Mikor haza értem a szokásos társaság fogadott. Dolgozók mindehol.
- Üdvözlöm itthon Mr. Park.
- Szép napot Mike.Mike az én személyi testörőm aki apa szerint nagyon de nagyon szükség van rá. Ha úgy nézzük tőlem elfér. A mai nap folyamán nem volt mellettem ami furcsa volt.
- Milyen napja volt?
- Mondtam már hogy tegezz. Ahhh.. Amúgy is ..... csak a szokásos. Új iskola, új osztály .
- Új vetélytárs.?
- Az mindig kell.
- Hát hogyne Jimin.Kedvesen rám mosolygott majd folytattam utamat a szobámba. Mikor elértem célomat egyből magamra is zártam és kezdetét vette nyomozásom.
Először csak az apja minden lében kanál vállalatát találtam meg majd fent volt az is az interneten hogy elvált és a fia aki nyelvtanból korrepetálásra szorul vele maradt. Ez van ha tudják hogy ki az igazi édesanyád. Az ő baja. Ami fent van az interneten az nagyon kevés számomra. Több információ kell és tudom is hogy honnan szerzem meg. Kinyitottam kémlaboromat majd egyenesen apám itthoni dolgozó szobályába vettem az irányt. Tudom hogy a gépén van egy olyan mappa amiben a ,,piszkos " ügyeit tarja. Aki érti érti. Hogy honnan tudom?
Egyszer elkotyogta, véletlenül. Már nyitnám is meg de jelszót kér. A francba. Ezzel lesz egy kis bajom de megoldom. Ügyesen feltünés nélkül visszatérek szobámba majd lefeküdtem az ágyra és még mindig a kíváncsisággal küzdöttem.Jungkook szemszöge :
Az a kertitörpe...... Annyira felidegesít hogy legszívesebben letépném a fejét. Viszont sajnos megígértem hogy ezt az évet kibírom verekedés és balhé nélkül. Jó nem mintha eddig nagyon verekedtem volna de volt egy két olyan gyerek akit lekellett csapni. Vissza a tárgyra. Még a lányok is összesúgtak mikor kiejtette a nevét.
" - Jajj olyan cuki, olyan helyes."
Legszívesebben elhánytam volna magam.
"- Jajj ő a híres Mr. Park a divattervező kisfia. "- Nagyon elgondolkodott valamit ifjú úr. Aggasztja valami?
- Semmi gond Sebastian.
- Csak?
- Nincs semmi csak.
- Biztos?
- Jól van na. Jött ma egy új osztálytárs és a lányok oda vannak érte. Nekem az idegeim penge élen táncolnak már most pedig ez még csak az első nap. Most mond meg mit kezdjek vele? Megígértem hogy nem verekedek de valahogy móresre kellene tanítani. Van valami ötleted Sebastian?
- Ebben nem tudok segíteni csak annyit hogy most jól jönnek azok a csínytevések amiket gyerekkorában a dolgozókon tesztelt.
- Igazad van! Köszönöm! Neked mindig igazad van és mindig jókat mondasz.Felcsillant a szemem és rögtön eszembe is ugrottak hogy miket csináltam. Visszagondolva egy kicsit sajnálom is őket majd titikban bocsánatot is kérek tőlük.
- Megint csillog a szeme ifjú úr. Örülök hogy valami vagy valaki ennyire felkeltette az érdeklődését.
Az előbbi mondatát nem vettem figyelembe és inkább eltereltem a témát.
- Úgy érzem Sebastian hogy egy nagyon jó tanévem lesz.
- Reméljük úgy is lesz.Hellókat tubicák!!!
Itt van a harmadik rész. Remélem tetszik!!💜💜💜💜
YOU ARE READING
A legfehérebb rózsa árnyéka is fekete
Fanfiction"Nos mint mindenki tudja senki sem tökéletes. Sem te , sem én sőt még az sem aki éppen most megy el mellettem az utcán. SENKI MÉGEGYSZER MONDOM HOGY SENKI NEM TÖKÉLETES! És jobb hogyha ezt megjegyzed Jungkook. " ♥️♥️♥️♥️♥️