be?
-Megvan annak a maga módja. Ez Viki és az én titkom marad.
-Mindent hallottál igaz?
-Pontosan, úgyhogy magyarázatot várok tőled.
Idő közben Bred is visszatért.
-Mi a fasz?!
-Helló. - köszönt Viki Brednek.
-Csáó.
-Bred Viki kicsit magunkra hagynátok?
-Persze
-Itt ne hadj.
-Mi mást tehetnék.-Matt ki az a nő?
-Az apja nekem adta mondván így nagyobb lehet a birodalom, viszont a ribanc azthiszi elveszem feleségül. Fhuj undorodom tőle geci. Legszivesebben kinyírnám.
-Megteszem helyetted is ha kell.
- Nem lehet. A rendőrség is keresi már. Nem balfasz ez a csaj.
-Az őrök? Velük mi van? Random eltűntek.
-Pont ez a bajom. A rendőröket intézik el.
-Bazdmeg Matt te annyira hülye vagy. Nem vagy normális mikbe bele nem tudsz menni csak azért, hogy erősebb légy. Ha nem akarsz belebukni és el pusztulni, akkor jobb ha rendezed magadban a dolgokat. Kifinomultság is kell és magabiztosság. Viszont szeretnék kérni valamit.
-Még is mit?
-Be akarok köszönni a csajnak.
-Kailey nem most és nem is ma. Ne őrülj meg.
-Már kurva mindegy szerintem. Na?
-Jó, de akkor jönnek a többiek is. Nem akarom, hogy csinálj bármiféle hülyeséget.
-Megígérem ne aggódj. Nem csinálok hülyeséget.
-Nem hiszem el, de mivel megígérted így mehetünk, de holnap.
-Nemár Matt kérlek.
-Hogy is mondtad? Az én házam az én szabályaim.
-Fuck.
-Nana. Ne beszélj így.
-Ki nem szarja le.
-Vikivel hazamegyünk. Holnap 7re ittvsgyok.
-Rendben. Menjetek várlak titeket. Viszlát
-Viszlát.....