1.rész

60 3 4
                                    

Sokan arra vágynak hogy mindenük meglegyen. Legyen egy csodaszép házuk, legyen egy menő autójuk, legyen helyes barátjuk vagy éppen dögös barátnőjük de legfőképpen legyen jó sok sok pénzük ami sose fogy el. Na és itt vagyok én akinek ez mind megvan. Jeon Jung Kook vagyok a suli legmenőbb, leghíresebb, leggazdagabb diákja. Minden lány engem akar amit ki is használok.😏  Na de persze a fiúk meg mind velem akarnak barátkozni amit megértek de azt már átválogatom hogy kit veszek be a baráti körömbe.

- Hé Jeon! Hallottad hogy új diák jön a suliba?
- Komolyan? Remélem valami bombázó csaj lesz.
- Hát azt még nem tudja senki. Még azt sem hogy melyik nap jön vagy hogy melyik osztályba fog kerülni.
- Pech, na mindegy majd megtudjuk.

Éppen a folyosón mászkálok egyenesen a büfé irányába mikor neki mentem valakinek. Azonban neki esett a falnak de nem is kicsit

- Bamba.
- Bocs.

Nos azért bunkónak nem vagyok bunkó csak mikor kell. Várj csak?! Mit is mondott ez nekem?

- Csak ennyi hogy bocs. Chh. Tipikus.

Ennyi volt mostmár bunkó leszek.

- Van valami probléma?
- Csak annyi hogy .... Felesleges hagyjuk inkább megyek tovább.
- Csak nem megilyedtél?
- Nem csak nincs kedvem már az első nap betanitani valakit.🤭
- Te kis ....

- Ugye Mr. Jeon nem verekedni akarunk.
- Nem igazgató úr. Elnézést!
- Én is így gondoltam. Akkor viszont kérem vezesse MR.Parkot az osztályába mint az új osztálytársát.

Mind a ketten ledöbbenve néztük egymást és az igazgatót.

- Természetesen.  Gyere te bánat.
- MR.Jeon !
- Viszem már, viszem.

Úgy látom jó év lesz ez is. Jól fogunk szórakozni. 😏😁

Sziasztok!

Itt van az első rész. Remélem mindenkinek elnyerte a tetszését! Amit tudom hozom a többit is.

Pá pá tubicák!💜💜💜💜💜

A legfehérebb rózsa árnyéka is feketeWhere stories live. Discover now