Oy ve yorumları bekliyorum. İyi okumalar:)
Telefonum çaldı ve şirketten aradıkları için açmak zorunda kaldım. Yarın konuşmak için beni çağırmışlardı. Kendimi toparlamam gerekti. Bu yüzden hemen eve girip duş aldıktan sonra yatağa girdim.
Sabahın köründe kalkıp kahvaltı yapmadan evden çıktım. Zaten dünden beri moralim bozuk olduğu için de iştahım kalmamıştı. Arabamın bozulduğunu görünce sinirle çıkıp metroya binmeyi tercih ettim. Şirkete vardığımda hemen girişte yapımcı bay jiwoonu gördüm.
"Günaydın"dedim sahte gülümseme ile.
İkimizde koltuklara oturduktan sonra konuşmaya başladı."Taehyung nasılsın?"
"İyi. Ya sen?"
"Ben de iyiyim teşekkür ederim. Aslında bugün için seni rahatsız etme sebebim şey...Sana önümüzdeki hafta başlayacak olan kısa film çekimlerinin iptal olduğunu haber vermek istedim. "dedi memnuniyetsiz bir ifadeyle.Nasıl bir anda böyle bir şey olmuştu cidden çok şaşırmıştım.
"Sebep ne? Onca hazırlık yaptık!"
"Şu an bunu konuşamayız."
"Konuşmamak için mi çağırdınız?"
Sesimi yükselttiğim için herkes bana bakmıştı. Bay jiwoonun da yüzünden anlaşılacağı üzere sinirlenmişti.
"Oyuncular arasında anlaşmazlık çıktı işte." dedi hızlıca suyunu içerek.
"Cidden. Cidden onlarin saçma kaprislerinin emeğimizin boşa gitmesine izin mi verecek-"
"Taehyung bu sadece kısa film. Kaç sezonluk diziler filmler vs iptal oluyor. Çok duygusal tepki veriyorsun."
"Evet çünkü bu film için çok uğraştık ve insanların verdiği emekleri önemsiyorum. Sizin aksinize."dedim bastıra bastıra.
" Bu film benim. Para yatıran da zarara girecek olan da benim.Sen sadece bir yönetmensin. Bu kadar tepki vermen abartı."
"Şu an yönetmenleri mi küçümsedin?"
"Hayır ama sende kendini bir şey sanma. Senden bir sürü var istersem başka yönetmen bulurum. Haddini bil."diyerek alaycı gülümsemesini gösterdi.
Birden bire ayağa kalkıp resepsiyon bölümünden kağıt kalem aldım ve hızlıca istifa dilekçemi yazdım. Tekrar onun yanına gidip kağıdı üstüne attım öfkeyle.
"O zaman git başka bir yönetmen bul."
Etrafıma bile bakmadan hızlıca oradan ayrılırken arkamdan ekip arkadaşlarımın sesleri geliyordu. Üzgündum ama bu saçmalığa daha fazla katlanamazdım.
İlk defa olmuyordu, sadece yeni patladım.###
Şirketten çıktıktan sonra sahile gittim. Biraz deniz havası almak iyi gelecekti belki de. O sırada telefonla biraz oynadım ve Jungkook ile son mesajıma bakıyordum. O gittikten sonra yazmıştım ama hâlâ dönmemişti.
Görüyordum. Çevrimiçi oluyordu ama bakmıyordu. Daha da sinirlendim. Ama kızmakta haklıydı. Dün hapları getiren eczacıya mesaj atmaya karar verdim.
şey, dün sizi
gönderdiğim
için üzgünüm.tek değildim
eczacı: Sorun değil:)eczacı: ama neden
başkasının öğrenmesini
istemiyorsunuz?eczacı: uyuşturucu falan
değil sonuçta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my sister's psychiatrist: vkook
Fanfictiontaehyung, psikolojik sorunları olan kardeşi kim jisoo'nun durumunu sormak için doktoruna mesaj atar.