𝕬𝖘 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆'𝖘 𝖆𝖑𝖆𝖗𝖒 𝖜𝖊𝖓𝖙 𝖔𝖋𝖋 𝖘𝖍𝖊 𝖗𝖊𝖆𝖑𝖎𝖟𝖊𝖉 𝖘𝖍𝖊 𝖍𝖆𝖉 𝖇𝖊𝖊𝖓 𝖑𝖆𝖙𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖜𝖔𝖗𝖐 𝖘𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖍𝖔𝖚𝖙𝖊𝖉 "𝖍𝖔𝖑𝖞 𝖋𝖚𝖈𝖐 𝖎 𝖒 𝖑𝖆𝖙𝖊 𝖔𝖍 𝖘𝖍𝖎𝖙 𝖔𝖍 𝖘𝖍𝖎𝖙 𝖒𝖞 𝖇𝖔𝖘𝖘 𝖎𝖘 𝖌𝖔𝖓𝖓𝖆 𝖇𝖊 𝖘𝖔 𝖆𝖓𝖌𝖗𝖞" 𝖘𝖍𝖊 𝖗𝖚𝖘𝖍𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖍𝖔𝖜𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖍𝖆𝖉 𝖆 𝖇𝖆𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖈𝖍𝖆𝖓𝖌𝖊𝖉 𝖎𝖓𝖙𝖔 𝖍𝖊𝖗 𝖜𝖔𝖗𝖐 𝖈𝖑𝖔𝖙𝖍𝖊𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖗𝖚𝖘𝖍𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖜𝖔𝖗𝖐 𝖘𝖍𝖊 𝖉𝖎𝖉𝖓𝖙 𝖊𝖛𝖊𝖓 𝖌𝖊𝖙 𝖙𝖔 𝖘𝖙𝖔𝖕 𝖋𝖔𝖗 𝖍𝖊𝖗 𝖒𝖔𝖗𝖓𝖎𝖓𝖌 𝖈𝖔𝖋𝖋𝖊𝖊, 𝖆𝖘 𝖘𝖍𝖊 𝖘𝖙𝖊𝖕𝖕𝖊𝖉 𝖎𝖓𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖔𝖋𝖋𝖎𝖈𝖊 𝖘𝖍𝖊 𝖙𝖗𝖎𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖕𝖑𝖆𝖞 𝖎𝖙 𝖔𝖋𝖋 𝖈𝖔𝖔𝖑 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝖘𝖍𝖊 𝖍𝖆𝖉 𝖇𝖊𝖊𝖓 𝖙𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖊𝖓𝖙𝖎𝖗𝖊 𝖙𝖎𝖒𝖊 𝖘𝖍𝖊 𝖙𝖆𝖚𝖌𝖍𝖙 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖍𝖊𝖗 𝖇𝖔𝖘𝖘𝖊𝖉 𝖉𝖎𝖉𝖓𝖙 𝖓𝖔𝖙𝖎𝖈𝖊 𝖎𝖙𝖘 𝖚𝖓𝖙𝖎𝖑 𝖍𝖊 𝖈𝖆𝖒𝖊 𝖆𝖙 𝖍𝖊𝖗 𝖉𝖊𝖘𝖐 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 "𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖆𝖑𝖐 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖒𝖞 𝖔𝖋𝖋𝖎𝖈𝖊" 𝖘𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖗𝖊𝖕𝖑𝖎𝖊𝖉 𝖎𝖓 𝖆 𝖒𝖊𝖑𝖑𝖔𝖜 𝖙𝖔𝖓𝖊 "𝖔𝖐𝖆𝖞 𝖇𝖔𝖘𝖘.." 𝖆𝖑𝖔𝖙 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖔𝖚𝖌𝖍𝖙𝖘 𝖗𝖚𝖘𝖍𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖍𝖊𝖗 𝖍𝖊𝖆𝖉 𝖘𝖍𝖊 𝖐𝖊𝖕𝖙 𝖜𝖔𝖓𝖉𝖊𝖗𝖎𝖓𝖌 𝖎𝖋 𝖘𝖍𝖊 𝖎𝖘 𝖌𝖔𝖓𝖓𝖆 𝖌𝖊𝖙 𝖋𝖎𝖗𝖊𝖉 𝖆𝖘 𝖙𝖍𝖊𝖞 𝖘𝖙𝖊𝖕𝖕𝖊𝖉 𝖎𝖓𝖙𝖔 𝖍𝖎𝖘 𝖔𝖋𝖋𝖎𝖈𝖊 𝖍𝖊𝖗 𝖇𝖔𝖘𝖘 𝕬𝖑𝖊𝖝 𝖑𝖔𝖈𝖐𝖊𝖉 𝖍𝖎𝖘 𝖉𝖔𝖔𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖈𝖑𝖔𝖘𝖊𝖉 𝖙𝖍𝖊 𝖇𝖑𝖎𝖓𝖉𝖘, 𝕳𝖊 𝖌𝖆𝖛𝖊 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖆 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖘𝖊𝖓𝖙 𝖈𝖍𝖎𝖑𝖑𝖘 𝖉𝖔𝖜𝖓 𝖍𝖊𝖗 𝖘𝖕𝖎𝖓𝖊 𝕾𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖆𝖘𝖐𝖊𝖉 " 𝕾𝖎𝖗 𝖂𝖍𝖞 𝖉𝖎𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖆𝖓𝖙 𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖎𝖓 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖔𝖋𝖋𝖎𝖈𝖊 𝖓𝖔𝖜.." 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕴 𝖉𝖎𝖉𝖓𝖙 𝖈𝖆𝖑𝖑 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖇𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖑𝖆𝖙𝖊" 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖗𝖊𝖕𝖑𝖎𝖊𝖉 " 𝕾𝖎𝖗 𝖎 𝖒 𝖘𝖔𝖗𝖗𝖞 𝖋𝖔𝖗 𝖓𝖔𝖙 𝖇𝖊𝖎𝖓𝖌 𝖔𝖓 𝖙𝖎𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖜𝖔𝖗𝖐 𝖞𝖔𝖚 𝖘𝖊𝖊 𝖎𝖙𝖘-" 𝖇𝖊𝖋𝖔𝖗𝖊 𝖘𝖍𝖊 𝖈𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖋𝖎𝖓𝖎𝖘𝖍 𝖍𝖊 𝖘𝖙𝖔𝖕𝖕𝖊𝖉 𝖍𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕴𝖙𝖘 𝖋𝖎𝖓𝖊 𝖇𝖚𝖙 𝖎 𝖈𝖆𝖑𝖑𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖎𝖓 𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖆 𝖘𝖕𝖊𝖈𝖎𝖋𝖎𝖈 𝖗𝖊𝖆𝖘𝖔𝖓" 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖌𝖆𝖛𝖊 𝖙𝖍𝖎𝖘 𝕯𝖎𝖗𝖙𝖞 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖓𝖉 𝖈𝖆𝖒𝖊 𝖈𝖑𝖔𝖘𝖊𝖗 𝖙𝖔 𝖍𝖊𝖗 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖙𝖗𝖎𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖜𝖆𝖞 𝕿𝖍𝖊𝖓 𝖆𝖑𝖊𝖝 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖎𝖓 𝖆 𝖉𝖊𝖒𝖆𝖓𝖉𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖔𝖓𝖊 "𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖙 𝖒𝖊 𝖜𝖍𝖊𝖓 𝖎 𝖘𝖕𝖊𝖆𝖐 𝖙𝖔 𝖞𝖔𝖚, 𝖞𝖔𝖚 𝖉𝖔𝖓𝖙 𝖙𝖍𝖎𝖓𝖐 𝖎 𝖍𝖆𝖛𝖊 𝖓𝖔𝖙𝖎𝖈𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖈𝖔𝖒𝖎𝖓𝖌 𝖎𝖓𝖙𝖔 𝖜𝖔𝖗𝖐 𝖑𝖔𝖔𝖐𝖎𝖓𝖌 𝖘𝖔 𝖘𝖊𝖝𝖞 𝖒𝖒𝖍 𝖎 𝖈𝖆𝖓 𝖘𝖊𝖊 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖕𝖚𝖘𝖘𝖞 𝖕𝖗𝖎𝖓𝖙𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖗𝖔𝖚𝖌𝖍 𝖞𝖔𝖚𝖗𝖘 𝖕𝖆𝖓𝖙𝖘 𝖑𝖔𝖔𝖐𝖘 𝖘𝖔 𝖏𝖚𝖎𝖈𝖞" 𝕾𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖙 𝖍𝖎𝖒 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 "𝕴 𝖒 𝖘𝖔𝖗𝖗𝖞 𝖘𝖎𝖗 𝖋𝖔𝖗 𝖉𝖗𝖊𝖘𝖘𝖎𝖓𝖌 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝖙𝖍𝖎𝖘" 𝕳𝖊 𝕿𝖍𝖊𝖓 𝖆𝖘𝖐𝖊𝖉 𝖍𝖊𝖗 " 𝖆𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖌𝖔𝖓𝖓𝖆 𝖇𝖊 𝖆 𝖌𝖔𝖔𝖉 𝖌𝖎𝖗𝖑 𝖆𝖓𝖉 𝖑𝖎𝖘𝖙𝖊𝖓 𝖙𝖔 𝖒𝖊, 𝖎 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖍𝖔𝖜 𝖇𝖆𝖉𝖑𝖞 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖆𝖓𝖙 𝖒𝖊 𝖎'𝖛𝖊 𝖓𝖔𝖙𝖎𝖈𝖊𝖉 𝖍𝖔𝖜 𝖞𝖔𝖚 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖙 𝖒𝖊 𝖆𝖓𝖉 𝖓𝖔𝖜 𝖜𝖊𝖗𝖊 𝖆𝖑𝖔𝖓𝖊 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖜𝖎𝖓𝖐𝖊𝖉 𝖆𝖙 𝖍𝖊𝖗 𝕾𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝖄𝖊𝖘 𝕾𝖎𝖗" 𝕳𝖊 𝖙𝖔𝖔𝖐 𝖍𝖎𝖘 𝖍𝖆𝖓𝖉𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖔𝖔𝖐 𝖔𝖋𝖋 𝖍𝖊𝖗 𝖕𝖆𝖓𝖙𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖍𝖊𝖗 𝖕𝖆𝖓𝖙𝖎𝖊𝖘 𝖗𝖊𝖛𝖊𝖆𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗 𝖜𝖊𝖙 𝖕𝖚𝖘𝖘𝖞 𝕳𝖊 𝖌𝖗𝖔𝖆𝖓𝖊𝖉 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕸𝖒𝖍 𝕱𝖚𝖈𝖐 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖆𝖑𝖗𝖊𝖆𝖉𝖞 𝖜𝖊𝖙 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖙𝖔𝖔𝖐 𝖍𝖎𝖘 𝖍𝖆𝖓𝖉𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖕𝖑𝖆𝖞𝖊𝖉 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖍𝖊𝖗 𝖈𝖑𝖎𝖙, 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖑𝖊𝖙 𝖔𝖚𝖙 𝖆 𝖒𝖔𝖆𝖓 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖋𝖎𝖑𝖑𝖊𝖉 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖔𝖔𝖒 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕯𝖔 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖆𝖓𝖙 𝖒𝖊 𝖇𝖆𝖇𝖞" 𝕾𝖍𝖊 𝖓𝖔𝖉𝖉𝖊𝖗 𝖍𝖊𝖗 𝖍𝖊𝖆𝖉, 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖑𝖆𝖕𝖕𝖊𝖉 𝖍𝖊𝖗 𝖆𝖘𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝖀𝖘𝖊 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖜𝖔𝖗𝖉𝖘 " 𝕾𝖍𝖊 𝖗𝖊𝖕𝖑𝖎𝖊𝖉 " 𝖄-𝖞𝖊𝖘 𝖘𝖎𝖗 𝕴 𝖜𝖆𝖓𝖙 𝖞𝖔𝖚" 𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖕𝖗𝖔𝖈𝖊𝖊𝖉𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖆𝖐𝖊 𝖍𝖎𝖘 𝖕𝖆𝖓𝖙𝖘 𝖔𝖋𝖋 𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖉𝖊𝖒𝖆𝖓𝖉𝖊𝖉 " 𝕺𝖓 𝖞𝖔𝖚𝖗 𝖐𝖓𝖊𝖊𝖘 𝖓𝖔𝖜" 𝕾𝖍𝖊 𝖑𝖎𝖘𝖙𝖊𝖓𝖊𝖉 𝖆𝖓𝖉 𝖜𝖊𝖓𝖙 𝖔𝖓 𝖍𝖊𝖗 𝖐𝖓𝖊𝖊𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖘𝖚𝖈𝖐 𝖍𝖎𝖘 𝖍𝖚𝖌𝖊 𝖉𝖎𝖈𝖐 𝖆𝖑𝖑 𝖈𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖓𝖔𝖙 𝖍𝖆𝖛𝖊 𝖋𝖎𝖙 𝖎𝖓 𝖍𝖊𝖗 𝖒𝖔𝖚𝖙𝖍 𝕬𝖑𝖊𝖝 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖕𝖚𝖘𝖍𝖊𝖉 𝖍𝖊𝖗 𝖍𝖊𝖆𝖉 𝖉𝖔𝖜𝖓 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖍𝖊 𝖗𝖊𝖑𝖊𝖆𝖘𝖊𝖉 𝖆 𝖒𝖔𝖆𝖓 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕾𝖙𝖆𝖓𝖉 𝖚𝖕 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖙𝖗𝖎𝖕 𝖋𝖔𝖗 𝖒𝖊" 𝕾𝖍𝖊 𝖉𝖎𝖉 𝖆𝖘 𝖘𝖍𝖊 𝖜𝖊𝖗𝖊 𝖙𝖔𝖑𝖉 𝖘𝖍𝖊 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖍𝖊𝖗 𝖙𝖔𝖕, 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖍𝖊𝖗 𝖇𝖗𝖆 𝖗𝖊𝖛𝖊𝖆𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗 𝖇𝖗𝖊𝖆𝖘𝖙𝖘 𝕿𝖍𝖊𝖓 𝖆𝖑𝖊𝖝 𝖌𝖔𝖙 𝖔𝖋𝖋 𝖍𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖎𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖑𝖔𝖔𝖐𝖊𝖉 𝖆𝖙 𝖍𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕬𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖌𝖔𝖓𝖓𝖆 𝖇𝖊 𝖒𝖞 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊 𝖘𝖑𝖚𝖙?" 𝕾𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 "𝖄𝖊𝖘 𝖘𝖎𝖗 𝖎 𝖆𝖒 " 𝕳𝖊 𝖘𝖕𝖆𝖓𝖐𝖊𝖉 𝖍𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖍𝖔𝖛𝖊𝖉 𝖍𝖎𝖘 𝖉𝖎𝖈𝖐 𝖎𝖓𝖘𝖎𝖉𝖊 𝕬𝖘 𝖍𝖊'𝖘 𝖕𝖚𝖘𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖎𝖙 𝖎𝖓 𝖆𝖓𝖉 𝖔𝖚𝖙 𝖙𝖍𝖊𝖞 𝖇𝖔𝖙𝖍 𝖒𝖔𝖆𝖓𝖊𝖉 𝖎𝖓 𝖊𝖓𝖏𝖔𝖞𝖒𝖊𝖓𝖙 𝖋𝖎𝖑𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖚𝖕 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖔𝖔𝖒 𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖕𝖎𝖈𝖐𝖊𝖉 𝖚𝖕 𝖆 𝖕𝖆𝖘𝖊 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖌𝖔 𝖋𝖆𝖘𝖙𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖉𝖊𝖊𝖕𝖊𝖗 𝖎𝖓 𝖆 𝖉𝖔𝖌𝖌𝖞𝖘𝖙𝖞𝖑𝖊 𝖕𝖔𝖘𝖎𝖙𝖎𝖔𝖓 𝖍𝖊 𝖌𝖗𝖆𝖇𝖇𝖊𝖉 𝖍𝖊𝖗 𝖍𝖆𝖎𝖗 𝖕𝖚𝖑𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖎𝖙 𝖜𝖍𝖎𝖑𝖊 𝖋𝖚𝖈𝖐𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖒𝖔𝖆𝖓𝖊𝖉 𝖔𝖚𝖙 " 𝕴 𝖒 𝖌𝖔𝖓𝖓𝖆 𝖈𝖚𝖒" 𝖆𝖑𝖊𝖝 𝖗𝖊𝖕𝖑𝖎𝖊𝖉 " 𝕹𝖔𝖙 𝖚𝖓𝖙𝖎𝖑 𝖎 𝖙𝖊𝖑𝖑 𝖞𝖔𝖚 𝖙𝖔" 𝕳𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖌𝖎𝖛𝖊 𝖘𝖑𝖔𝖜 𝖆𝖓𝖉 𝖉𝖊𝖊𝖕𝖘𝖙𝖗𝖔𝖐𝖊𝖘 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖙𝖗𝖎𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖓𝖔𝖙 𝖈𝖚𝖒 𝖆𝖘 𝖍𝖆𝖗𝖉 𝖆𝖘 𝖕𝖔𝖘𝖘𝖎𝖇𝖑𝖊 𝖍𝖊 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖒𝖔𝖆𝖓𝖊𝖉 𝖔𝖚𝖙 " 𝕮𝖚𝖒 𝖋𝖔𝖗 𝖒𝖊 𝖇𝖆𝖇𝖞! 𝖎 𝖜𝖆𝖓𝖓𝖆 𝖘𝖊𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖈𝖚𝖒" 𝕳𝖊 𝖕𝖚𝖑𝖑𝖊𝖉 𝖔𝖚𝖙 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉 𝖋𝖎𝖓𝖌𝖊𝖗𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖙𝖍𝖆𝖙𝖘 𝖜𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖍𝖊 𝖈𝖆𝖒𝖊 𝖆𝖑𝖑 𝖔𝖛𝖊𝖗 𝖍𝖎𝖘 𝖋𝖎𝖓𝖌𝖊𝖗𝖘, 𝕵𝖚𝖑𝖎𝖆 𝖑𝖊𝖙 𝖔𝖚𝖙 𝖆 𝖘𝖎𝖌𝖍 𝖎𝖓 𝖗𝖊𝖑𝖎𝖛𝖊 𝕬𝖑𝖊𝖝 𝕿𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕯𝖎𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖊𝖓𝖏𝖔𝖞 𝖙𝖍𝖆𝖙?" 𝕾𝖍𝖊 𝖗𝖊𝖕𝖑𝖎𝖊𝖉 " 𝕴 𝖉𝖎𝖉 𝖘𝖎𝖗" 𝕿𝖍𝖊𝖞 𝖇𝖔𝖙𝖍 𝖕𝖚𝖙 𝖇𝖆𝖈𝖐 𝖔𝖓 𝖙𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖈𝖑𝖔𝖙𝖍𝖊𝖘 𝕬𝖓𝖉 𝕬𝖑𝖊𝖝 𝖙𝖍𝖊𝖓 𝖘𝖆𝖎𝖉 " 𝕹𝖔𝖜 𝖌𝖊𝖙 𝖇𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖔 𝖜𝖔𝖗𝖐" 𝕳𝖊 𝖌𝖆𝖛𝖊 𝖍𝖊𝖗 𝖆 𝖐𝖎𝖘𝖘 𝖆𝖘 𝖘𝖍𝖊 𝖑𝖊𝖋𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖔𝖔𝖒 𝖑𝖎𝖐𝖊 𝖓𝖔𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖆𝖉 𝖍𝖆𝖕𝖕𝖊𝖓𝖊𝖉.
YOU ARE READING
𝖭𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝗒 𝖠𝗇𝖽 𝖭𝗈𝗍 𝖭𝗂𝖼𝖾
Romance𝙃𝙚𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚! 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙢𝙮 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙢𝙪𝙩 𝙨𝙤 𝙞 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙣𝙟𝙤𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙤𝙠 𝘾𝙤𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣𝙨: 𝘽𝘿𝙎𝙈 𝘼𝙣𝙙 𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙠𝙞𝙣𝙠𝙨 𝙏𝙒: 𝙊𝙗𝙨𝙘𝙚𝙣𝙚 𝙇𝙖𝙣𝙜𝙪𝙖𝙜𝙚...