Chapter 5 Ditangkap Ahlong

359 5 3
                                    

Waktu seakan berlalu begitu pantas. Mana tak nya planning project sudah hampir setengah kami siapkan. Semua orang bertukus lumus mahu menyiapkan projek ini segera. Client ingin kami segera menyelesaikan permintaan mereka. Hari ini kami hanya memasang strategi yang akan kami lakukan. Client memberikan banyak data berguna memudahkan kami untuk menggodam system syarikat tersebut. Syarikat ini agak terkenal kerana banyak aktiviti sumbangan mereka selalu melintasi iklan di media sosial dan bahkan di televisyen juga. Oleh itu, satu kesalahan akan berakibat buruk kepada kami semua. Jadi akan baik jika Mengenal pasti musuh anda terlebih dahulu dari memulakan serangan membabi buta..

Aku terkejut melihat jam dinding sudah hampir pkol 8 malam. Aku lekas bangun dan cepat-cepat aku capai phone aku.

"Alamak Fea, ahhh macam mana ni. Mesti dia lapar. Sepatutnya aku balik awal hari ini" bisik hati kecilku.

Aku: Wehh.. Aku balik dulu ye semua.

Lisa, Jenny dan Rin memandang sesama mereka

Lisa: Awal boss balik selalu bos lambat balik dari kami.

Rin: Tulah pasal selalu Boss paling lambat. Kadang tidur dalam office.

Jenny: Ehh korang aku rasa boss dah ada bini kat rumah tu. Sebab tu balik awal tu.

Aku agak terkedu mendengar perkataan Jenny. Tapi cuma berlagak tidak apa-apa yang berlaku.

Aku: Hmm.. Dah dah jangan nak fikir bukan-bukan. Aku balik dulu ye semua jumpa esok. Korang pun dah boleh balik dah ni. Aku tak larat nak bayar OT korang banyak-banyak. Hahaha...

Jenny: Kejap je lagi ni boss. Takpe boss balik dulu nanti Jenny kunci pintu.

Aku: haa.. okay cun nanti esok datang awal ye.

Aku terus berlari kerumahku. Aku agak risau dengan keadaan Fea yang masih tidak larat lagi untuk bangun. Sedang aku berlari anak dikawasan sebelumnya aku dikejar anak buah Ah long semalam. Aku terasa seakan ada orang yang mengikutiku dari belakang. Aku merasa tidak sedap hati. Tiba-tiba aku disergap Kuchai dan anak buahnya. Mereka mengepungku sambil memegang kayu.

Aku: Oh kau Kuchai

Kuchai: Dah lama aku cari kau liat sungguh kau nak bayar hutang.

Aku: Cakap dengan boss kau minggu depan aku bayar. Aku takde modal ni. Lagipun aku perlu balik cepat ni.

Kuchai: Jangan risau Boss kami nak jumpa kau sekejap je. Sini kau ( sambil memegang tengkuk aku)

Dia seakan membawaku seperti anak kucing. Pada mulanya aku cuba melawan dan melarikan diri namun anak buah Kuchai yang ramai mengepungku dan memukulku.

Pangggg (bunyi belakang kepada ku diketuk kuat)

Aku kemudian terjatuh lalu pengsan ditanah. Aku agak kehairanan kenapa boss mereka mau berjumpa denganku sedangkan aku hanya tidak membayar baru 3 bulan.

Queen Meng (BOSS) adalah anak kepada pemilik sebenar syarikat peminjam wang di Wilayah Saranjana. Dia merupakan seorang perempuan yang bertubuh seksi yang suka memakai baju Cheongsam. Tubuh yang sangat mengiurkan para lelaki diwilayah ini namun semua takut memikatnya kerana latar belakang dan ayahnya yang merupakan Ketua Gengster sebahagian besar wilayah Saranjana. Tingginya sama sepertiku 170cm. Pinggulnya sangat menawan dan tembam. Buah kembarnya sangat indah mungkin sekitar 32b. Andainya aku dapat meramasnya sekali aku tidak kisah lagi berapa lagi yang harus aku bayarnya. Namun tidak pernah sekali pun aku melihat mukanya kerana dia selalu memakai cadar putih pada bahagian mukanya. Aku tidak pernah sekali pun berjaya melihat mukanya. Aku berharap aku dapat melihatnya sekali sebelum dia membunuhku hari ini.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cinta ini milik dia dia diaWhere stories live. Discover now