2.BÖLÜM

131 8 3
                                    

Sabah kalkınca yaptığım ilk iş duş almak oldu bugün yapıcak pek birşey yoktu günümün çoğunluğunu veranda'da geçirecektim duştan çıktım üzerimi giyinip kahvaltı yapmak için aşağıya indim ufak birşeyler atıştırdıktan sonra Max'ın yemeğini de verdim ardından ev içindeki bir kaç işimi halledip elime bir kitap alıp verandaya çıktım salıncağıma oturdum max'de peşinden geldi ben kitabımı okurken oda benim ayaklarımın dibine oturdu bir kaç saat sonra kitabımı okumayı bıraktım ardından karşıya baktığımda bana doğru gelen maggie'yi gördüm yerimden doğrulduğum da çoktan gelmişti...

M:selam ellie

"Selam birşey mi oldu"

M:hayır öylesine yanına gelmek istedim

"Tamam oturmak ister misin"

M:evet

Diyip yanıma oturdu Maggie iyi birine benziyordu belki de onunla anlaşabiliriz...

M:eee sen buraya nasıl geldin anlatmak istermisin

Birden yöneltiği soruyla afalladım bir süre sonra Maggie tekrar konuşmaya başladı...

M:eğer yanlış birşey sorduysam özür dilerim

"Ow hayır hayır sadece"

M:anladım olabilir beni daha yeni tanıyorsun ama bana güvene bilirsin

Gülümsedi bende ona gülümsedim aslında ona güvene bilirdim kötü birine benzemiyordu...

"Ben bu kıyametten önce küçük kız kardeşim Mary'le birlikteydim annem ve babam bizi terk etmişti"

M:ellie anlatmak istemezsen

"Hayır sorun yok"

Gözlerim dolmuştu ama genede maggi'ye anlatmaya devam ettim

"Annem ve babam evebeyin olmayı hak etmeyen iki inasandı"

Biraz duraksadım ardından devam ettim...

"Gerçi pek sıkıntı değildi ben küçük değildim ama kardeşim Mary o çok küçüktü onun için hep çabaladım benim gibi yanlızlık hissetmesin diye "

Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı ama kendimi tuttum ve anlatmaya devam ettim

"Ardından biz Mary ile kaldığımız yerden ayrıldık güvenli bir yer bulup iyi insanlarla karşılaşmak istedik bir gece bir ahırda kalırken Mary nin çığlıklarını duydum ardından dışarıya çıktım"

Boğazım düğümlenmişti nefes alamıyordum Maggie elimi sımsıkı tuttu

"Gördüğüm görüntüyle nerdeyse bayılmamak için kendimi zor tutuyorum bir aylak Mary boğazından ısırıyordu hemen koşup aylağın kafasına bıçağımı geçirdim daha sonrasında mary'yi dizlerime yatırdım hala uyanıktı"

Bir kaç ay önce...

"Yo yo yo Mary"

M:abla

"Birşey yok tatlım tamam"

M:Abla özür dilerim dışarıya çıkmamalıydım ama"

Eliyle gösterdiği yere baktığımda orda yavru bir köpek vardı

M:çok havlıyordu bende acıktı zannettim

DARYL DİXON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin