2.Bölüm

9 1 0
                                    


(2) Bilinmeyen Numara

Kim olduğumu öğrenirseniz yüzünüzü bir daha göremeyebilirim bayım.

                Neden böyle düşünüyorsun?

Sadece sizin kadar mükemmel değilim. Yanınıza yakışmam hiç. Zaten siz de beni beğenmezsiniz.

                                      Madem benden hoşlandığını söylüyorsun, o zaman beni iyi tanıyorsundur. Ve benim insanları tipine göre yanımda tutmadığımı iyi biliyorsundur. Ama eminim ki sorun bu değil. Sen kendini beğenmiyorsun. Neden?

Çünkü ailem sürekli ne kadar tipsiz ve aşağılık bir canavar olduğumdan bahsediyor.
Belki de sadece gay olduğum için sevmiyorlardır beni. Bilmiyorum.

Ama bildiğim tek bir şey var o da artık her aynaya bakışımda o canavarla göz göze geliyorum ve o bir şekilde hep beni alt etmeyi başarıyor :)
                                  

                               Bak beni iyi dinle.
Emin ol, senin bunda hiçbir suçun. yok. Bir şeyler hissetmek suç olmamalı. Kendi cinsine de olsa veya herhangi başka toplum tarafından kabul görmeyen durumdan birine de.
                                                                                                                                          .Bunlar gerçekten  çok masum şeyler. Bu kadar özel duygular için kendini yıpratmamalısın. Çevrenden ne görürsen gör emin ol kişi hep en büyük baskıyı kendine yöneltir ki sen de bunu yapıyorsun şuan kendine. Ama senin böyle olmaman gerek. Bunu düzeltmelisin. Ailen sevmiyor olabilir ama sen sevmelisin kendini.

                           Ve unutma eğer sen kendini sevmezsen nasıl birinin seni sevmesini bekleyebilirsin?

Bu biraz acıttı Bayım.
Ama haklısınız. Zor olacak biliyorum ama en azından denemedim demeyeceğim.
Her şey için teşekkürler. O kadar iyisiniz ki.
Gerçekten teşekkürler...

Size neden aşık olduğumu bir kez daha hatırlattınız bana.

Bu cümleden sonra kalbime bir şey oldu sanki. İçimde bir şeylerin hareket ettiğine emindim.

Ne yazmam gerektiğini düşünürken bir mesaj daha geldi.

Birtakım işlerim var. Sonra konuşuruz.
Tabii isterseniz :))

Kesinlikle isterdim. Monoton hayatımdan sıyrılmamı sağlamıştı bu çocuk. Onunla konuşmak tuhaf bir şekilde bana da iyi gelmişti.                                        
                                             
                                      Neden olmasın.                                             Görüşürüz.

BAY&X (Vkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin