Nixie✊🏻💋
Yazardan
Evet, arayan kişi Yoonginin babasıydı.
Jimin:
Açayımmı?Yoongi:
Aç bakalım ne diyorJimin aramayı açıp hoparlöre aldı.
Jimin:
Alo?Burak:
Alo JimincimJimin:
EfendimBurak:
Oğlum şey soracaktımJimin:
Ne soracaktınız?Jiminden
Burak:
Bu Yoonginin yönelimidir nemidir yönelimi ne?Jimin:
A- n-Gözlerim gelen soruyla büyüdü, şaşırmıştım. Tanrım, ne cevap verecektim şimdi?
Hemen Yoongiye döndüm, onunda şaşırdığını görmüştüm.
Yeonjuna döndüğümde ise normaldi.
Burak:
Efendim oğlum?Jimin:
Şey gaydır heral-Yeonjun:
Verin telefonu halletcem benDaha ağzımı açıp kelime etmeme izin vermeden Yeonjun uzanıp telefonumu aldı.
Yoongi kısık sesle:
Lan işleri dahada bok çukuruna çevirme sikerim seniYoongi ile ikimiz tedirgindik. Tanrım, ben niye tedirgin olmak zorundaydımki? Onun sorunu, benim değil ya.
Ama oda aşık olduğum kişiydi, demekki tedirgin olmamın sebebi burdan geliyordu. Onun sorunu oluşunca bende istemsiz tedirgin oluyordum, onun için.
Yeonjun:
Merhaba burak amca nassın ben YeonjunBurak:
A, Yeonjun?Yoonginin babasıda Yeonjunu duyunca şaşırmıştı biraz.
Yeonjun:
Ya burak amca sen büyük iş adamısın napıcan yönelimi mönelimi boşver sen bunları kafanı yorma hadi görüşürüzBurak:
Ş-Yeonjun telefonu kapatmıştı. Ve yüzünde büyük gülümsemeyle telefonu geri uzattı. Bende şaşırmış bir şekilde telefonu aldım.
Yoongi:
E şimdi sen herşeyi güya yoluna soktun dimi salakYeonjun:
Evvvet, Yeonjun herşeyi yoluna koydu yinede Yeonjun yinede Yeonjun yaah mükemmelimYoongi:
Adını sikiyim seninJimin:
Ya Yoongi seninde sikmediğin yerimiz kalmadıBunu dedikten sonra Yeonjun kahkahalara boğulmuştu, dayanamayıp bende güldüm.
Yeonjun:
İŞİCEM PUHAHAHAHJDKFKGJSJimin:
PUHAHAHHHKaçamak bakışlar attığımda Yoongininde durmayıp dudaklarının altından kıkırdadığını görmüştüm. Onun gülümsemesini görmek benide gülümsetiyordu, gülerken kaybolan gözleri herşeye bedeldi sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steppuşt | YoonMin
FanfictionYoongi: Ay süslü gıcık Jimin: Sana ne be puşt Jiminin annesi, Yoonginin babasıyla evlenir, fakat Jimin ve Yoongi birbirlerini hiç sevmişe benzemiyorlar. Nerden bile bilirdilerki, hayat bir gün dönüp dolaşıp onları birbirine aşık edecekti.