Teşekkür Ederim

39 2 5
                                    

Evet ben cidden aşık olmuştum bu defa Tilda Koleji'nin herkesçe "duygusuz" denilen kızı aşık olmuştu. Hemde ilk görüşte.Ama Kıvanç'ıda iyice tanımalıydım. Siyah olduğunu düşünüyordum. Ama göründüğü gibide olmayabilirdi. Her konuştuğum zaman araya bir soru sıkıştırabilirdim. Neden olmasınki. Ve alarmı çalmıştı. Alarmına ilk defa saydırmamıştım.Çünkü Kıvanç'ı görmek için sabırsızlanıyordum. Karnımda kelebekler uçuşuyordu. Ama bunu ilk cersede sadece Aleyna bilecekti. Düşüncelerimden sıyrılıp üstümü giyinmeye başladım. Acaba bugün ne giysem?Elbise? Hayır. Pantalon? Hayır şort? Hava soğuk. O zaman geriye tek bi seçenek olarak etek kalıyor. Mini siyah hafif pileli eteğimi giyip üstümede yarım t-shirtimi giydim. Gözüme hafif rimel sürüp dudağımada hafif bir parlatıcı ile renk verdim ve hazırım. Aynada krndime baktığımda kendime bi ıslık çaldım ve abaza gibi olduğunu anlayınca hemen buna bir son verdim. Kahvaltıya inmeden evden çıktım. Ve servis zaten gelmişti. Diyemeyeceğim çünkü brni şoförümüz Salih abi götürüyordu okula. Ama ben bu durumdan hiç memnun değildim. Ben bu şekilde düşünürken okula grlmişim. Salih abiye trşekkür edip indim ve gözlerim istemsizce Kıvanç'ı aradı. Ve sonunda buldu. Fırsattan istifade yanına gittim.
-Selaaamm
-selam
-nabersin
-iyi
-genelde bu iyilerin arkasında hayır aslında iyi değilim kötüyüm ama sana bunu anlatmak zorunda değilim ve anlatsamda anlayamazsın gibi cümleler yatar
- iyi dedimya daha ne irdeliyosun ayrıca kötü olsada cevabını kendin verdin.
-iyi
- baybay
-sanada
Buda neydi şimdi ilk günden rezalet bir diyalog kurmuştuk. Şimdi Aleyna'nın işide zordu avutması gereken bir en iyi arkadaşı vardı. Ona cidden acıyordum. Neyse yanına gittim ve olanları anlattım. Dünkü olaydan sonra bunların olmasına çok şaşırmıştı. Yada belki dünde bişey olmamıştı.
-Aleyna: Knk bu çocuk sana şimdi neden soğuk yapıyo?
-Ya knk bence aramızda hiç bişey olmamıştı. Hem ben aşıkta olmadım. Sadece kendi kendime gelin güvey oldum o kadar.
-içses:hehe bende zaten senin içsesin değildim kiraladın. Kızım bari krndine yalan söyleme bal gibi aşıksın işte
-Aleyna: hehe bende zaten Brad pit(İnşallah doğru yazmışımdır skkzjd) le çıkıyorum demi kızım bari krndine yalqn söyleme bal gibide aşıksın işte
-iç sesimle hrmen hrmen aynı şeyleri söylemeniz ne kadar ilginç
Ve okul bitti eve gittim ders çalıştım ve yemek yedim. Aniden telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.
-bilinmeyen numara: seni seviyorum
Çok şaşırmıştım numara telefonumda kayıtlı değildi ama whatsapp'dan gönderildiği için fotoğrafına bakabilirdim. Neeee Kıvanç'mı şaka heralde hemen cevap olarak;
- teşekkür ederim
Ne ben cidden teşekkür mü etmiştim Medcezir'i bu kadar izlememeliyim.
Ve çalan alarmın sesiyle uyandım. Bir oh çektim çünkü bunların hiçbiri yaşanmamıştı.

Herkese selamlar okunma sayısı günden güne artıyor vr ben çoook mutlu oluyorum. Şu an Antalya'da harika bi tatildeyim ve sizin için bunları yazıyorum. Bölüm 2 günde anca tamamlandı. Seviliyosunuz byy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen mavisin ben siyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin