Di sebuah mall yang besar yang terkenal.😃
.
.
.
.
.
.
.
.
Kelihatan seorang landak berwarna purple sedang sibuk membeli-belah barang-barang keperluannya. Landak purple bermata merah ini memakai baju hitam berlengan panjang bersama dengan seluar jean berwarna putih. Tak lupa juga dengan visor yang selalu dipakainya tak kira ke mana sahaja kecuali time mode emo dan villain stagenya di arc- (eh, spoiler)
(ok nah, aku tak pandai detailing sangat so aku bgi gambar jelah ye. Btw ignore benda-benda kt tangan tu eh, Fang tak pakai pon bende tu.)
'Hmm...Lobak merah, dah. Roti lobak merah, dah. Jem lobak merah, pun dah. Roti biasa, dah. Cereal, dah. Telur, dah. Apa lagi eh? Hmm...Ha! Susu belum! Susu lobak merah pon belum ambik lgi ni.'
"Ok, lepas ambik susu-" Ayatnya terhenti apabila terdengar suara seseorang memanggil namanya.
"Weh, Fang!" Fang pun menoleh untuk melihat seorang budak lelaki sebayanya yang memakai baju hoodie berwarna biru pekat dan jeans(?) coklat cair, sedang berjalan ke arahnya sambil membawa sebuah raga kecil yang diletakkan barang-barang yang dibeli olehnya. Yela, barang la, takkanla kepale orang pulak ken.
Budak lelaki itu mempunyai rambut berwarna rambut berwarna coklat dan sepasang mata yang berwarna biru nilam. Topi dino berwarna biru yang mempunyai tanda angin itu dipakai senget ke kanan, menutupi keunikan helaian rambutnya yang berwarna putih itu. Ya, anaq-anaqqu sekalian. It's our windy boy, Taufan!💙
(ya, here ya go:D)
"Oh, Taufan. Kau dah siap ke ambil barang kau?" Fang bertanya sambil melihat ke dalam bakul yang dibawa oleh Taufan itu.
"Dah, cume tinggal susu kambing jantan perisa epal hijau je belum ambil lagi. Kau dah siap ke?" Tanya Taufan pula dengan gembira. Di dalam bakulnya terdapat beberapa barang-barang bakeri yang telah dia pilih.
YOU ARE READING
▣ Mimpi Terindah ▣
Fanfiction"Erghhh....Sakitnya badan aku...." "APAKAH?!?!" • • • "Mimpi jenis apakah ini?! Sangat...sangat...sangat cool!!!" "Aduh! Sakitla- eh?" • • • "Cik! Cik tak apa-apa ke?!" "Boboiboy.." "Alah, takpe. Takkanla teruk sangat rasa dia, kan?" "LAYLA!! HATI...