Mafan a jeho prvni laska

6 0 0
                                    

Jednoho dne marian založil skupinu atomic wardead s meli svůj prvni koncert na kladne.V tomto městě žila dívka jménem danirlla a tohoto chlapce uz obdivovala dlouho.Libili se ji jeho vlasy,úsměv,tělo byl moc hezky.Po nocích premyslela kdy konecne pujde na jejich prvních koncert a splnilo se ji to.Chtrla jit se svou kamarádkou ale ta nemohla a tak se rozhodla zr pujde sama.Tu noc se připravovala asi 2 hodiny.Mrla dlouhé černé šaty,vlasy rozpustné a tmavě cervenou rtrnku.Marian uz sr připravoval na koncert ktery začínal ta pul hodiny a doufal zr uvidí tu dívku která ho omamila.Kluvi mu říkali ze nepřijde ze jr marně cekat,ale on zo nevzdával a věřil ze prijde.Danirlla uz byla na ceste,nemela moc času protoze koncert začínal za 5 min.Marian s klukams uz byli na podiu kde na ne volal simon s pusem,Marian byl zdrcen kdyz ji nekde neviděl a tak začli hrat,kdyz v tu chvili prisla ona,jeho bohyně,hned se rozveselil a hrál dal.Danirlla sledovala jeho krásu v červených světlech a kouři.Takhle hezky nikdy nebyl,udržovali po celou dobu oční kontakt.Po ukončení koncertu chtela Daniela odjet domu ale Marian ji zastavil a zeptal se "Prosim nechod,, sr smutným výrazem na tváři.Danirlla nemohla odolat a tak s nim jela k němu domu.Chbili tam byli i kluvi takze to nebylo ono ale v tu chvili kdy odešli tak se na sebe oba dva podívali hladově,uz to nemohli vydržet a tak mafan se přiblížil k jejím rtum a políbil ji.

Nemohla tomu uvěřit.....
Jeji vysněný kluk ji políbil,trvalo to dlouho nemohli přestat a stále chteli vic.Marian ji začal ji vyhrnovat šaty,ona mu vyhrnovala tričko.Po chvili byli oba dva pouze ve spodním prádle.Marian se nemohl přestat dívat,kdyz v tom ho vyrusila Daniella která se usmala nad jeho boulí mezi nohama.Uz zo nemohli vydržet,Marian ji schodil pod sebe,zeptal se jestli muze pokračovat a dostal svolení.Po tomto aktu ani netušili co provedli.Vyspali se spolu a to se videli poprvé..

Druhy den se probudili vedle sebe v posteli u Mariana doma v posteli.Jeho rodice nebyly doma což je docela uklidnovalo.Po chvili se zvedli připravili a Daniella se podívala na telefon kde mela 116 zmeskanych hovoru od mami a 14 zpráv z instagramu,kdyz se podívala musela to hned ukázat Marianovi.Včera je pry nekdo vyfotil z pod okna Mariana,prvni si mysleli ze to byli kluci,ti to pry nebyly a pak si na te fotce všimli dlouhých černých vlasů a to znamenalo ze zo fotil pus a simon.Rozrslavi to všem vo znají,ty zprávy byli od Daniellinych spolužáků.Nikdo tomu nemohl uvěřit ale vsichni jim to prali.Oba dva se na sebe zničené podívali a v zu chvili Marian rekl tyto slova "Bufes sr mnou prosim chodit..?,,,samozrejme zr rekla ano.Obs dva byli šťastní,chteli spolu jeste zůstat sle Danirlla potřebovala domu protoze se obávala ze jeji mama uz violala policii zr ztratila.Marian ji doprovodil na autobus a šťastná odjela domu.

Kdyz přijela domu dostala pojrb od rodicu ale vyvázla bez jiného problému.Trn den sla ven s jejími kamarádkami sby jim vse tekla pak se šťastná vratila domu napsala Marianovi na dobrou noc a usla.Druhy den rano sla do skoly kam se vubec netěšila ale vedela ze po skole pujde ven s Marianne.

PO 15 LETECH

"Berete si Mariane Tomáši Filo za vaši pravoplatnou manželku Danirlla Lizdsk,,Marian se usmál a rekl "ANO!!,,
"Danirlla Lizdsk berete si Mariana Tomáše Filu za vašeho právoplatného muze,,"Ano❤️,, "Nyní se muzete políbit,,"💋💋💋💋,,.V tu chvili co se polibili na nr zavolal Adam s jeho manželem Danrm "Ja vam to tak přeju😭😭,,"Nech toho Adame nedělej ostudu🤭💋😏,,

Po svatbě vsichni slavili,nasi novomanžee dostali spoustu dárku,ale nase nevěsta mrla taky jeden darek."Dekuju všem vo přišli na nasi. svatbu opravdu jsrm vděčná a chtrla bych vam všem zdrlit ze nebudeme sami,protoze..,,
Marian vubec nevěděl co se děje vsichni sr na nej take zmateně dívali kdyz v tom jeho manželka zvolala "..cekame dvojčata holčičku a kluka,,Vsichni začali křičet,jásat a brecet.Marian se otočil na jeho manželku se slzami v očích.Nemohl tomu uvěřit zr ma dvojčata,skvělou manželku a spoustu lidi vo ho podporuje.Splnil se mu sen.

O 9 MĚSÍCŮ POZDEJI
"Tlačte uz jenom jedno,uz to skoro mate zásobou!!
Po 2 minutách meli nasi manžele v rukách sve
dve deti,holčičku Viktorku podle oblíbeného obchodu Danielli Victoria Secret s chlap Mark podle oblíbeného obchodu Mariana Marks & Spencers.

                        O 9 MĚSÍCŮ POZDEJI"Tlačte uz jenom jedno,uz to skoro mate zásobou!!Po 2 minutách meli nasi manžele v rukách svedve deti,holčičku Viktorku podle oblíbeného obchodu Danielli Victoria Secret s chlap Mark podle oblíbeného obcho...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Koncert s neočekávaným koncem(18+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat