Hyujin uzaktan gelen patlama sesi yüzünden donup kalır
Scara~
"Üzgünüm sanırım annen yanlışlıkla bir patlamaya kurban gitti yapan kişiyi tanıyor musun ?"Hyujin~
"EĞER ANNEME BİR ŞEY OLURSA SENİ GEBERTİRİM DUYDUN MU BENİ"Scara~
"Şu anda baban o çok sevdiğin arkadaşın Dante ve kalan sevdiğin birçok kişi tek bir aramam ile öldürülür ama bunu istemiyorum bu seferlik sadece anneni elinden alacağım"Hyujin~
"HADİ GÖTÜN YİYORSA YAP LAN SENİ KENDİ ELLERİMLE BOĞARIM"Scara Gece'ye bakar
"Bu kadar çok konuşan bir gerizekalıya nasıl aşık oldun ?"
Gece~
"Onun mükemmel olduğunu düşünmüştüm sizinle tanışmadan önce"Scara Gece'ye yaklaşır
"Peki gidelim burada işimiz bitti ve Hyujin bağlandığın ipleri gevşetiyorum biraz çabalarsan buradan çıkabilirsin (Gece ile beraber depodan çıkarlar)Hyujin~
"OROSPU ÇOCUĞU !"Hyujin elindeki ipleri çözmem için bir süre uğraşır ve sonunda kurtulur
Hyujin~
"Umarım anneme bir şey olmaz"Hyujin hızlıca dışarıya çıkar ve alevlerin yükseldiği yere doğru koşmaya başlar.Bir süre koştuktan sonra karşısında patlamış bir araba polisler ve olay yeri inceleme ekipleri çıkar.Hyujin bir süre baktıktan sonra arabadan cesetlerin çıkarıldığını fark eder ama yangından dolayı cesetlerin kimler olduğunu anlayamaz.Ve garip bir şekilde 3 ceset vardı ama annesi ve arkadaşları toplam 4 kişiydi.Hyujin hızlıca düşündükten sonra cesetlere doğru koşmaya başladı.Ama yolda bir adam onu tuttu
Hyujin~
"Siz de kimsiniz ?"Adam sinirli bir bakış ile cevap verdi
"Ben dedektif Deniz ve bu vakayı araştırıyorum patlamış bir araca bu kadar hızlı koşulur mu ?"Hyujin~
"O CESETLERDEN BİRİ ANNEM OLABİLİR HIZLICA KİMLİKLERİNİ TESPİT EDİN"Dedektif Deniz~
"Vücutları tamamen yanmış kimliklerini tespit edemiyoruz"Hyujin~
"O DA NE DEMEK LAN ANNEM ÖLMÜŞ OLABİLİR DİYORUM SİZİ VE ARABADA 4 KİŞİLERDİ AMA 3 CESET VAR BU NE DEMEK !"Dedektif Deniz~
"Sakinleşin kimliklerini elbet tespit edeceğiz ama bu biraz sürer o zamana kadar bekleyin önce görgü
Tanıklarını dinleyeceğiz ve olayı yapan kişiyi bulacağız !"Hyujin~
"KİMİN YAPTIĞINI BİLİYORUM MASKELİ BİRİ AMA YÜZÜNÜ TAM GÖREMEDİM !"Dedektif Deniz~
"Olayı gören kişilerden biri aracı uzun boylu kaslı bir adamın patlattığını söylüyor emin misiniz ?"Hyujin~
"HAYIR BU İMKANSIZ O ADAM GÖZÜMÜN ÖNÜNDE ANNEMİN ÖLECEĞİNİ SÖYLEDİ TELEFONDA BİRİ İLE KONUŞTU VE SONRA BUNLAR OLDU!Dedektif Deniz~
"Şu anda stresten dolayı düşünemiyorsunuz bizimle adliyeye gelin ve ifade verin"Hyujin zor da olsa sakinleşti ve o cesetlerden birinin annesi olmaması için dua etti.Dedektif ile adliyeye geldiler.
Dedektif Deniz~
"Maskeli kişinin katil olduğuna emin misiniz ?"Hyujin~
"Evet kesinlikle o adam katil"Dedektif Deniz~
"Maalesef bu doğru değil kamera ve görgü tanıklarına göre aracı uzun boylu ve kaslı bir adam patlatmış ifadenizde bir delil yok bu yüzden araştıramam üzgünüm"(Biri kapıdan içeri girer)
"Otopsi sonuçları çıktı"Dedektif Deniz~
"Evet iki tane ceset annenizin arkadaşlarına ait ama son ceset o kadar çok yanmış ki kimliğini tespit edemiyoruz"Hyujin~
"DALGA GEÇMEYİN LAN BENİMLE SİKERİM BÖYLE İŞİ (duvarları yumruklamaya başlar) BENİM ANNEM ÖLMÜŞ OLABİLİR VE SİZ ŞU ANDA BANA CESEDİN KİM OLDUĞUNU BİLMİYORUZ DİYORSUNUZ"Dedektif Deniz~
"Sakinleşin lütfen"Hyujin bir türlü sakinleşemedi ve sonunda sakinleştirici aldı babası hastaneye gelmişti
Babası~
"Nasıl oldu bu ?"Hyujin~
"Defol git başımdan !"Babası~
"Anlamadım ?"Hyujin~
"SANA BAŞIMDAN DEFOL GİT DEDİM BU ZAMANA KADAR BABALIK YAPMADIN ŞİMDİ DE YAPMA GİT BURDAN !"Babası sinirli olduğunu düşündü ve odadan çıktı bir süre sonra içeriye Dante girdi
Dante~
"İyi misin ?"Hyujin~
"Kalbini kırmak istemiyorum git burdan"Dante~
"Bu durumlarda insan onu teselli edicek birini ister ama"Hyujin~
"Kimseyi istemiyorum git"Dante sessizce yatağın köşesine oturdu
Dante~
"Biliyorum sinirlisin ama sakinleş otopsi sonuçları çıktığında bakarız"Hyujin yataktan doğruldu ve Dante'ye sarıldı ağlıyordu
Hyujin~
"ANNEM ÖLÜRSE TAMAMEN YALNIZ KALIRIM DANTE KORKUYORUM ÇOK KORKUYORUM LÜTFEN ANNEM ÖLMESİN ANNEM BENİ BIRAKMASIN !"Dante Hyujin'in çenesinden tutup kaldırdı
"Korkma annene bir şey olmayacak herşey eskisi gibi olucak ama dedektifler senin verdiğin ifadeye inanmamış neler olduğunu bana anlat ben sana inanıyorum !
Hyujin sakinleştikten sonra anlatmaya başladı
"Kendi başıma yürüyüşe çıkmıştım ve aniden sokağın yan tarafında Gece'yi gördüm"
Dante sanki hayalet görmüş gibi baktı
"G-Gece mi o hapishanede değil miydi"Hyujin~
"Bilmiyorum ama ona baktıktan bir süre sonra kafama bir şey ile vuruldu ve bayıldım uyandığımda bir depoda bağlı haldeydim"Dante~
"Seni kaçırdılar mı ?"Hyujin~
"Evet uyandığımda karşımda Gece vardı ve sonra karanlıktan maskeli bir adam çıktı"Dante~
"Peki bu adam nasıl biriydi"Hyujin~
"Gece ile yakın gibi görünüyordu ve sakin bir ses tonu vardı ve o kadar insanı zorlanmadan öldüren Gece onun bir sözü ile korku dolu gözlerle geri çekildi "Dante~
"Gece'ye emir mi verdi o kız hiçbir emiri dinlemez bu imkansız"Hyujin~
"Evet ve sorun şu o adam sadece bir telefon ederek annemin arabasını patlattı"Dante~
"Acaba arabayı patlatan uzun boylu adama emir mi verdi ?"Hyujin~
"Hangi aptal bir insan için canlı bomba olur ki"Dante~
"Ölüm korkusu insana her şeyi yaptırır bence bu telefonu eden kişi korkulan birisi olabilir"Hyujin~
"Evet Gece'ye bu kadar kolay emir veriyorsa acayip tehlikeli biri"Dante~
"Anladım şu anda biraz dinlen sonra bu konu hakkında konuşmaya devam edelim (kalkar)"Hyujin Dante'nin elini arkadan tutar
"Yanımda yatamaz mısın ?"
DEVAM EDİCEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert aşk
Любовные романыHyujin yeni geldiği özel okulda tek isteği birkaç arkadaş edinmek ne yazık ki bu isteği yerine gelmeyecekti.Zorbalanacak, hor görülecek ve onu zorbalayan kişilerin başında gelen Dante ile yakınlaşacaktı...