THE BOSS DAUGHTER - CHAPTER 4

27 1 0
                                    

THE BOSS DAUGHTER (BASE ON TRUE STORIES)
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
STORIES BY : GENK R
PART : 4

Saya hari-hari dengan rimas , kejadian dia, terus terang sajalah, dengan anak tidak berngam masa ni, memang tidak tahu dia sebenarnya kalau ada perasaan sama saya.

Terus terang saja ni, saya bercakap dengan si Ella, tidak pernah terlintas fikiran mahu fikir yang dia ada perasaan kah tidak. Tapi rasanya macam ada.

Tapi saya anggap dia kawan saja ni. Dan saya memang tidak kira berkawan dengan perempuan kah lelaki, bab-bab pasangan, memang susah juga lah. Sebab saya jenis spisis yang belum sedia haha! Kalau bahagian mahu jadi kawan ? Up rank rapat jadi kawan rapat seperti si Evelyn, lambatt lagi bos, memang susah ganti tempat rank si Evelyn, yang memahami kawan.

Ada satu masa tu, saya duduk-duduk bahagian Office masa rehat, semua sudah keluar, saya saja lewat sikit sebab masa tu , saya biasa siap kan kerja baru keluar, siap copy, simpan dalam file baru lah keluar pergi rehat.

Baru sahaja mahu melangkah keluar si Ella tiba-tiba datang peluk dari belakang.

"Sam! Jom makan sama-sama, bolehkan."

Terasa lah bahagian dada dia yang lembut semacam dari belakang. Macam sengaja dia ni. Dalam hati saya 'sengaja dia ni kasih gesel-gesel badan dia. Dengan dia mau tengok riaksi saya macam mana.'

Terus saya tarik kedua tangan dia, dari memeluk saya dari belakang. Haih, rimas pula beginikan.

"Ella! Kasih lepas boleh kah? Nanti mulut orang bercakap , penat bah saya dengar gossip keburukan semua tentang saya!"

Dengan kasar saya terus genggam tangan si ella dengan kasar, baru lah dia kasih lepas.

"Kasar oh kau ni sam!!!baru peluk tu pun mahu marah."

Muka dia yang merah , tahan malu dengan marah tu sudah nampak sangat.

"Haish, kau ni Ella, saya tidak suka kena cakap-cakap orang, kau tu anak orang kaya, saya ni sedarhana saja, jangan lah begini, tiada kebaikan, sedar diri juga saya ni siapa."

Dia muncung kan bibir merajuk-merajuk.

"Sam, bukan apa pun, kita kawan saja kan?Next time okey, belum lagi tahu kan Sam? Mana tahu satu hari nanti kau tergoda?"

"Ella, jangan lah kau berharap dengan lelaki macam saya, bukan jual mahal sama perempuan, apa lagi kau ni. Kau mau suka gay macam saya buat apa??"

Dia punya jari dibahu saya , sambil tolak lembut.

"Eleee, Sam jangan lah kau tipu, saya tahu kau bukan gay, tapi kau punya Facebook, sengaja kan kau post, yang kau gay, supaya tiada orang yang suka?? Kan kan. Tapi kalau kau terasa yang V perempuan mesti kau jadi lelaki tu kan Sam?"

Dia kenyit mata lah pula.

"Bukan macam tu Ella."

"Sam kau mau bah kan sebenarnya."

Geleng-geleng sudah saya, begitu murah kan dia pandang saya, sampai rasa diri saya mau tu benda saja, kenapa dunia sekarang ni ? Perempuan lebih terfikirkan napsu berbanding jaga maruah?

"Sorry lah Ella, bukan saya mau cakap lahkan, bukan mau kasih rendah diri kau, tapi kalau kau buka bagi free sekarang pun tiada hati saya tergoda. Kali berdiri pun tidak."

Saya mau melangkah tapi dia tahan lagi.

"Sam bah, tipu lah kalau tidak tergoda sikit pun, tipu lah juga kalau kau benci sayakan?"

Haish, si Ella ni kan, bukan saya mahu cakap, kalau tiada perasaan , macam mana mau berdiri, napsu pun hilang oh kalau perangai begini.

"Bah ,iyalah, mau makan saja kan, marilah, jangan cakap banyak. Berbahas-bahas habis perut lapar."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THE BOSS DAUGHTERWhere stories live. Discover now