Bu bölümü Lara71157'ye ithaf ediyorum
Havuzdan çıktığımızda uyumuşum hemen yatağımdan kalkıp telefonuma baktım saat 00:37 olmuş baya bi geç olmuştu.
Acıktım için ne yapacağım diye düşünürken aklıma bir fikir geldi ve Mayayı aradım uykulu sesiyle açtı"Gecenin bu saati niye aradın. "Dedi maya
"Acıktım,yemek nerede var" dedim oda bana "gel benim odaya"dediği an fırlayıp onun odaya gittim.O ise odasında yarı uykulu beni bekliyordu."Evet ne istersin Lisa"
Gece gece kimseyi çok uğraştırmak istemediğim için tost istedim.Tostumu bitirince Maya bana bir kağıt verdi
"Bu senin haftalık hangi güç üstüne çelışıcağını gösteriyor ve bir hata olmuş ailendeki üçüncü en güçlü güce sahip olan sensin,ama geliştirirken bilemem" dedi "Ha bide bu program yarın başlıyor şimdi güzelce uyku çek yat zıbar tmm Lisa " " Tmm Maya" deyip odama gittim,sabah için dinç olmam lazımdı.Nedense o gün içimi bir huzursuzluk kapladı nedenini bilmediğim bir huzursuzluk.Ben huzursuluğun sebebini düşünürken uyku beni sarıp sarmaladı.
SABAH MAYA'DAN
Başımda sanki bir konserdeymişim gibi çalan alarmımın sesi vardı.İlk baş kendime sonrada telefonum kanat okuduktan sonra hızla kalkıp alarmımı kapattım.Bu gün Lisa'yla çalışmam gereken güçler vardı.Bu gün 2 saat boyunca ateş, 1 saat ise su dersi vardı.Bende iki güçte yoktu ama o güçlere ulaşmamı sağlayan eldivenler vardı.Saate baktım saat şuan sabah 8'di çalışma saat 10'ydı.Duşa girip çıktığımda saat 08:30'du (acaba maya naptı okadar banyoda😁😁😁 tahmin edenler yoruma) Üstüme siyah renkte olan bir eşofman takımı giyip odamdan çıktım.
LİSA'NIN GECEKİ RÜYASI
Gözlerimi bembeyaz bir yerde açtım etraf okadar parlaktı ki gözümü kısarak bakmak zorunda kalıyordum.Etraf biranda griye dönmeye başladı,bir anda siyah olmuştu her yer ürkmeye başlamıştım çünkü; etrafdan arapça fısıldamalar geliyordu.
Daha sonra karşıma bir kişi çıktı ama daha çok melek gibiydi.Ama meleklerin kanat rengi beyazdır ama bununki siyahımsı bir renk.Bana "NEDEN BURAYA GELDİĞİNİ BİLİYORMUSUN LİSA" diye bağırdı cevap verip bilmiyorum demek istesem de bir şey beni engelliyor gibiydi normalde çok az şeyden korkan ben şuan korkudan titriyordum.Ama anlamadığım bir şekilde bana tekrar bakıp gitti.Uyandığımda çok korkmuştum bu rüyayı Maya'ya anlatmam lazımdı.Saate baktığımda 09:30 olduğunu gördüm.Hızla banyoya koşup banyo aldım.Banyodan çıktığımda saat 09:55 idi ah ne güzel geç kalacaktım.Üstüme en sevdiğim renk olan lila rengin de bir eşofman takımı giyip hızla çalışmanın olacağı yere koştum.Maya'yı görünce dahada hızlandım yanına gittiğimde bana olumsuz bir şekilde 10 dk geç geldiğimi söyledi.Çalışmalara başlamıştık en fazla ne kadar zor olabilirdiki???Birdaha büyük konuşmayacam çünkü;şuan çalışmanın ortasında yerde 1.62 yatıyordum.Nedeni ise ben başka bir şeye dalmışken Maya'nın bir anda ateş topu göndermiş olmasıydı.Maya yanıma gelince bayılmış numarası yaptım.(yazarınız uyuma numarası yapior)
Oda inanıp beni tokatlamaya başladı.
Ben muhteşem oyunculuğumla numaraya devam ederken bir anda kafamdan aşağı 5 litre buzlu su döküldü.Gözlerimi açtığımda kimse yoktu hızla ayağa kalkıp Maya'ya seslenmeye başladım.
Maya'yı ararken bir labirente girmişim.O labirentte çıkmaya çalışrken korkudan bacaklarım titriyordu.Maya'ya bir şey olma düşüncesi beni çıldırtıyor du.En skn labirentten çıktığımda karşımda bir süri ağaç vardı ağaçların dikenlerin aralarından geçerken batıyor ve canımı yakıyordu.En son kocaman bir ağaç gördüm.Onun arkasında bir silüet gördüm hızla silüetin yanına gidip omzuna dokundum bana döndüğünde korkudan yere düştüm.O yaklaştıkça ben yerle sürünüyordum en son beni boğazımdan tutup kaldırdı.Nefessiz kalıp bayılırken son kez gördüğüm surat onunkiydi.______________________________________
Bu da bu kitabın üçüncü bölümü bu bölümü birazdaha uzun yazmak istedim umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ(KAYIP KRALLIK)
FantasyAilesiyle birlikte (Üvey ailesi)kampa gittiğinde normal olarak adlandırdığı hayatını kampta yaşananlardan sonra bir daha asla normal olarak adlandıramıyacak.