yeni ev

23 2 0
                                    

Tren ile ilk seyahatiydi fakat sanki sürekli trenle yolculuk yapar gibi rahattı doğduğu büyüdüğü bu topraklar gözünün önünden film şeridi gibi geçerken düşündü her anısı her adımı her hayali bu topraklarda doğdu şimdi ise başka topraklarda hayat bulacaktı belki de bir daha dönmeyecekti  yaşadığı o ana kadar hiçbir kararı ona sorulmamıştı ama artık kaderinin ipleri onun elindeydi gideceği yolu o belirleyecekti artık kafesinden veyahut yuvasından çıkmış özgürlüğe kanat çırparcasına hayata karşı kanat çırpacaktı bu düşünceler onu saatler boyu cam kenarında bıraktı nefesinin sıcaklığında şeffaf cam buğulanmış yeme yeşil manzarası bulanıklaşmıştı parmağını uzatıp bir güneş çizdi parmak ucuyla onun için yeni bir güne doğan onun için doğan bir güneşti bu özgürlüğüne doğan bir güneşti yüzündeki gülümseme tarif edilemeyecek kadar tatlı ve güzel di gözlerinin içi parlıyordu bir anda babasının ona aldığı telefon geldi aklına çıkarıp bakındı biraz kulaklığını takıp sakin bir müzik çalmaya başladı huzur dolu ezgiler le önünden geçen ağaçlara uçsuz bucaksız gökyüzüne bakındı bir süre sonra gözleri yumulmaya başladı epey uykusu gelmişti telefonu çantasına koyup uyumaya başladı uyandığında trenin penceresinden ağrı baktığında artık ne ağaç ne de uçsuz bucaksız gökyüzü yoktu her yer yüksek yüksek binalarla çevriliydi kocaman bir şehirdi o bu şehir bir karınca kadar dı kendisi şehre göre ufak olabilir di fakat hayalleri bu koca şehre bile sığmayacak kadar büyüktü derken siren sesi ile irkildi birden son durağa geliyoruz diye kaptanın anonsonu duydu inmek için hazırlandı her şeyini aldığından emin olmak istedi kapıya doğru yöneldi indiği gar yolcu doluydu epeyece büyük bir gardı valizini alıp çevresine bakındı garın kapısına doğru yöneldi teyzesini aradı teyze nerdesin Göremedim seni diye sordu çıkışın solunda seni bekliyorum cevabını aldı biraz bakındıktan sonra görmüştü evet yıllardır görmediği bunca zorluğa rağmen ayakta duran teyzesini görmüştü koşa koşa gidip sarıldı sım sıkı üstündeki palto o kadar yumuşaktı ki laz tüyünden farksız dı teninin kokusu yumuşacık tı teyzesi kendisine epey bir bakıyodu valizini alsana güzelim iyice kaybettin kendini diye bir cevap aldı ve gülmeye başladı valizini alıp teyzesine yöneldi teyze diye seslendi efendim balım burdan senin evine çok yürüyecek miyiz dedi teyzesi gülmeye başladı güzelim yürüyerek gitmicez ki bak şu ileride arabam var diye cevabını aldı gülümseyerek arabaya yöneldiler teyzesi valizi bağja koymak için açtı valizi yerleştirdiğinde Jiyanın binalara hayranlıkla baktığını fark etti güzelim hadi gidelim diye seslendi geldi teyze cevabını aldı arabanın arka koltuğuna geçti camdan dışarıyı izlemeye devam etti ne kadar da büyük binalar diye mırıldandı teyzesi öyledirler diye cevapladı bir kaç dakika sonra bir apartmanın önünde durdular evet geldik yolculuk buraya kadar diye gülümseyen bir ses tonu ile teyzesinin kendisine bakışlarını gördü inip binaya baktı manolya apartman harika bir isimdi bir bina için bile demek yeni evim burası demek diye mırıldandı teyzesinden hafif bir ses ile sende yeni ev arkadaşım olmalısın diye bir cevap geldi gülümsemeye başladılar en üst katta buluna daire teyzesine aitti ana kapıyı açtıktan sonra epey bir merdiven basamağı çıktıktan sonra en üst kata vardılar kapıyı açıp içeriğe doğru geçtiler bir tane tekir kedi vardı Jiyan hayvanları severdi kedinin başını okşamaya başladı adı nedir teyze diye seslendi pamuk diye seslendi teyzesi gerçekten de pamuk kadar yumuşaktı tüyleri teyzesi gel canım sana kalacağın odanı göstereyim diye seslendi valizini alıp odaya geçti güzel bir odaydı teyzesi o gelmeden odayı çok güzel hazırlamıştı harika bir masa baş ucunda bir gece lambası bembeyaz yatak örtüsü boyunu geçen bir kitaplık ve şehrin ışıklarını gösteren bir pencere teyze bu oda bir harika diye gülümsedi beğeneceğini biliyordum dedi sen yerleş ben mutfaktayım dedi teyzesi odaya yerleşip iyi bir duş almanın iyi bir fikir olacağını düşündü Jiyan ise koyulup tüm eşyalarını yerleştir di ve duşa girdi epey güzel ve rahattı teyzesi bir piajama uzattı duşa doğru giyinip çıktı beraber sofrayı kurup yemek yediler gülüp eylediler teyzesi bir çok yaşıtına göre epey eylenceliydi bir teyze değil de arkadaş gibiydi onu anlayıp severdi beraber masayı toplayıp etrafı topladılar bir film açıp izlediler saat epey geç olmuştu yatağına uzanıp yıldızlara baktı ve içinden bu bam başka bir hayat bam başka bir Dünya diye iç geçirdi yarın ne getirecek bilinmez ama umarım güzel umutlar getirir diye gözlerini kapadı ve uykuya daldı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI YOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin