2. BÖLÜM: Bite 87 Olayı ve Animatroniklerin Hikayesi

94 4 1
                                    

Freddy Fazbear's Pizza çocuklar ve ebeveynleri tarafından oldukça sevilen bir mekandı. Taa ki bite 87 olayı gerçekleşene kadar...

Yıl 1987. Freddy Fazbear's Pizza'da bir çocuğun doğum günü var. İşte olay bu doğum günü partisinde yaşanıyor. Bir çocuğun alın bölgesini kaybetmesine neden olan bu ısırığın Foxy (animatroniklerden biri) tarafından gerçekleştirildiği düşünülüyor. Neden mi?

Bunun iki nedeni var:

1. Foxy o sıralar bozuktu. Foxy'yi görmek isteyen bir çocuk arkadaşlarının yanından ayrılıp onun yanına gitmiş ve okuma yazma bilmediğinden "bozuk" yazısını anlamamış olabilir. Bu nedenle yanına yaklaşmakta bir sakınca görmemiş olabilir.

2. Foxy'nin çenesi yamuktur. (Yani birinin alın bölgesini ısırarak kopartsam benim de çenem yamulurdu herhalde :D)

NOT: Bunlar benim teorim değil, bir yerde okumuştum ama bence doğru olabilir.

Her neyse, devam edelim. Bu ısırık olayından sonra Freddy Fazbear's Pizza doğal olarak tüm itibarını ve müşterilerini kaybetti. Bu yüzden kapandı.

Gelelim animatroniklerin hikayesine... Ama önce küçük bir hatırlatma yapmalıyım: Oyunun kronolojik sıralaması 2-1-3'tür. Bunu daha sonra detaylı olarak açıklayacağım şimdilik bunu bilmeniz yeterli.

Bite 87 olayından sonra kapatılan Fredddy Fazbear's Pizza bir süre sonra daha az animatronikle ve daha küçük bir alanda tekrar açılır. Ancak bu sefer de birisi Freddy kostümünü çalar ve giyer. Sonra 5 çocuğu kandırarak bir odaya çeker ve öldürür. Ancak çocukların cesetleri hiçbir zaman bulunamaz.

Bir süre sonra animatroniklerin göz ve ağız bölgelerinden kan, mukus vb. sızmaya ve kötü kokular gelmeye başlar. Bunun üzerine çocukların cesetlerinin animatroniklerin içinde olmasından şüphelenirler. Bu şüphelerinde de haklılardır. Kim olduğu bilinmeyen biri (muhtemelen Marionette yani çocuklardan birinin annesi -bu bir teori yani kesin değil-) çocuk cesetlerini animatroniklerin içine yerleştirmiştir. Yani aslında onlara hayat vermiştir. Çocukların ruhları animatroniklerin içinde yaşamaktadırlar ve intikam almak istemektedirler. Kısacası animatronikler içlerine yerleştirilen çocukların ruhları tarafından lanetlenmişlerdir ve intikam alana kadar animatroniklerin içinde hapsolacaklardır.

Okuduğunuz için teşekkürler, yeni bölüm en kısa zamanda gelecektir. Beğendiyseniz oy vermeyi ve önermeyi unutmayın arkadaşlar gerçekten desteğe ihtiyacım var kitap yeni olduğu için. Şimdiden teşekkürler :) Ve yorum yapmayı unutmayın görüşleriniz benim için çok önemli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Five Nights at Freddy's (FNaF) -Yeni Başlayanlar İçin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin