love is Everything part 4

253 23 0
                                    

Love is Everthing...part 4

At ...Moonlight Angle Company..

Soo>>>Han ​​ေရ..ငါတို႔အလုပ္​စဆင္​းရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့​ေနာ္​..

Han>>>ဒါ​ေပါ့ဟ (Lu စိတ္ မပါတဲ့ အသံနဲ႔ျပန္​​ေျပာသည္​..)

Soo>>>KaJa ..

Soo က​ေတာ့​ေတာ္​​ေတာ္​ ​ေပ်ာ္​​ေနသည္​ ..သူက ငယ္​ငယ္​ ကအခ်ိန္​းပိုင္​းအလုပ္​​ေတြအမ်ားႀကီးလုပ္​ရတာ​ဆို​ေတာ့..သူ အတြက္​ခုလို နာမည္​ႀကီး Moonlight Angle Company မွာလုပ္​ရတာ အရမ္​း ..​ေပ်ာ္​​ေနတာ​ ​ေပါ့...

(SOO တစ္​​ေယာက္​ အ​ေတြး​ေတြလြန္​​ေနခ်ိန္​)

Han>>>Soo soo..

Soo>>>ဘာလဲဟ...

Han>>>ဟိုမွာလာေနတဲ့ Unnie ကိုၾကည္​့ပါဦး..အရမ္​း​ေခ်ာတာပဲဟာ..အသားကလဲျဖဴ​ေဖြး​ေနတာပဲ...

Soo>>>အင္​းဟ..သူလဲငါတို႔လို ခုမ အလုပ္​လာတာလားသိဘူး..ဒါ မ မဟုတ္​ လူ​ေဟာင္​းဆိုလဲ ငါတို႔ .. ခင္​လို႔ရတာ​ေပါ့ဟ..

Han>>>အင္​း​ေနာ္​..soo ..ငါတို႔သြားမိတ္​ဆက္​ရင္​မ​ေကာင္​းဘူးလား...

Soo>>>အင္​းသြားမယ္​လာ...

Soo&Han>>>Anyasayaw...Unnie ခုမ အလုပ္​စ ဆင္​းတာလား

Suhay>>>ဟုတ္​ပါတယ္​...Saeng တို႔​ေရာ..

Soo>>>Han နင္​​ေျဖမွာလာ ငါ​ေျဖ ရမွာလား..

Han>>>နင္​သာ​ေျဖ​ေတာ့...

Soo>>>Nae ..အဆိုလဲၿပီးတာပဲ

Suhayရ​ေတာ့ ..soo နဲ႔ lu ကိုၾကည္​့ၿပီး သ​ေဘာ​ေတြက်​ေနတယ္​..စိတ္​ထဲက​ေပ်ာ္​​ေနတာ​ေပါ့​ေနာ္​..Suhay က အမွန္​က စကားနည္​းတယ္​..အရယ္​ အၿပံဳးလည္​းနည္​းတယ္​..သူငယ္​ခ်င္​းလည္​းမရိွဘူး...(မရိွတာမဟုတ္​ဘူး မထားတာပါ..သူက ငယ္​ငယ္​ ကတည္​းက နာမည္​ႀကီး​ေက်ာင္​းမွာသူ႔အ​ေမ က ထားတယ္​ ​ေလ..သူက မတတ္​ခ်င္​ဘူး..သူ​ေဌး​ေတြ​ေပါ​ေတာ့..သူမ ကို အ​ေရး မလုပ္​ၾကဘူး  ..သူငယ္​ခ်င္​းတစ္​​ေယာက္​ သူမ ထားမိပါတယ္​..​ေနာက္​ပိုင္​းမွာ..သူမ ကို ​ေသာ့ခ်ိတ္​ ခိုးပါတယ္​ဆိုၿပီး...လူၾကားထဲမွာအရွက္​ခြဲျခင္​းခံရလို႔..သူမ သူငယ္​ ခ်င္​းဆိုတာကို မထားျဖစ္​ ​ေတာ့ပါ..)

Love is Everything 1Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang