Suho တစ္ေယာက္..Tao နွင့္ ကုမၸဏီ ကိစၥမ်ားေဆြးေႏြးျဖစ္တယ္..
Tao နဲ႔ suho က အရင္းနွီးဆံုး...သူငယ္ခ်င္းဆိုလည္းမမွားပါဘူး....
ညီ အကို ဆိုလည္း မ မွား ဘူး..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့..Tao ကို suho အေဖက ေမြးစားထားၿပီ ..ပညာေရးပါေထာက္ပံ့ေပးထားတာေလ......
Tao အေဖ က ..Suho အေဖ ရဲ႕ အတြင္းေရးမွဴးေလ..Tao omma က ကင္ဆာ နဲ႔..Tao ..အလယ္တန္းၿပီး ခါနီး မာပဲ ဆံုးသြားတယ္..Tao အေမ စိတ္နဲ႔ပဲ...Tao အေဖ အရက္ သမား လံုးလံုး ျဖစ္ကာ..အသဲ ပါးၿပီး...Tao အေမ ဆီ ...၂နွစ္ အၾကာ မာ လိုက္သြားေတာ့...Tao ကို..suho အေဖ က ပဲ....ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့တယ္.. အိုက္ေနာက္ပိုင္း သူတို႔နွစ္ေယာက္က (suho နဲ႔ tao)ညီ အကိုေတြလို.. သူငယ္ခ်င္း အရင္းေတြလို..ျဖစ္ခဲ့က်တယ္..
[TAO က အမ်ိဳးေတြ မရိွတာ မဟုတ္ပါဘူး နွစ္ဖက္ မိဘ ေတြက သေဘာ မတူပဲ ယူထားတာေၾကာင့္.. tao အေဖ နဲ႔ အေမ ကို နွစ္ဖက္ အမ်ိဳးေတြက မေခၚေတာ့တာပါ]
Tao ကို လဲ ..Kris ဆီမွာ လူယံု အျဖစ္ထားဖို႔..suho appa က ဆုံးျဖတ္ထားတယ္ေလ...ခုေတာ့..သူ႔အစီ အစဥ္ေတြ..အမွန္တကယ္ျဖစ္လာၿပီေပါ့......
Kai ကေတာ့....အခန္းေအာင္းၿပီး..ဘာ စကားမ လဲ မေျပာ ..ထမင္းလဲ ဆင္းၿပီးမစားဘူး...
Kai ... ပုလဲ ဖိနပ္ေလး ကို...လႊင့္ ပစ္ရန္.. အမႈိက္ပံုး ဆီ သို႔....
Kai>>>Arnyi.... miya ...ငါနင့္ကို မလႊင့္ပစ္ ရက္ပါဘူးဟာ...
Kai တစ္ ေယာက္ ငိုေနေတာ့သည္...
Kris ေဒါသ ေတြ ..အရမ္း ထြက္ေနသည္..
Kris တို႔အိမ္ကေတာ့...ျပသာနာေတြ အၿပံဳလိုက္ ၀င္ေနၿပီေလ..
kris သူ႔အိမ္ သို႔..
Kris>>>omma...
Baek>>>ေျပာေလ သား အလန္႔တၾကားသားရယ္.... ေျဖးေျဖးေပါ့..ဘာေမးမလို႔လဲ
Kris>>>omma ဘာလို႔..အိုက္လူႀကီးကို...တစ္ခါထဲေျပာလိုက္ပါလား..omma သူ႔ကို မႀကိဳက္ဘူးလို႔.....
YOU ARE READING
Love is Everything 1
Romanceမေက်ပြဲ ျပန္ႏြဲတာပါ..ျပန္ေရးတင္မယ္..Delete ေတြကို ..