𝙐𝙘𝙪𝙧𝙪𝙢

34 4 2
                                    

Gözlerimi açtığımda bir ağacın dibinde uzanıyordum, üstümde hiç birşey yoktu. Gözlerimdeki bulanıklık gitmişti ve hemen yanıma pembe tek boynuzlu bir at kondu, tamam rüyadaydım saçma geliyordu bunlar bana az önceki küçük peri şimdide unicorn. Unicorn kişnedi ama ben ne dediğini anladım dediğine göre ayağına bir kıymık batmıştı ama ben nasıl anlamıştım.. Bunların hepsi bir rüya olduğu için kimseyr anlatmıcaktım deli olduğumu yada cafı olduğumu düşünürlerdi, sonra hemen yanıma peri kondu 170 boylarında beyaz saçlı mavi gözlü görkemli bir periyodik kafasındaki tatar önemli birisi olduğunu anlamıştım. Bana nereden geldiğimi sordu.

Peri;Nereden geldin.
YN;b-bilmiyorum.
Evet kekelemiştim böyle durumda herkes yalnış konuşup kekeliyebilir herkes kesinlikle klasik bir wattpad karakteri olduğumdan değil.

Peri!;Kimsin kimlerdensin.
Peri görkemli bir duruş ve gösterişli bir ses tonuyla konuşuyordu eğer bunlar bir rüya olsaydı tatlı bir kabus olurdu eğer rüyaysa nasıl bilincim açıktı.
Hemen bulunduğum yerde gözlerimi gezdirdim, şelaler ve ormanlar vardı yeşillik alandı cennet gibiydi.. Hemen önümüzde uçurum arkamızda ise orman vardı

Unicorn kişnedi ve uçurumdan atla dedi.
Ben ne olduğunu hala kavrayamamıştım. Pekala bir rüyadaydım ama düşünebiliyordum ve herşey gerçekçiydi hissedebiliyordum nefes alâ biliyordum nefes alış verişimi takip edebiliyordum.

Peri;Sana 2 seçenek sunucağız.
Ya ormana doğru koparsın yada uçurumdan atlarsın.
Unicornun dediği aklıma geldi ve 4 adım geriye gidip hiç tereddüt etmeden uçurumdan atladım rüyada olduğum için ölemezdim değil mi birkaç saniye sonra rüyadan uyanıcağımı umuştum.

Ve unicorn gelip altmda durdu bense unicornun üstüne düşdüm.
Birlikte peri kadının yanına döndük.

Aniden görüşüm bulanıklaştı.

Uyandığımda bir odadaydım muazzam bir yerdi heryer yeşillik sarmaşık doluydu uyuduğum yatak bir pamuk kadar yumuşaktı bi dakika ben havada mı uyuyordum.
Bulutların üstüne yatıyordum burası kesinlikle benim odam değildi peki neredeydin ben.. Birden kapı açıldı pat diye.

Selam minik yarasalarım en heycanlı yerde kestim kursa gidicem birazdan kusura bakmayın mert abi okur umarım görüşürüz🖤🖤.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐙𝐞𝐛𝐚𝐧𝐢 𝐄𝐟𝐞 𝐗 𝐘𝐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin