Episod 5 - Tentera Darat (Alias)

882 8 0
                                    

Zi merupakan seorang crossdresser melayu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zi merupakan seorang crossdresser melayu. Berikut merupakan kisah beliau sebagai pemuas nafsu lelaki yang dikenalinya.

Disclaimer : penulis telah mendapatkan kebenaran daripada pemilik gambar untuk menggunakan gambarnya di cerpen lucah ini. Pemilik gambar merupakan seorang femboy/crossdresser yang aktif di michat dan juga telegram. Cerita ini adalah rekaan semata-mata.

Sudah hampir dua bulan zi menjadi "budak seks" askar iaitu halim dan rakan-rakannya. sepanjang tempoh tersebut, boleh dikatakan hampir setiap minggu dia mendapat pelawaan daripada keempat-empat pegawai tersebut. Kadangkala mereka mengajak zi untuk bersetubuh secara berdua, ada yang bertiga. Mereka amat berpuas hati dengan layanan zi yang tidak ubah seperti perempuan.

Disebabkan oleh itu, halim dan rakannya semakin berani untuk "promote" zi kepada pegawai lain di dalam kem tersebut. memandangkan kem tersebut merupakan kem untuk tentera darat dan juga udara, kini halim dan rakannya mula menawarkan zi kepada tentera darat yang turut berada di dalam kem yang sama itu.

"budak ni boek bro. sekali kena memang teringat" puji halim.

"tapi dia ni laki. aku tak pernah lagi try dengan laki sebelum ni" ujar koperal alias sambil melihat photo zi di telefon milik halim. dia merupakan seorang askar tentera darat di kem tersebut.

"alah kau takyah risau. member aku pun tak pernah main dengan laki lagi sebelum ni. dengan budak ni la first time. tapi lepas rasa je terus batang bertakuk rasa nak henjut budak tu tiap hari" balas halim. dia faham benar dengan perangai budak tentera darat. mereka ni jenis sapu semua asalkan ada lubang. janji pandai layan, lelaki atau perempuan semua bedal. kalau jenis macam zi ni confirm lagi senang nak buat diorang stim.

Perkenalan halim dan alias hanya bermula semasa mereka berehat di sebuah kawasan di dalam kem setelah berjogging. pada mulanya topik yang dibualkan hanyalah topik biasa sehinggalah halim mula menyucuk koperal yang berasal dari sarawak tersebut untuk mencuba zi.

"takpelah. nanti aku fikir. tapi barang baik jugak dia ni. pakai macam ni dengan rambut palsu. macam perempuan dah. body pun sedap" alias berkata lagi. air liurnya ditelan semasa melihat gambar-gambar zi. entah kenapa batangnya tiba-tiba mengeras di dalam seluar seperti memahami nafsunya yang bangkit. batangnya dirasakan senak kerana dia memakai seluar dalam dan juga seluar slack.

halim hanya tersenyum apabila mendengar apa yang dikatakan oleh alias sebentar tadi. tahulah bahawa segala rumours mengenai tentera darat balun semua tak kira jantina sebenarnya tepat. kemudiannya alias menyimpan nombor telefon zi yang diberikan oleh halim dan mereka sempat bertukar-tukar nombor telefon sebelum mereka pulang ke bilik masing-masing. jam menunjukkan pukul 6 petang. sampai sahaja di biliknya, alias terus menanggalkan seluarnya dan terpacaklah batang 6 inci miliknya ke atas yang sudah tegang. dia sudah bertunang. tetapi disebabkan berjauhan dengan tunangnya membuatkan dia hanya mampu untuk melancapkan batangnya sahaja apabila horny.

Crossdresser ZiWhere stories live. Discover now