"𝔍𝔞𝔶 𝔶𝔬𝔲 𝔲𝔭? "𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔴𝔥𝔦𝔩𝔢 𝔱𝔞𝔭𝔭𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔫 𝔍𝔞𝔶'𝔰 𝔰𝔥𝔬𝔲𝔩𝔡𝔢𝔯, ℌ𝔢 𝔤𝔯𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 "𝔐𝔐𝔥 𝔴𝔥𝔞𝔱 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔠𝔞𝔫𝔱 𝔶𝔬𝔲 𝔰𝔢𝔢 𝔦 𝔪 𝔱𝔦𝔯𝔢𝔡" 𝔖𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔚𝔢𝔩𝔩 𝔶𝔬𝔲 𝔨𝔫𝔬𝔴 𝔦 𝔪𝔦𝔰𝔰𝔢𝔡 𝔶𝔬𝔲 𝔱𝔬𝔡𝔞𝔶" 𝔥𝔢𝔯 𝔣𝔦𝔱 𝔩𝔦𝔱 𝔲𝔭, 𝔍𝔞𝔶 𝔰𝔲𝔫𝔨 𝔥𝔦𝔰 𝔣𝔞𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔡𝔯𝔬𝔴𝔫𝔢𝔡 𝔥𝔦𝔪𝔰𝔢𝔩𝔣 𝔦𝔫𝔱𝔬 𝔥𝔦𝔰 𝔭𝔦𝔩𝔩𝔬𝔴 𝔞𝔫𝔡 𝔦𝔤𝔫𝔬𝔯𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯, 𝔍𝔬𝔨𝔦𝔫𝔤𝔩𝔶 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔭𝔦𝔠𝔨𝔢𝔡 𝔲𝔭 𝔬𝔫𝔢 𝔬𝔣 𝔥𝔦𝔰 𝔭𝔦𝔩𝔩𝔬𝔴𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔲𝔭 𝔥𝔦𝔱 𝔥𝔦𝔪 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔬𝔫𝔢 𝔬𝔣 𝔥𝔦𝔰 𝔭𝔦𝔩𝔩𝔬𝔴𝔰 ℌ𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔞𝔯𝔦𝔰𝔢 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔥𝔦𝔰 𝔟𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔤𝔯𝔶 " ℌ𝔢𝔶 𝔶𝔬𝔲 𝔦 𝔪 𝔱𝔦𝔯𝔢𝔡 𝔬𝔥 𝔤𝔬𝔡 𝔩𝔢𝔱 𝔪𝔢 𝔰𝔩𝔢𝔢𝔭" 𝔞𝔰 𝔥𝔢 𝔤𝔯𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔬𝔲𝔱 𝔥𝔢 𝔤𝔯𝔞𝔟𝔟𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔭𝔦𝔩𝔩𝔬𝔴 𝔞𝔫𝔡 𝔥𝔦𝔱 𝔥𝔢𝔯 𝔟𝔞𝔠𝔨, 𝔱𝔥𝔢𝔶 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔭𝔦𝔩𝔩𝔬𝔴 𝔣𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔴𝔞𝔰 𝔬𝔫 𝔱𝔬𝔭 𝔥𝔦𝔪 𝔰𝔥𝔢 𝔩𝔬𝔬𝔨𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝔥𝔦𝔪 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 " ℌ𝔞 ℑ 𝔰𝔱𝔦𝔩𝔩 𝔴𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔬" 𝔖𝔥𝔢 𝔰𝔱𝔞𝔶𝔢𝔡 𝔱𝔥𝔢𝔯𝔢 𝔣𝔬𝔯 𝔞 𝔴𝔥𝔦𝔩𝔢, 𝔗𝔥𝔢𝔯𝔢 𝔢𝔶𝔢𝔰 𝔪𝔞𝔡𝔢 𝔠𝔬𝔫𝔱𝔞𝔠𝔱 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔢𝔞𝔠𝔥 𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔞𝔫𝔡 𝔱𝔥𝔞𝔱'𝔰 𝔴𝔥𝔢𝔫 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔩𝔢𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔦𝔫 𝔣𝔬𝔯 𝔞 𝔨𝔦𝔰𝔰 𝔧𝔞𝔶 𝔡𝔦𝔡𝔫'𝔱 𝔭𝔲𝔰𝔥 𝔥𝔢𝔯 𝔞𝔴𝔞𝔶 𝔥𝔢 𝔞𝔩𝔩𝔬𝔴𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔬 𝔡𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔥𝔦𝔫𝔤, 𝔴𝔥𝔢𝔫 𝔱𝔥𝔢𝔶 𝔰𝔱𝔬𝔭𝔭𝔢𝔡 𝔨𝔦𝔰𝔰𝔦𝔫𝔤 𝔰𝔥𝔢 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔦𝔫 𝔞 𝔢𝔪𝔟𝔞𝔯𝔯𝔞𝔰𝔰𝔢𝔡 𝔱𝔬𝔫𝔢 " ℌ𝔢𝔶 𝔲𝔥𝔪 𝔦 𝔪 𝔰𝔬𝔯𝔯𝔶 𝔣𝔬𝔯 𝔡𝔬𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔦 𝔩𝔩 𝔤𝔬 𝔱𝔬 𝔪𝔶 𝔯𝔬𝔬𝔪 𝔫𝔬𝔴" 𝔄𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔤𝔬𝔱 𝔲𝔭 𝔱𝔬 𝔴𝔞𝔩𝔨 𝔞𝔴𝔞𝔶 𝔧𝔞𝔶 𝔭𝔲𝔩𝔩𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔟𝔞𝔠𝔨 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔚𝔥𝔬 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔦 𝔡𝔦𝔡𝔫'𝔱 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔦𝔱 𝔥𝔲𝔥?" 𝔖𝔥𝔢 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔟𝔩𝔲𝔰𝔥 𝔞𝔱 𝔥𝔦𝔪 ℌ𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔭𝔦𝔫𝔫𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔡𝔬𝔴𝔫 𝔬𝔫 𝔱𝔥𝔢 𝔟𝔢𝔡 𝔄𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔦𝔫 𝔞 𝔣𝔩𝔦𝔯𝔱𝔶 𝔴𝔞𝔶 " 𝔐𝔪𝔥 𝔴𝔥𝔞𝔱 𝔡𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔴𝔞𝔫𝔱 𝔪𝔢 𝔱𝔬 𝔡𝔬 𝔱𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔱𝔬𝔫𝔦𝔤𝔥𝔱?" 𝔖𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔦𝔫 𝔞 𝔰𝔬𝔣𝔱 𝔱𝔬𝔫𝔢 " 𝔚𝔢𝔩𝔩 𝔲𝔥𝔪 𝔦𝔱𝔰 𝔪𝔶 𝔣𝔦𝔯𝔰𝔱 𝔱𝔦𝔪𝔢 𝔦 𝔪 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔲𝔯𝔢.." ℌ𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔏𝔬𝔬𝔨𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝔥𝔢𝔯 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔞 𝔤𝔯𝔦𝔪𝔞𝔠𝔦𝔫𝔤 𝔣𝔞𝔠𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔐𝔐𝔥 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔴𝔬𝔲𝔩𝔡 𝔟𝔢 𝔶𝔬𝔲𝔯 𝔣𝔦𝔯𝔰𝔱 𝔱𝔦𝔪𝔢 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔪𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔞𝔣𝔱𝔢𝔯 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔟𝔬𝔡𝔶 𝔢𝔩𝔰𝔢 𝔟𝔲𝔱 𝔪𝔢" ℌ𝔢 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱𝔢𝔡 𝔨𝔦𝔰𝔰𝔦𝔫𝔤 𝔥𝔢𝔯 𝔫𝔢𝔠𝔨 𝔞𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔪𝔞𝔡𝔢 𝔥𝔦𝔰 𝔴𝔞𝔶 𝔡𝔬𝔴𝔫 𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔬𝔭 𝔥𝔢 𝔱𝔬𝔬𝔨 𝔦𝔱 𝔬𝔣𝔣 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱𝔢𝔡 𝔰𝔲𝔠𝔨𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔫 𝔥𝔢𝔯 𝔟𝔬𝔬𝔟𝔰 𝔥𝔢 𝔡𝔦𝔡 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔴𝔥𝔦𝔩𝔢 𝔩𝔬𝔬𝔨𝔦𝔫𝔤 𝔞𝔱 𝔥𝔢𝔯 𝔢𝔫𝔧𝔬𝔶 𝔦𝔱 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔱𝔬𝔬𝔨 𝔥𝔦𝔰 𝔯𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔥𝔞𝔫𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔩𝔦𝔡 𝔦𝔱 𝔦𝔫𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔭𝔞𝔫𝔱𝔦𝔢𝔰 𝔯𝔲𝔟𝔟𝔦𝔫𝔤 𝔥𝔢𝔯 𝔠𝔩𝔦𝔱, 𝔖𝔥𝔢 𝔩𝔢𝔱 𝔬𝔲𝔱 𝔞 𝔰𝔬𝔣𝔱 𝔪𝔬𝔞𝔫 "𝔶𝔬𝔲 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔟𝔞𝔟𝔶?" 𝔥𝔢 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔖𝔥𝔢 𝔫𝔬𝔡𝔡𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔥𝔢𝔞𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔩𝔬𝔬𝔨𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝔥𝔦𝔪 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔪𝔬𝔳𝔢𝔡 𝔡𝔬𝔴𝔫 𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔭𝔞𝔫𝔱𝔦𝔢𝔰 𝔱𝔞𝔨𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔢𝔪 𝔬𝔣𝔣 𝔞𝔫𝔡 𝔩𝔦𝔠𝔨𝔦𝔫𝔤 𝔥𝔢𝔯 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔥𝔢𝔯 𝔬𝔲𝔱𝔰𝔦𝔡𝔢𝔰 𝔲𝔭 𝔞𝔫𝔡 𝔡𝔬𝔴𝔫 𝔰𝔥𝔢 𝔨𝔢𝔭𝔱 𝔬𝔫 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔢𝔫𝔧𝔬𝔶𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔩𝔦𝔡 2 𝔣𝔦𝔫𝔤𝔢𝔯𝔰 𝔦𝔫 𝔞𝔫𝔡 𝔞𝔰𝔨𝔢𝔡 " 𝔞𝔯𝔢 𝔶𝔬𝔲 𝔬𝔨𝔞𝔶 𝔡𝔬𝔢𝔰 𝔱𝔥𝔦𝔰 𝔥𝔲𝔯𝔱?" 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞" 𝔑𝔬 𝔦𝔱𝔰 𝔬𝔨𝔞𝔶" 𝔥𝔢 𝔭𝔦𝔠𝔨𝔢𝔡 𝔲𝔭 𝔞 𝔭𝔞𝔠𝔢 𝔤𝔬𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔞𝔫𝔡 𝔬𝔲𝔱 𝔣𝔞𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔞𝔫𝔡 𝔡𝔢𝔢𝔭𝔢𝔯 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔥𝔢𝔯 𝔴𝔥𝔦𝔩𝔢 𝔣𝔦𝔫𝔤𝔢𝔯𝔦𝔫𝔤 𝔥𝔢𝔯 𝔥𝔢 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔯𝔲𝔟 𝔥𝔢𝔯 𝔠𝔩𝔦𝔱 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔥𝔦𝔰 𝔬𝔱𝔥𝔢𝔯 𝔥𝔞𝔫𝔡, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔰 𝔣𝔦𝔩𝔩𝔢𝔡 𝔲𝔭 𝔱𝔥𝔢 𝔯𝔬𝔬𝔪 𝔰𝔬 𝔞𝔰 𝔧𝔞𝔶'𝔰 𝔤𝔯𝔬𝔞𝔫𝔦𝔫𝔤, ℌ𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔱𝔬𝔭𝔭𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔱𝔬𝔬𝔨 𝔬𝔣𝔣 𝔥𝔦𝔰 𝔭𝔞𝔫𝔱𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔟𝔬𝔵𝔢𝔯𝔰 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔤𝔯𝔞𝔟𝔟𝔢𝔡 𝔞 𝔠𝔬𝔫𝔡𝔬𝔪 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔦𝔰 𝔡𝔯𝔞𝔴 𝔞𝔫𝔡 𝔭𝔲𝔱 𝔦𝔱 𝔬𝔫 𝔞𝔰 𝔥𝔢 𝔩𝔬𝔬𝔨𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔥𝔢 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔄𝔯𝔢 𝔶𝔬𝔲 𝔤𝔬𝔫𝔫𝔞 𝔟𝔢 𝔞 𝔤𝔬𝔬𝔡 𝔤𝔦𝔯𝔩 𝔣𝔬𝔯 𝔪𝔢 𝔱𝔬𝔫𝔦𝔤𝔥𝔱?" 𝔖𝔥𝔢 𝔫𝔬𝔡𝔡𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔜-𝔶𝔢𝔰 𝔡𝔞𝔡𝔡𝔶" 𝔍𝔞𝔶 𝔯𝔢𝔰𝔭𝔬𝔫𝔡𝔢𝔡 " 𝔪𝔪𝔥 𝔤𝔬𝔬𝔡 𝔤𝔦𝔯𝔩" ℌ𝔢 𝔣𝔩𝔦𝔭𝔭𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔬𝔳𝔢𝔯 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔩𝔦𝔡 𝔥𝔦𝔰 𝔡𝔦𝔠𝔨 𝔦𝔫 𝔰𝔩𝔬𝔴𝔩𝔶 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔩𝔢𝔱 𝔬𝔲𝔱 𝔞 𝔪𝔬𝔞𝔫 " 𝔉𝔲𝔠𝔨𝔨 𝔦𝔱 𝔣𝔢𝔢𝔩𝔰 𝔰𝔬𝔬 𝔤𝔬𝔬𝔡 𝔧𝔞𝔶" 𝔥𝔢 𝔩𝔬𝔬𝔨 𝔞𝔱 𝔥𝔢𝔯 𝔭𝔢𝔯𝔣𝔢𝔠𝔱𝔩𝔶 𝔠𝔲𝔯𝔳𝔢𝔡 𝔞𝔰𝔰 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔭𝔢𝔡 𝔲𝔭 𝔤𝔬𝔦𝔫𝔤 𝔣𝔞𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔦𝔫 𝔞𝔫𝔡 𝔬𝔲𝔱 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔭𝔲𝔰𝔰𝔶, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔬𝔲𝔱 𝔩𝔬𝔲𝔡𝔩𝔶 𝔧𝔞𝔶 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔐𝔐𝔥 𝔟𝔞𝔟𝔶 𝔡𝔬𝔢𝔰 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔣𝔢𝔢𝔩 𝔤𝔬𝔬𝔡" 𝔖𝔥𝔢 𝔨𝔢𝔭𝔱 𝔬𝔫 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔦𝔫 𝔭𝔞𝔦𝔫 𝔞𝔫𝔡 𝔢𝔫𝔧𝔬𝔶𝔪𝔢𝔫𝔱 𝔥𝔢 𝔰𝔱𝔞𝔯𝔱𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔤𝔬 𝔡𝔢𝔢𝔭𝔢𝔯 𝔦𝔫𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔭𝔲𝔰𝔰𝔶 𝔥𝔢 𝔴𝔞𝔫𝔱𝔢𝔡 𝔱𝔬 𝔣𝔢𝔢𝔩 𝔞𝔩𝔩 𝔥𝔢𝔯 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢𝔰, 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔬𝔲𝔱 " 𝔍𝔞𝔶𝔶 𝔦 𝔪 𝔤𝔬𝔫𝔫𝔞 𝔠𝔲𝔪, 𝔉𝔲𝔠𝔨 𝔪𝔢 𝔣𝔞𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔢" 𝔄𝔰 𝔥𝔢 𝔤𝔯𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔱𝔬 𝔠𝔲𝔪 𝔥𝔢 𝔴𝔢𝔫𝔱 𝔣𝔞𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔞𝔫𝔡 𝔡𝔢𝔢𝔭𝔢𝔯, 𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔤𝔯𝔬𝔞𝔫 𝔦𝔫 𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔲𝔯𝔢 𝔞𝔰 𝔥𝔢 𝔴𝔞𝔱𝔠𝔥𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔞𝔰𝔰 𝔧𝔦𝔤𝔤𝔩𝔢 𝔞𝔰 𝔥𝔢 𝔣𝔲𝔠𝔨𝔢𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔥𝔢 𝔨𝔢𝔭𝔱 𝔬𝔫 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔪𝔬𝔱𝔦𝔬𝔫 𝔤𝔬𝔦𝔫𝔤 𝔡𝔢𝔢𝔭 𝔞𝔫𝔡 𝔣𝔞𝔰𝔱 𝔱𝔥𝔞𝔱𝔰 𝔴𝔥𝔢𝔫 𝔏𝔲𝔦𝔠𝔞 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔩𝔬𝔲𝔡𝔩𝔶 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔩𝔦𝔪𝔞𝔵𝔢𝔡 𝔥𝔢 𝔩𝔬𝔬𝔨𝔢𝔡 𝔡𝔬𝔴𝔫 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔴 𝔥𝔢𝔯 𝔠𝔲𝔪 𝔞𝔩𝔩 𝔬𝔳𝔢𝔯 𝔱𝔥𝔢 𝔠𝔬𝔫𝔡𝔬𝔪 𝔡𝔯𝔦𝔭𝔭𝔦𝔫𝔤 𝔬𝔲𝔱 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔭𝔲𝔩𝔩𝔢𝔡 𝔬𝔲𝔱 𝔞𝔫𝔡 𝔱𝔬𝔩𝔡 𝔥𝔢𝔯 𝔱𝔬 𝔤𝔢𝔱 𝔬𝔫𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 𝔨𝔫𝔢𝔢𝔰 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔲𝔠𝔨 𝔥𝔦𝔰 𝔡𝔦𝔠𝔨, 𝔖𝔥𝔢 𝔡𝔦𝔡 𝔞𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔴𝔞𝔰 𝔱𝔬𝔩𝔡 𝔞𝔫𝔡 𝔤𝔞𝔳𝔢 𝔥𝔦𝔪 𝔞 𝔟𝔩𝔬𝔴 𝔧𝔬𝔟 𝔥𝔢 𝔪𝔬𝔞𝔫𝔢𝔡 𝔦𝔫 𝔢𝔫𝔧𝔬𝔶𝔪𝔢𝔫𝔱, 𝔭𝔲𝔩𝔩𝔦𝔫𝔤 𝔥𝔢𝔯 𝔥𝔞𝔦𝔯 𝔥𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔐𝔪𝔥 𝔟𝔞𝔟𝔶 𝔡𝔢𝔢𝔭 𝔱𝔥𝔯𝔬𝔞𝔱 𝔪𝔶 𝔠𝔬𝔠𝔨" 𝔞𝔰 𝔰𝔥𝔢 𝔠𝔬𝔫𝔱𝔦𝔫𝔲𝔢𝔡 𝔰𝔲𝔠𝔨𝔦𝔫𝔤 𝔧𝔞𝔶 𝔣𝔦𝔫𝔞𝔩𝔩𝔶 𝔠𝔞𝔪𝔢 𝔩𝔢𝔱𝔱𝔦𝔫𝔤 𝔥𝔦𝔰 𝔠𝔲𝔪 𝔣𝔲𝔩𝔩 𝔲𝔭 𝔱𝔥𝔢 𝔦𝔫𝔰𝔦𝔡𝔢 𝔬𝔣 𝔥𝔢𝔯 𝔪𝔬𝔲𝔱𝔥, 𝔰𝔥𝔢 𝔰𝔴𝔞𝔩𝔩𝔬𝔴𝔢𝔡 𝔥𝔦𝔰 𝔠𝔲𝔪 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔥𝔢 𝔤𝔬𝔱 𝔲𝔭 𝔣𝔯𝔬𝔪 𝔥𝔢𝔯 𝔨𝔫𝔢𝔢𝔰, 𝔗𝔥𝔢𝔶 𝔟𝔬𝔱𝔥 𝔪𝔞𝔡𝔢 𝔢𝔶𝔢 𝔠𝔬𝔫𝔱𝔞𝔠𝔱 𝔏𝔲𝔠𝔦𝔞 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔰𝔞𝔦𝔡 " 𝔴𝔢𝔩𝔩 𝔦 𝔲𝔥𝔪 𝔦 𝔪 𝔤𝔬𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔬 𝔟𝔢𝔡 𝔦 𝔤𝔲𝔢𝔰𝔰 " ℌ𝔢 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔩𝔬𝔬𝔨𝔢𝔡 𝔞𝔱 𝔥𝔢𝔯 𝔦𝔫 𝔭𝔦𝔱𝔶 𝔞𝔫𝔡 𝔰𝔞𝔦𝔡 𝔱𝔬 𝔥𝔢𝔯 " ℌ𝔢𝔶 𝔞𝔯𝔢 𝔶𝔬𝔲 𝔬𝔨𝔞𝔶? 𝔊𝔬 ℭ𝔩𝔢𝔞𝔫 𝔶𝔬𝔲𝔯𝔰𝔢𝔩𝔣 𝔲𝔭 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔬𝔪𝔢 𝔟𝔞𝔠𝔨 𝔱𝔬 𝔟𝔢𝔡 𝔴𝔦𝔱𝔥 𝔪𝔢 𝔬𝔨𝔞𝔶" 𝔖𝔥𝔢 𝔰𝔪𝔦𝔩𝔢𝔡.
YOU ARE READING
𝖭𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝗒 𝖠𝗇𝖽 𝖭𝗈𝗍 𝖭𝗂𝖼𝖾
Romance𝙃𝙚𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚! 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙢𝙮 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙢𝙪𝙩 𝙨𝙤 𝙞 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙣𝙟𝙤𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝘾𝙤𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣𝙨: 𝘽𝘿𝙎𝙈 𝘼𝙣𝙙 𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙠𝙞𝙣𝙠𝙨 𝙏𝙒: 𝙊𝙗𝙨𝙘𝙚𝙣𝙚 𝙇𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚...