„Kde se sakra poděl ten Felix z hovorů a psaní? Už si o mě ztratil zájem? Nebo o co jde? Už je to dost dlouho na to, aby si mi mohl říct co se děje, chvíli si byl normální, ale jakmile jsme začli spolu bydlet, je to ještě horší!"
Uběhlo několik dalších pátků, díky kterým šel vztah dvou chlapců čím dál tím víc z kopce. Už byli ve fázi, kdy si mysleli, že je vše v pořádku, proto si už plánovali společný život v pronajatém domečku, ve kterém se právě nacházeli. Mezi tím vším stihli oba chlapci dovršit dospělého věku a našetřit si nějaké peníze.
Bohužel v tuhle dobu se nacházeli ve velké krizi, kde si nedokázali vzájemně porozumět a ani jeden to psychicky nezvládal.
„Víš ty co? Odcházím! Mluvit se s tebou stejně nedá!" Hyunjin si zbalil věci, odhodil klíče na podlahu, oblékl se a zabouchl za sebou dveřma. Felix se skácel k zemi, celý roztřesený, s napuchýma očima a s výčitkem svědomí.
Nedokázal mu říct ani jedno slovo než odešel, bál se, že to mohlo skončil ještě hůř, než to dopadlo.
Dlouhé tři měsíce byl Felix sám v domečku, snažil se starat o domácnost, ve které byl sám a chodil do práce.
Chvíli si myslel, že nakonec bylo lepší, když se jejich cesty rozdělily, ale čím déle byl bez něj, tím více si uvědomoval, že Hyunjin je ten, kdo mu v životě chyběl.
*Cink*
ČTEŠ
Love Code: Virtual and Real World | Hyunlix | CZ |
FanfictionJaký rozdíl je mezi virtuálním a reálným světem? (drafts) Start: 31.7.23 End: 17.9.23 (public) Start: 17.9.23 End: 20.9.23