Florya'da tek başına

79 3 0
                                    


Size iki tane çok sevdiğim şarkı önerisi yapıyorum dinleyin çok güzeller 🤍

Melis Fis -Deniz Tuzu ~Akustik versiyonu

D.O. - I'm Gonna Love You

.
.
.
.
.
.
.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bütün takım bilmiyordur diye düşünüyordum ama bu imkansız görünüyor çünkü kime yakınlaşsam Barış onlarla konuşup benden uzaklaştırıyor. Hiç  aklıma gelmezdi Florya'da tek kalacağım, Gökhan desen zaten gelir gelmez Mauro'yu bana tercih etmişti. Aklıma evde tek başına geldi ve bu komiğime gitti çünkü cocukken herkes gibi evde tek kalsam ve bunlar başıma gelse ne yapardım diye düşünürdüm ve şimdi başıma geldi . Kimse benimle konuşmuyor , herkesten iğneleyici ve aşağılayıcı bakışlar alıyorum bu bakışlar beni yok etmek istercesine fazlaydı . Ulan sanarsın ülkeyi Amerika'ya peşkeş çektim. (Amerika: suçum varsa eyvallah :q)Altı üstü ufak bir ifşa olayım oldu,bir de ufak bir davam var.Ulan Eceeeee yaktın kendiniiiiiii.

Bir saat kadar kendi içimde düşüncelere dalıp boş boş bankta oturdum. Düşünce dediğim de şu; 12-13 sezonu mu 22-23 sezonu mu hangisi daha  iyiydi ? Aman illaki beni affedecek bu çocuklar ömür boyunca bana düşman olacak değiller ya; affederler dimi ya .??

Gökhan'ı aramayı denedim ama beyimiz telefonunu kesin bir yerlerde unuttuğu için açmıyordu. Bir de bu olayın Gökhanla aramı bozma ihtimali var sonuçta amcası bu takımın teknik direktörü.

Tesisin giriş bölgesinde yan tarafta kalan çardaklara doğru yürüdüm. Yol kenarında bir bankta oturup gelen geçenin bana garip garip bakmasına daha fazla dayanamadım. Hatırlıyorum Kerem bir röportajda bu çardaklarda takımca oturmayı sevdiklerini söylemişti. Şimdiyse bomboştu sanki benim Florya'da tek başıma kalışımı daha da yüzüme vurmak ister gibi. Ya sıçarlar böyle işe,bir video için hayatımın ortasına sıçtım.

"Ah aptal Ece bir de neler düşünüyorsun gidip aramızı düzelteceğime gelmiş ayyy Kerem burda mı oturuyordur karşıda mı diye düşünüyorsun vallaha mükemmellik akıyor benden. Ben bu zeka ile nasıl yaşadım ya vallaha inanamıyorum."

Başımı ellerimin arasına alıp dizlerimi karnıma çektim ne kadar etekle zor olsa da beni burda kim görecek diye düşündüm sonuçta yapa yalnızım...

'Şu video olmasaydı sana çıkma teklifi yapacaktım, seni sevdim hatta her gözümü kapatışımda gözlerin gözlerimin önüne geliyor hâlâ . Ama sen o video ile benim içimdeki umudu öldürdün hiç sevmemişsin hatta hoşlanmamışsın bile benden . O kadar mı kötü biriydim,hiç sevilmeyecek kadar çirkin miyim ben Ece ...

Adımı sonda öyle bir söylemişti ki şuana kadar hiç olmadığım kadar utandım . Bu adam bana aşıktı ama ben onun bana olan sevgisini göremeyecek kadar kördüm. Gözüm dönmüş gibi insanlardan prim kasar olmuşum hiç farkına varmadan . Keremin sözleriyle gözüm açıldı sanki ,kim bilir belki kalp gözüm de açılır :)

Başımı kaldırıp sol tarafa baktım  sesi bu taraftan geliyordu. Çardağın yan tarafındaydı, Seslendim ama sanki sesim ona ulaşmaktan çekinircesine kısık çıkmıştı

"Kerem ,burda mısın?

'Buradayım.

"Kerem ben çok üzgünüm hayatım tepetaklak oldu çok pişmanım.En çokta sevdiğim dediğim herşeyi,herkesi kaybettiğim için ."

  Konuşmayı bitirdiğim an ayağa kalkıp ona sarıldım sanki puzzle'daki  kayıp parçayı bulmuşcasına mutlu ve bir bütün olmuş gibi hissettim . Bu çocuk benim kaderim abiğğğ ,bu çocuk beni affetmezse ben hep yarım kalmış  gibi hissederim. Eee ben çocuğa sarıldım da bu bana sarılmıyor.Kerem aşk kuşum şutun direkte patladı da ondan mı bu kadar sinirlisin. Ayrılıp ona baktım otobüse binerken sağlamdı ne ara defolu oldu bu çocuk yaaaaaa,elimi anlına uzattım .

"İyi misin,Maçta mı oldu,Nasıl görmedim ben yaralandığını? İyisin değil mi Kerem??"

'Bitti mi soruların ?'

Başımı salladım sadece

'Maç sonrası oldu gelirken otobüste ufak bir kaza geçirdim . İyiyim hiç bir sıkıntım yok. Ve ben seni affetmedim böyle bana yaklaşma biri görse yanlış anlayacak . Seni de anlıyorum bi anlık sinir boşalması anında beni gördün o yüzden sarıldın ama benden uzak dur. Talha'nın dava açtığı ve beni de ifşalamak istemiş biriyle yakın gözükmek dahi istemiyorum , Gökhan'ı gönderirim yanına iyi geceler . '

Oha oha oha resmen cevapları ağzıma tıktı şimdi de benden uzaklaşıp gitmesini izliyorum . Garson beyyy bana büyük bir bardak soğuk su ,hatta ben damacanayla alayım.  Gökhan tahminen 10 dakika içinde yanıma geldi . Eve gitmek istediğimi söylediğimde bana bi bakış attı, sanki bir söyleyeceği var gibiydi ve ben zeka üstünü biri olarak olayı anladım tabii

"Gökhan bana bak , beni en iyi tanıyanlardan biri sensin. Seninle liseden beri arkadaşız biliyorum bu ifşa olayını sormak istiyorsun . Şimdiye kadar sormamış olman beni şaşırttı . Bunu sadece beni üzmemek için sormaktan kaçındın . Seni çok seviyorum Gökhan'ım. Ama bu olay gerçek sadece bir video uğruna hiç düşünmeden hareket ettim hâlâ hangi akılla yaptım bilmiyorum .Tayyip Talha dava açıcam dediğinde bile ciddiye almadım hatta video da dalga geçtim ama cidden sanki o videodaki ben değilmişim gibi . Bak bu çok saçma ama gerçekten kendimden soğudum ya tanıdığım en iyi en masum adamı bile üzdüm ben .İçimdeki canavar çıktı ve hayatımı alt üst etti "

Gökhan kolları arasına alıp bana sarıldığında ömrüm boyunca bunu beklemişçesine sarılıp ağlamaya başladım. Bu çocuk benim kardeşim ,dostum, abim,babam olmuştu yıllardır. Sürekli başına dert açıp onu uğraştırıyorum . Şimdi daha da çok ağlıyorum çünkü neden olmasın.

Kerem Potter 🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin