Μπήκε στο νοσοκομείο χαμένος στις σκέψεις και στη ταραχή του που έβλεπε νοσοκόμες και γιατρούς να πηγαινοέρχονται, συγγενείς ασθενών να περιμένουν και αναρωτήθηκε πως ήταν δυνατόν όλος ο κόσμος γύρω του να μην είχε αλλάξει ενώ η δικιά του ζωή είχε γκρεμιστεί. Για αυτό που ένιωθε εκείνη τη στιγμή δεν θυμόταν ποτέ να είχε διαβάσει κάτι, ναι είχε ακούσει σοφά λόγια για τον πόνο, την απόγνωση, την απώλεια αλλά κανένα δεν ένιωθε να του ταίριαζε εκείνη τη στιγμή. Αισθανόταν πως μέσα σε ελάχιστο χρόνο έγινε κάτι που του άλλαξε τη ζωή μια για πάντα, πως σταμάτησε ο χρόνος. Έλα όμως που έβλεπε όλους τους άλλους γύρω του να είναι αλώβητοι από αυτό που είχε συμβεί σε εκείνον.
Χωρίς να χάσει χρόνο και με τις σκέψεις του να ρέουν σαν ορμητικό ποτάμι έτρεξε, έστριψε στον διάδρομο, τα μάτια του έψαχναν τον Μιχάλη ή ένα σημάδι για το που είναι η Μαργέτα, κάποιον απο το Κιάρι ίσως.
Δεν είδε κανέναν μέχρι που μία πόρτα άνοιξε και βγήκε ο Μιχάλης απο το γραφείο του. Ο Στέφανος ήταν χαμένος, δεν έβλεπε και δεν σκεφτόταν τίποτα άλλο εκτός απο εκείνη.
«Μιχάλη, δόξα το Θεό σε βρήκα!» είπε πελαγωμένος και μπερδεύοντας λίγο τα λόγια του, «...η Μαργέτα, έμαθα ότι την μαχαίρωσαν, τι έγεινε; πως είναι; ΖΕΙ!; »ρώτησε ο Στέφανος απεγνωσμένος.
«Ζει Στέφ- »άρχισε να λέει ο Μιχάλης αλλά τον διέκοψε ο Ιάσωνας ο οποίος είχε βγεί πίσω από τον Μιχάλη απο το γραφείο του νωρίτερα. Ο Στέφανος δεν τον είχε παρατηρήσει μέχρι να μιλήσει.
«Τι θες εσύ εδώ ρε; Ήρθες να δεις την μάνα μου που την παράτησες στα σκαλιά της εκκλησίας, να ενδιαφερθείς για την υγεία της, σε πήρε ο πόνος για εκείνη, τόσο καιρό που την πήγωνεις για εσένα καλά ήταν ε; Ή μήπως ήρθες να δεις αν την ξεφορτώθηκες γιατί σου ήταν βάρος Παράσχο!»
Ξέσπασε ο Ιάσωνας μόλις τον είδε, δεν είχαν και τις καλύτερες σχέσεις και ενώ δεν το παραδεχόταν καταλάβαινε πόσο πονούσε η μάνα του απο τότε που ματαιώθηκε ο γάμος τους. Ήξερε πως είχαν μερίδιο ευθύνης και οι δυο τους για την στεναχώρια που περνούσε η μάνα του αλλά εκείνη τη στιγμη ήταν τόσο φορτισμένος που ξέσπασε χωρίς να υπολογίσει τίποτα και κανέναν.
Ο Στέφανος πρόφτασε να ακούσει το ''ζει'' του Μιχάλη πριν τον διαλύσουν τα λόγια του Ιάσωνα. Είχε δίκιο, τόσο καιρό η Μαργέτα βασανιζόταν και έφταιγαν και οι δύο. Το μόνο που δεν περίμενε να ακούσει ήταν να του πει πως ήθελε να την ξεφορτωθεί, τρελάθηκε μόλις το άκουσε.
YOU ARE READING
ΜΑΡΓΕΤΑ & ΣΤΕΦΑΝΟΣ
RomanceΟ Στέφανος και η Μαργέτα έχουν περάσει απο 40 κύματα, 40 χρόνια χώρια και όμως η αγάπη τους περέμεινε και παραμένει δυνατή. Ενωμένοι και ενάντια σε όλους θα μείνουν μαζί για πάντα!